Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Silla: veel plezier! en niet te hard vliegen hoor...niet goed voor je bloeddruk...

mispiggle: hier heeft manlief de afgelopen maanden ook heel wat biertjes versleten. Er staan nu 6 kratjes standby om onder het bed te kunnen. Maar voorlopig biljft het nog even op deze hoogte, anders kom ik helemaal mijn bed niet meer in en aangezien ik er amper uit mag, vind ik het wel goed zo.
    en je vluchttas ook klaar dus...laat de bevalling maar beginnen!
    oh nee...je moet nog minstens een weekje wachten zie ik.
    ik heb de matrasbeschermer over mijn matras, maar wij hebben ook 2 losse matrassen...

Lientje: ik zou inleiden echt niet erg meer vinden hoor! maar de gyn wil het dus niet doen....in elk geval niet als er al niet uit zichzelf een beginnetje is met ontsluiting.
    Kan me voorstellen dat het voor je zoon wel tof is om naar de nickelodion truck te gaan. Dat staat ons allemaal nog te wachten de komende jaren..

Veraatje: gewoon toegeven aan het gevoel en effe rust nemen, dan gaat het ook het snelste weer weg. Ik merk juist dat nu ik heel veel op bed ligt mijn energie weer toeneemt en dat is niet bevorderlijk voor mijn nachtrust. Maar na een paar sleche nachten ben ik weer enorm futloos en dan slaap ik meestal ook weer een nachtje beter. Dus ik hoop vannacht op een goede nacht...afgelopen nacht was in elk geval bagger, ondanks inslaapmedicatie.
    en nee die futloosheid ligt dus echt niet aan jou!

Essie: fijn dat je weer internet hebt! gecondoleerd met de tante van je vriend. enne...als het op je werk zo leeg mogelijk moet zijn, blijft het voor mij lastig voelen dat je niet minder zou kunnen werken. Overigens mag je PO manager je in elk geval niet ontslaan, maar je uren niet inkorten zou inderdaad - in extreme gevallen- wel mogen. Maar ik zou je even goed laten informeren door je rechtsbijstand inderdaad, want die kunnen in deze gevallen toch veel voor je doen. En niet het voorstel van PO afwachten maar alvast van te voren jezelf inlichten bij de rechtsbijstand. Maar kan me voorstellen dat je er nu ook effe weinig zin in hebt.

Knuffelkonijn: alles dus ook klaar!

BD: als NL nu gelijk scoort wordt het misschien minder spannend...maar ik ga toch wel kijken vanaaf.

ML vervelend dat alleen gevoel! hoop dat Lee je alvast wat van dat gevoel heeft kunnen wegnemen!

Nina: hier geen cold feet...laat maar komen, het moet toch...en vorige keer viel het me mee. toen heb ik trouwens amper tijd gehad om me af te vragen of ik bang was, zo snel ging het.
    fijn dat je man toch effe begrip toonde voor je!

Zo we hebben Nick weer even aan opa en oma meegegeven. Hij gaat daar slapen zodat Frank weer even bij kan komen. Die zit er ook een beetje doorheen. Nu komt morgen de thuiscontrole wel weer redelijk vroeg, maar dan kan hij daarna nog effe de ogen sluiten.

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    He dames,

Ben er ook weer ff. Mn moeder is net weg. Ik heb weer lekker schone ramen boven en ze heeft ook nog gestofzuigd en afgewassen voor me. Ben ik echt superblij mee.
    Wel wat meegeholpen, maar kreeg al heel snel zo ontzettend last van harde buiken dat ik gewoon moest gaan liggen om het weer weg te krijgen. Voelde niet aangenaam zeg.
    Straks komt mn buuv hier voetbal kijken. Stuk gezelliger dan alleen :D

3. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    he meiden, zitten jullie al klaar voor het voetbal?
    Ik hoop dat we rustig kunnen kijken , vorige week toch echt moeten gaan staan, lag eerst wat achterovergezakt op de bank, maar als het dan spannend werd was het moeilijk om ssnel omhoog te komen hihihi

Duikster, Mispiggle, is het eng om zo op de kistjes te liggen? Bij ons staan nu 7 kleine kratten in de schuur en volgende week gaan ze onder het bed, maar ik vind het ook een eng idee hoor!

Veraatje, rustig aan doen, en gewoon toegeven aan je futloosheid!

Essie, fijn dat internet het ook bij jou weer doet, ik heb vandaag de nieuwe laptop op kunnen halen, maar dat installeren pfff, mocht van mijn mannetje nu eerst even internetten, dan volgt de rest later wel

ML, meid rustig aan doen. En gewoon even Lee bellen als je het even moeilijk hebt, ze bied het niet voor niks aan!

Voor de rest, moet nog eerst meer teruglezen, heb de laatste 3 pagina´s pas gehad .

4. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    ML, gelukkig voel je je alweer wat beter!

Lee, wat een lief aanbod van je.

Veraatje, als het dinsdag niet lukt dan gokken we maar op gezamelijke bevalling op 29 juni hahaha

Essie,jeeh derde sterfgeval in aantocht, wat een moeilijke tijd voor jullie. Dan zit je echt niet op gezeik van je werk te wachten.

Duikster, even lekker met z'n tweetjes, geniet er maar van. Morgen komen opa en oma ook Damian op halen dan kunnen wij nog even de boel hier orde maken. Heerlijk!

Sann, jij ook al zo'n lieve moeder, fijn he!

Nou meiden veel plezier vanavond met de wedstrijd! Ik heb er zin in, en hopelijk breken er hier en daar wat vliezen van de spanning hihi

5. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Mag mag, ik denk als je alles in bescheiden mate neemt je gewoon allesmag eten in dit stadium! In de onwikkelings fase zou ik zeggen ok kijk ff uit met dit of dat. Maar hier wordt gewoon filet american gegeten al moet ik erbij zeggen dat ik het ook niet in de winkel haal, maar dagvers bij de slager, dus pas wel een beetje op. T zelfde geld voor rundvlees eten.

6. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Hoezo rustig aan doen :confused: des te eerder begint de buik te werken :) en heb ik dit vrachtje in mijn armen.......

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nee ontslaan mogen ze me inderdaad niet zomaar. Maar mijn aanvraag om minder uren te werken mogen ze wel weigeren indien er sprake is van zwaarwegende bedrijfs- of dienstbelangen. Hierover wordt het volgende geschreven op een advocaten website:

De werkgever dient het verzoek van de werknemer in te willigen tenzij zwaarwegende bedrijfs- of dienstbelangen zich daartegen verzetten. Bij vermindering moet daarbij gedacht worden aan ernstige problemen
    - bij herbezetting van vrijgekomen uren;
    - op het gebied van veiligheid;
    - op het gebied van roostertechnische aard.

En dan zou het 1ste punt van toepassing kunnen zijn.

Vervolgens staat er dan:
    De opsomming is niet limitatief. De werkgever kan niet volstaan met een verwijzing naar de in de wet genoemde gronden. Hij zal zijn beweringen moeten staven met concrete cijfers, gegevens over pogingen die hij heeft gedaan voor de vrijvallende uren, een andere werknemer te vinden, etc.
    En dat betekent volgens mij zoveel als dat ze bewijzen moeten aanvoeren.

Maar ik ga maandag inderdaad mijn rechtsbijstandverzekering raadplegen om te kijken wat ik mag verwachten.

Dus de P&O manager zal niet direct mij komen ontslaan, maar allicht wil hij melden dat hij contact heeft gehad met hun advocaat en dat ze een procedure gaan aanspannen om me "eruit te werken". Want op mijn aanvraag hadden ze schriftelijk gereageerd met de mededeling dat ze het bij hun deskundige in behandeling hadden gegeven (maar dat wist ik al, ze hebben het alleen schriftelijk bevestigd).

Nou ik ga het er niet meer over hebben. We moeten naar de buurtjes. Ze kijken daar met een mannetje of 15 naar het voetbal. Ik heb er niet heel veel zin in, maar toch.

Nou doeg.

8. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou ja ik hoop het niet, maar we hadden mijn oma nog die had besloten om volledig alle apparatuur te laten verwijderen. Dus dat is nog afwachten, voorlopig lijkt het goed te gaan. Maar dat leek het tot voor kort ook nog met mijn bedrijfsleider en de tante van mijn man. En ineens kregen we binnen 2 dagen het nieuws dat het met alledrie wel eens heel snel afgelopen zou kunnen zijn :cry: . Voor 2 van hen is dat dus het geval geworden.

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dames ben vandaag niet veel online geweest want heb echt een heel beroerde dag gehad.
    Heb meer op bed gelegen dan beneden geweest.
    Ook inderdaad heeeeel futloos, misselijk en moe (maar dat kan ook niet na zo'n nacht als afgelopen nacht).

Ga zo lekker voetbal kijken en ik laat de opening van pagina 1800 lekker varen. ;)

Iedereen een heel fijne avond en spreek jullie morgen weer.

Liefs Sen

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Nou senninha, rustig aan maar!

Die russen doen het nog niet zo verkeerd tot nu toe

11. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ik zie het somber in :(

Maar ja.. misschien wekken de spanningen van penaultys wel weeën op hier en daar ;)

12. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Nou ik zie het nog niet somber in, maar ik denk dat oranje wel echt aan de bak zal moeten de tweede helft.
    Ze moeten maar even wat gaan wisselen even een frisse wind erin.

Oh ze gaan weer beginnen dus ik ga er weer vandoor.

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.856
    3.369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb ook m'n twijfels... ze komen er zooo moeilijk doorheen bij die russen. Gelukkig hebben we van der Sar nog, die heeft al een paar schitterende ballen uitgehouden, maar wat een schoten weten die russen te lossen zeg! Ongelooflijk.. nouja, hopelijk krijgt nederland het na de rust iets meer in eigen hand...

14. mirjam2112

Ik durf niet meer te kijken :S

15. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Oeh het is nu wel spannend hoor, gelukkig is NL nog in de race maar ze krijgen het niet cadeau.

16. mirjam2112

Hihi ik ben maar heen en weer aan 't lopen.. kan niet meer stilzitten.. en heb 'n rammelaar om in te knijpen..
    Gelukkig niemand thuis nu ;)

WE GAAN ER WEER VOOOOOOOOR !

17. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Whaha ik ben ondertussen aan het schoonmaken :(

18. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Heb weer eens een verschrikkelijke nesteldrang :p en dat onder oranje ;)

19. mirjam2112

haha ML kan je 't niet laten ;)

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.856
    3.369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    :( tis voorbij... jammer hoor! Op zich wel gaaf voor Hiddink, hij flikt het weer... Jammer dat het ten koste van nederland gaat...

Deel Deze Pagina