Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Thanks Lee, dan ga ik dat ook maar zo doen... Zat ik namelijk ook al aan te denken.. Dat net op dat moment inderdaad je vliezen breken ja...

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Niesje, kan mij voorstellen dat je baalt van de onzekerheid... maar misschien duurt het ook wel niet zo lang meer!

Silla, blijft je mannetje vannacht wel bij je?

Duikster, het valt ook niet mee he zo lang in bed liggen! Ik hoop voor je dat je thuis mag blijven. Heel veel sterkte!

Mayo, gefeliciteerd met je 37 weken!
    (Waarom denk ik toch altijd aan patat bij jouw naam? :D )

Misspiggle, gefeliciteerd met je 36 weken. Heel veel plezier vanavond bij het voetballen!

Lientje, leuk he van die mensen met hun leuke opmerkingen. Het lijkt wel of iedereen altijd alles al weet en moeten dan jou daarvan ook nog eens op de hoogte stellen.

Ik ben weer zo enorm futloos. 's Ochtends doe ik nog wel wat, maar dan 's middags word moe, loom, energieloos, enz. Hebben jullie daar ook last van?
    Ik wil ook zooooo graag bevallen!

3. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo meiden,

Het is weekend en ik ben weer online: inderdaad we hebben weer internet en telefoon \:D/ . Vanochtend stonden ze weer met een nieuw modem op de stoep. Dus ik gelijk gaan installeren, heeft me wat uurtjes gekost, want het gebruiksaanwijzing stroomt niet helemaal met de internetsite waarop je het modem moet instellen, maar we zijn online! En de telefoon is er ook weer.

Heb ff geen tijd om bij te lezen, maar heb ik nog iets gemist?

Verder is hier sterfgeval 2 wat eraan zat te komen inmiddels gebeurd. De (favoriete) tante van manlief is overleden vanochtend. Ik heb zelf weer een scherm opgetrokken, dus het dringt bij mij nog niet echt door. En manlief zelf laat er vrij weinig over los.

Verder gisteren met een raar gevoel weggegaan op mijn laatste werkdag. Voelde nogal vreemd. En omdat de P&O manager volgende week nog langs wil komen, zit het me helemaal niet lekker.
    De enige reden die ik kan bedenken waarom hij langs wil komen, is dat ik niet meer terug mag komen en hij me dat persoonlijk wil komen meedelen. Aan de andere kant heb ik vorige week pas het definitieve verzoek ingedient en ik geloof nooit dat ze daar al volledig uit kunnen zijn (mits ik een kleinigheidje over het hoofd heb gezien). Maar sowieso moeten ze bewijzen dat ze moeite hebben gedaan om iemand te vinden voor de opengevallen uren en dat hebben ze echt nog niet gedaan. Maar goed ik zie het volgende week wel, al heb ik er weinig zin/vertrouwen in. Ik zal zelf in elk geval eens contact opnemen met mijn rechtsbijstand over wat ik kan verwachten.

Nou dat was het wel, ik moet weg, toch later.

4. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Veraatje, ja 's ochtends komt er nog wel wat uit mijn handen maar vanaf een uur of half 2 zak ik heel hard in.
    Wel krijg ik vaak 's avonds ineens weer een opleving.
    En ik weet hoe je je voelt, ik wil ook!
    Het wachten heeft al zolang geduurd, maar het kan nooit lang meer duren voor ons.
    Voor 14 juli zijn wij mama! (mijn god dat klinkt nog best wel ver weg haha)

5. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Essie, fijn dat je weer internet hebt! Anders is het volgens mij helemaal niet meer bij te benen hier hihi

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ja, dat heb ik ook 's avonds. Ik kan ook gerust pas om half 12 ofzo gaan slapen.
    Idd 14 juli klinkt zoooooooooooooo ver weg!
    Maar ik wil zo graag deze week bevallen, al was het alleen maar omdat mijn zus volgende week zondag weggaat.

Essie, welkom back!
    En gecondoleerd met de tante van je man!

7. Goedemiddag allemaal..

Ben gelukkig weer wat beter te pas... Gelukkig maar..
    Vanmiddag de box omgeruild, dus die staat ook klaar.. Bed staat op klossen, is met zeiltje opgemaakt, dus alles is klaar voor de start...
    Nu moet beebje nog willen.. Haha..

Vanavond gaan we winnen he? En wie gaat er tijdens het EK bevallen?

Liefs Wendie

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Hihi grappig dat je het zegt knuffelkonijn, bij mij denkt iedereen dat ik tijdens de EK finale op 29 juni ga bevallen (ik ben 1 juli uitgerekend)
    Maar zelf hoop ik eerder zoals vanavond met de kwart of van de week met een halve finale hihi
    Fijn dat het weer wat beter met je gaat.

Veraatje kan me voorstellen dat je daarom eerder wil bevallen, bij mij gaan ook veel mensen op vakantie maar de meeste gaan de tweede week van juli.

9. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hey Essie,

Fijn dat je weer online bent.
    Wat balen op je werk zeg. Vervelend die onduidelijkheid zo. Heb je een tijdelijk contract?

Gecondoleerd met de tante van je man. Wat liggen dingen dicht bij elkaar he? Jij met de baby en dan zoiets! Sterke ermee.

Ik zie dat je in Tiel woont. Ik zwem in Tiel bij de zwangerschapsclub.

Liefs,
    Lientje

10. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Veraatje, hier gaat het wel weer de laatste paar dagen. Ik heb eigenlijk heel veel kunnen doen. Vervelend dat je je zo belabberd voelt. Hopelijk snel bevallen dan maar of anders de rest van de tijd een beetje opknappen!

Liefs,
    Lientje

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hallo!

Hier alles ok, lekker weekend, dus verveel me wat minder dan door de weeks ;)

Vanavond ga ik nog niet bevallen, vanavond ga ik het nederlands elftal aanmoedigen en dan feest vieren :)

zelf vind ik 6-7-8 wel leuk om te bevallen.. maar dat is nog wel even weg. ben zelf 1,2,(8 )3, dus vandaar.

fijn dat je weer internet hebt essie!

Ik ben ook vooral s ochtends actief, en dan rond een uur of half twee even een uurtje slapen, en dan gaat het wel weer zo tot een uur of tien. maar merk wel dat mn lichaam meer rust nodig is dan normaal (gek zeg)

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Zo meiden voel me echt niet lekker. Volgens mij is de kleine flink aan het indalen. Net al even op bedgelegen. Ben normaal echt een snoepkont, maar heb geen honger en wil ook niets eten :(
    Vriend moet zelf zo maar ff koken denk ik.

Hij heeft wel heel lief net voor mij de babykamer afgemaakt (was al bijna klaar hoor alleen plintjes moesten nog op laminaat gelegd worden).

Voel me zo (&@*#&

Rustig aan vanavond met voetbal he. Niet te veel spanning, dat is niet goed voor ons.
    Misschien tot vanavond en anders tot morgen.

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Was ik ook weer, ik heb het ook hoor Veraatje, voel me echt futloos...
    Blech, vannacht is er geen auto voorradig mocht er wat gebeuren. Voel me echt nu in een isolement zitten... Wel een rotgedachte hoor maar jah...
    Ik voel me zo alleen dat ik hier weer zit te janken haha zullen de hormonen wel zijn...
    Nou ik gah maar eens koken...
    Essie gecondoleerd...

14. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    ml zal ik je mijn tel ff pb-en? mocht er wat gebeuren, ik woon in de buurt...

15. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    he meiden,

was fijn om gisteren even mijn ei kwijt te kunnen m.b.t. manlief! Hij kwam thuis en zei gelijk dat het hem speet en hij er op zou letten.....normaal is hij niet zo van het sorry zeggen dus dat deed me goed!

Ik zie dat veel dames zich futloos voelen..op de enen of andere manier stelt me dat gerust...hier precies zo...moe, misselijk en pijnlijke buik!

Vera heb je nooit last van cold feet voor de bevalling? Ik heb als ik wakker wordt telkens zoiets van ok laat maar komen die bevalling maar nu als ik me beroerd voel dan krijg ik het een beetje benauwd...herkent iemand dit?

ML fijn dat de boodschappen binnen zijn en ik hoop dat je een rustige avond en nacht voor de boeg hebt!

Essie gecondoleerd met je tante wat naar dat je weer een sterfgeval hebt!Sterkte!

Voor de rest ben ik het even kwijt!

liefs nina

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.861
    3.373
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fijn nina, van je man, ik kan me voorstellen dat dat je weer even erg goed doet!
    Ennuh, wat jij zegt heb ik precies zo! Ik kan niet wachten tot het begint en dan krijg ik wat krampjes en dan denk ik jaaah, kom maar! Maar als het dan echt eventjes erger wordt dan schiet ik alsnog in de stress ;) zo van, oei, dalijk gaat het écht beginnen en wat dan?! Terwijl we precies weten wat we moeten doen enzo, maar toch. Blijft wat angst voor het onbekende ook denk ik.

17. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Knuffelkonijn, zo te horen ben je er helemaal klaar voor!

Niesje, ik heb ook steeds het vermoeden dat als Nederland in de finale terechtkomt, ik waarschijnlijk dan ga bevallen. We zullen zien!

Annoniem, ik vind 6-7-8 ook een mooie datum.

BD, balen dat je je zo kut voelt!

ML, ik kan mij zo goed voorstellen dat het je soms echt aan komt vliegen. Het valt ook niet mee dat je alles alleen moet doen. En toch vind ik dat je het ontzettend knap doet.
    Hebben jij en Lee telefoonnummers uitgewisseld, want dat is wel een heel lief aanbod van Lee!

Nina, heb geen last van coldfeet. Ik was eerst echt als de dood voor de bevalling, maar nu wil ik zo graag dat het gaat gebeuren. Er is toch geen weg meer terug, dus hoe eerder hoe beter!

Fijn dat toch meerdere last hebben van futloosheid. Nou ja.. fijn is het echt niet, maar nu weet ik dat het niet aan mij ligt!

18. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ow wat lief Lee, mocht er nou echt iets gebeuren en ik kan geen kant op, taxi komt niet ofzow, dan bel ik je haha,,,, Echt super superlief, dus pb je nummer voor de ckerheid maar ;)

Ik heb net lekker gekookt, ga lekker eten, dan even douchen. Voel me al een klein beetje beter gelukkig...

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nope ik werk al 8 jaar waar ik nu zit, maar i.v.m. een verkoop houdt mijn baas qua personeel de tent zo leeg mogelijk. Oftewel: mijn minder werken, zal het met huidige personeel niet of nauwelijks op te vangen zijn. En dat gaven ze al aan dat dit een reden kan zijn waarom ze rechtsgeldig mijn verzoek voor verkorting van de arbeidsduur kunnen weigeren. Alleen moeten ze wel moeite doen om een vervangster te zoeken en mogen niet zomaar zeggen dat het moeilijk is een vervangster te vinden: dat moeten ze bewijzen.

Ik zou het alleen zo bod vinden als ze me nu persoonlijk komen vertellen dat ik daar niet terug mag komen, zo een paar weken voor de bevalling. Dat soort stress zit ik niet op te wachten. Ik heb het eerlijk gezegd al zwaar genoeg met de 2 sterfgevallen (en hoogstwaarschijnlijk redelijk snel de 3de op komst).

Grappig dat je in Tiel zwemt. Woon ze ver van Tiel af?

20. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    ml ik heb je een pb gestuurd.

visite is er dus ga snel aan het eten!

Lee

Deel Deze Pagina