Ik miste haar ook al hier, ben benieuwd, en tuuuuuurlijk zijn we te nieuwsgierig, maar dat zal ze vast niet erg vinden T is hier trouwens ook flink aan het zeuren onder in mijn buik. Raar gedoe maar dat voorwerk, bij Damian was het gewoon bam mijn vliezen en hop gelijk weeën, wist gelijk waar ik aan toe was. Dit is alleen maar iritant en geeft alleen maar de hoop dat het niet lang meer gaat duren. :x
Ola ladies! ML, thanks voor je SMS hihihhi Ik ben nu pas voor het 1ste beneden en zat net lekker bij te lezen maar 3 blz verder en ik ben het alweer vergeten hihi. Hier wel opgestaan met een dip...huilen, huilen, mannetje werd er helemaal nerveus van. Ik geloof dat het kwartje (nou ja zeg maar 2 euro muntstuk) EINDELIJK is gevallen bij hem. Ik hoef niets meer te doen! Ben er erg blij mee maar moet nog ff de kat uit de boom kijken. Daara een heerlijke massage gehad wat natuurlijk eindigde in bedgym hihihi. VRESELIJKE harde buiken daarna en zwaar last van de heupen, maar goed. "t rommelt nog steeds maar goed...da's eigenlijk geen nieuws meer. Ik moet helaas alweer kappen want we gaan nu eindelijk es bij vrienden langs om naar hun huisje te kijken...beloven we al weken maar 't komt er niet van. Dusss chica's... Sorry voor mijn te late meldplicht hihihhi maar maakt het goed met jullie... Oh enne als ik wat spectaulairs gemist heb de afgelopen 8 pagina's kan iemand me dan ff een PB sturen? Oh ja ik ben 37 wkn vandaag!
zo wat een druk geschrijf hier weer geweest...gelukkig vooral geklets, dus heb ik niet veel gemist. Ben voor vandaag weer goedgekeurd, maar als onderdruk morgen nog 105 is gaan ze extra bloedprikken en opnieuw beleid bepalen klinkt niet hoopvol...we zien het wel. Ik geniet vandaag in elk geval maar extra van mijn eigen bed en kan in elk geval vanavond het voetbal op een normale tv zien ipv op een ziekenhuisschermpje... Gisteren ben ik weer besproken in het gynoverleg en daar waren nog wat vragen wat mijn gyn bedoelde met niet inleiden. Dus dat zou nog nagevraagd worden en hoor ik waarschijnlijk dinsdag terug als ik weer een afspraak heb met een andere gyn. Ging er nl. om op niet inleiden alleen duidt op geen gel/infuus of ook bij weinig ontsluiting (als ik die zou hebben evt) geen vliezen breken. Heb in elk geval aangegeven dat als dat laatste er zou zijn, ontsluiting dus, er wat mij betreft vliezen gebroken mogen worden, want ik raak het nu toch langzaam aan wel beu in bed.... Zo dat was weer een egobericht, maar heb het ook even gehad vandaag.
Nou Zie nu pas dat we zeker de 1800 party gaan halen maar dan ben ik er niet.... Nou niet te veel taart eten met Frambozenbladthee zonder mij hihihihi. Nou moet nu echt vliegen! (Vliegen...yeah right hihi). KUSJES
hallo meiden hoe is het? Hier gaat het prima. Vandaag 37 weken dus vanaf vandaag mogen we thuid bevallen! gr mayo
# Esther1986, heel goed opgelet! Hier moest ik een afspraak maken voor aan het begin van de week, zodat er een krappe twee weken tussen zou zitten... Want anders zou ik ook pas weer met 38 weken heen moeten... En gefeliciteerd met je 36 weken. # Niesje, fijn dat de maxi-cosi er was... Hier moeten we nog even oefenen met hoe je zo'n ding vast zet in de auto.. Is wel makkelijk om te weten voor als ik toevallig toch naar het ziekenhuis moet.. # Mirjam en Patricia34, hier ook af en toe last van die krampen en dan zit ik ook op de wc zonder dat er wat komt.. Bij mij is het waarschijnlijk het indalen geweest.. Weet niet of bij jou de kleine al was ingedaald? Anders zou het dat kunnen zijn... # Nina, wat vervelend van je mannetje.. Maar zijn inderdaad waarschijnlijk de hormonen.. Ik wil nu het liefst ook weten waar mijn mannetje uithangt voor het geval je hem toch nodig hebt.. En als je belt is het inderdaad wel prettig als hij opneemt.. Die van mijn wil de 29ste nog naar Bern gaan als Nederland in de finale staat! Ik ben dan nog niet uitgerekend, maar weet niet of ik het prettig vind als hij zo ver weg is.. Je weet maar nooit! Sterkte meid en hopelijk gaan de hormoontjes morgen weer even liggen # Ingrid, ik had dat probleem laatst ook met solliciteren.. Ik heb van te voren wel even gebeld om te vragen of het wel nodig was dat ik zou komen zeg maar... Dacht bij mezelf, straks ga ik er voor niks heen, omdat ze me van te voren al niet willen omdat ik zwanger ben.. Tja, je weet het niet... Want die vacature zou dan beginnen in mijn zwangerschapsverlof, dus ik zou pas later kunnen beginnen... # MvP, zo meid, dat was vast ook wel even schrikken! Nou, maar even lekker rustig aan doen inderdaad.. Sterkte! # TuttiFrutti, veel plezier op je fotoshoot en er is inderdaad gewoon gezellig gekletst, niks bijzonders... # Veraatje, veel plezier met je boek gezellig in de tuin en hopen om een goede afloop vanavond voor het Nederlands Elftal.. Wij gaan bij de voetbal kijken vanavond, want mannetje heeft vandaag feestavond en 's middags (over half uurtje) gaan ze golfen, maar dan ga ik niet mee, moet ik veel te lang staan... # Duikster, we gaan duimen dat je toch gewoon thuis mag blijven.. Is idd toch altijd prettiger dan in het ziekenhuis.. Rustig aan doen dus vandaag...Maar ja, dat weet je inmiddels al wel denk ik En lekker blijven klagen hoor, daar zijn we voor... Hier vandaag het bed op bierkratjes gezet.. Is maar goed dat mannetje wel een biertje lust .. Wij hebben namelijk van die extra pootjes onder het bed, dus daar hebben we voor de zekerheid ook maar kratjes onder gezet.. Vind het toch nog wel een beetje eng.. Ben bang dat we toch midden in de nacht opeens weer op de grond staan .. Maar met zeven kratjes moet het toch wel goed komen Verder ook de "vluchttas" ingepakt, alleen ga ik deze nog wel een extra keertje checken, want je weet nooit of je toevallig iets vergeten bent. Dat was het weer even voor vandaag.. Beetje futloos, dus zo lekker op de bank... Liefs misspiggle
Hoi Dames, Even een vraag over de matrasbeschermer.. Hoe leg je die nou neer ? Hij is namelijk vrij lang.. Dus vouw ik hem dan dubbel onder mijn kont of leg ik hem zo dat mannetje er ook met de billen bovenop ligt? Ik weet het even niet Misspiggle
misspiggle, ik heb 'm over de hele matras gelegd. zal je anders net zien dat je vliezen breken wanneer je meer aan zijn kant ligt. lee
Weer een paar mijlpalen vandaag, gefeliciteerd meiden! Zag nog iets over pancakes (lekkurrrr) En oja, Duikster, wat een gedoe toch allemaal, waarom wil het nou niet zakken he? Kan me voorstellen dat naar inleiden weliswaar niet je voorkeur uitgaat, maar dat je het goed zat wordt op bed. Misschien toch maar beter inleiden dan. Ben net naar de jaarmarkt en kermis geweest een dorp verderop. Pfff, ik ben niet meer zo fit hoor. Wat een drukte. Maarja, ik had het mijn zoontje al weken geleden beloofd. De nickelodeon truck stond er ook en daar MOEST hij naar toe. Logisch als je bijna 8 bent Heb nog wel een nieuwe dekbedhoes gescoord. En veel bekenden gesproken die allemaal even moeten zeggen dat ik eruit zie alsof het ieder moment kan gebeuren. Bedankt voor deze informatie.... Boodschappen zijn ook binnen, dus ik hoef niks meer vandaag. Lekker relaxen en een beetje salades prutsen voor bij de bbq vanavond. De rest is aan de mannen hier in huis. Liefs, Lientje