hallo, wat een geklets zeg, heb het meeste gelezen maar niet veel onthouden! alleen dat van nina, vind ik heel logisch dat je daardor van slag bent! zou ik ook zijn, ze (de mannen) kunnen toch wel bereikbaar zijn in deze tijd! Mn afscheidsfeestje was wel gezellig! Ze hadden nog een liedje geschreven, dus was wel leuk! Verder net nog (in mn pyama shirt) naar de manege geweest, want mn poezel zat daar in een boom, was achterna gezeten door een kater en durfde er niet mee uit! Dus mannetje belde of ik haar wilde komen roepen, maar dat hielp niet, dus lief is de boom in geklommen, dus gelukkig ligt ze nu weer lekker naast me! was al ongerust, want ik had haar vanochtend al daar gezien en daarna heel de dag niet meer! Maar gelukkig is ze er weer! Nou voor iedereen die al gaat slapen, weltrusten! En anders niet te veel kletsen he!
wat kunnen jullie kletsen zeg! Heb het vandaag mega druk gehad, heb bijna alles gedaan wat ik wilde doen moet alleen de nieuwe gordijnen nog ophangen maar denk dat ik dat mijn mannetje morgen maar laat doen. Zit nu heel zielig home alone met drie hondjes want mijn vriend heeft survival met een paar collega's van zijn werk, 18 kilometer met opdrachten tussendoor en de snelste tijd tot nu toe is 9uur dus die komt morgenochtend pas een keer weer thuis. Denk dat ik de honden bij uitzondering vanacht bij mij op de kamer laat slapen, vind het maar niks om alleen te liggen 's nachts en verschoon gewoon morgen het bed weer. Heb woensdag een sollicitatiegesprek , heb alleen niet vermeld dat ik zwanger ben en zit nu te twijfelen of ik ze maandag niet alsnog moet bellen om het te melden maar aan de andere kant heb ik bij mijn huidige werk 2 maanden opzegtermijn en daar moet ik het dan ook nog voor de eerste van de maand opzeggen en de kans dat je echt voor 1 juli iets weet en op papier hebt (eerder zeg ik mijn huidige baan niet op) is klein dus dan is het toch al 1 oktober voor ik kan beginnen en vind dat je tijdens zo'n gesprek meerdere dingen kan uitleggen die ze dan wel gaan vragen en over de telefoon niet. Heb besloten om wel eerder weer aan het werk te gaan dan mijn verlof officieel is afgelopen mocht het nodig zijn om een andere baan te krijgen, ga dan sowieso minder uren werken dan nu 24 uur verdeeld over 4 dagen dus dat is mooi te doen.
He dames, ben eindelijk boven water, nog niets bijgelezen dus kan ook niet echt op iemand reageren. Vanmorgen dus bij de gyn geweest,na een zeer beroerde nacht thuis, veel krampen en naar de wc.... Na de grote ochtendplas bleef ik om de 10 min naar de wc gaan om helder vocht los te laten ik dacht dat het vruchtwater was en heb dit aan de gyn verteld! Meteen werden alle toeters en bellen uit de kast gehaald om me op alles te checken. Heldere vocht blijkt toch kleurloze urine te zijn....beeb ligt nu op blaas ipv maag.. Ik mag niet meer naar de puf cursus in het water aangezien ik met een zeer zachte/weke baarmoedermond rond loop + heb 2,5 cm ontsluiting. Maar dat schijnt normaal te zijn, bij de 2e. De ctg bracht niet echt veel uitkomst beebje was net als mama veel te moe...en heeft praktisch de hele sessie liggen slapen Nu moeten we binnen 48 terug naar het z'huis om een nieuwe ctg te maken, dus zondagmiddag 14.00 uur mag ik weer op komen draven. Was om 3 uur terug uit z'huis, bed ingedoken en dat ga ik nu weer doen! trusten dames!
Goedemorgen dames, Wilde even melden dat ik bevallen ben van........... Nee hoor GRAPJE! Heb gewoon een boutnacht. Mannetje is gisteravond ziek uit z'n werk gekomen en ligt maar te draaien in bed. Heb al ieder half uur van de klok gezien en mijn rug wordt er niet beter op. Dus ik dacht laat ik eens kijken of er nog meer vroege vogels zijn. Maar helaas. Ik hoop dat iedereen lekker ligt te slapen.
Duik maar weer eens mijn bedje in want moet er om 6.45 uur toch weer uit want Sven moet om 8 uur in het zwembad zijn. Denk niet dat Niels dat voor elkaar krijgt met z'n zieke lijf. Nu maar hopen dat de molletjes werken op mijn nuchtere maag. Spreek jullie strakkies mits ik niet te brak ben.
hier nog iemand die zo brak is als t maar zijn kan. heb net als jou senn elk half uur voorbij zien komen en dat nu al voor de 4de nacht achtereen volgend zit er op t moment ook echt doorheen. emotonieel ook helemaal op en dan is mijn oma vandaag ook nog eens jarig (14jaar geleden overleden) en ga vandaag ff naar haar graf toe, doe ik normaal nooit maar he er gewoon behoefte aan. vaag hoor. ik heb ook wel honderd keer dat tripje richting toilet gemaakt, dus die kan ik nu ook met mijn ogen dicht zonder stoten lopen ik ga ff ak koffie zetten en dan ook nog ff bij mannetje erin kruipen, misschien dat t nu tot half 10 wel lukken wilt, groetjes susanne met stokjes tussen de ogen
Nou Niels gaat toch naar het zwembad. Maar ben ook zo brak als het zijn kan. Gewoon lekker naar het graf gaan hoor van je oma. Stelt ze vast op prijs. Ik kan niet meer naar het graf van mijn opa want dat is al een hele tijd geleden geruimd. Maandag is zijn 23e sterfdag en ben zooooooo bang dat ik maandag ga bevallen. Heb altijd geroepen vind alle dagen prima maar niet 23 juni. Ik hoop dat je nog even kan slapen.
Goedemorgen allemaal, Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet alles heb bijgelezen Volgens mij is er ook gewoon gezellig gekletst en zijn er niet echt bijzondere dingen gebeurd, toch? Als dat wel zo is hoor ik het graag Nou ik was voor 7 uur wakker en kon echt niet meer slapen, dus ben er maar uit gegaan. Hopelijk kan ik vanmiddag nog even tukken! Eind van de middag een fotoshoot met m'n zwangere zus, heb ik echt heel veel zin in. Het is toch wel bijzonder om samen met je zus zwanger te zijn, dus even vastleggen op de gevoelige plaat... Wel leuk, een vriendin, een collega, mijn schoonzus en zus zijn zwanger en gisteren waren we bij vrienden op visite en die vertelde ook dat ze zwanger zijn! Ons kindje heeft dus straks genoeg vriendjes en vriendinnetjes om mee te spelen
5 muggenbulten en een half slapeloze nacht verder heb ik de boosdoener dan eindelijk om zeep weten te helpen. Rotbeest. Was daarna klaarwakker ook helaas van de pijn in mijn rug en bekken. Ging er gewoon van huiledn bij eht omdraaien zeg. Dinsdag toch maar s met de fysio over hebben dat het erg gezellig is bij hjaar maar geen moer helpt meer. Tijd voor een ander soort behandeling dan lijkt me. @MamavPerine: jeetje meid, klinkt als een lange en vermoeiende dag. Hoop dat je een beetje bij hebt kunnen slapen.
He Sen, dat zijn geen leuke grapjes hoor! Merk je nog helemaal geen veranderingen? Balen hoor, je zult zien dat die eigenwijze dondersteen idd maandag heeft bedacht om geboren te worden. Lovelykids en Veraatje, ik wil ook heel graag de Wii fit, maar er zijn hier in de buurt mega wachtlijsten voor dat ding. Eg irritant. Meoiike, die katten dat weet wat, lijkt wel of al die poezenbeesten hier de kolder in hun kop hebben ofzo hihi MamavanPerine, al 2,5 cm ontsluiting, nou ja die heb je dan al cadeau gekregen moet je maar denken, scheelt toch weer straks. Susanne en Ingrid, spannend zeg nu solliciteren, wil zelf eigenlijk ook van baan veranderen maar zie dat nu zwanger niet zitten. Maar ach mijn tijd komt nog wel. Nina, zou een actie van mijn man kunnen zijn. Die gaat vaak op zaterdagochtend even weg om vervolgens 4 uur later terug te komen (en natuurlijk geen mobiel mee) en is zich dan ook écht van geen kwaad bewust.
Ik ga de comp alweer uitzetten. Over een dik half uur staat mn moeder alweer voor de deur. Die komt gelukkig ff helpen met wat klusjes in huis. Tot vanavond dus denk ik.
Het enige is dat ik sinds vanmorgen echt mijn slijmprop aan het verliezen ben. Maar weet uit ervaring dat zelfs dat niets hoeft te zeggen. Dus verder geen veranderingen helaas. Heb besloten dat ik voor dinsdag ga.
Kan wel zeggen ik eerst maar je bent voor mij uitgerekend dus ik ga zeggen ga je gang dan kan ik dinsdag.
Goedemorgen Meiden! Hier vanacht gelukkig geen slapeloosheid. In tegenstelling ik heb heerlijk geslapen! Ben dan ook net pas wakker. Ga eerst maar 's ff bijlezen. Daar ben ik vast wel ff mee bezig. Wat hebben jullie zitten kletsen zeg! Lee