Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

whaaah jijzelf :p

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik zei de gek :D

3. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nee ik wil (of beter gezegd: moet) 3,5 dagen blijven werken, anders redden we het financieel helaas niet.
    Wel 1 voordeel voor mij: mijn vervangster gaat nu ook voor 4 dagen werken. Hopelijk redden ze dat een beetje, want dat lijkt me voor mij en mijn minder gaan werken weer positiever.
    Hellouw..........nog nooit van gehoord, eerlijk gezegd.

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Maar goed, het was weer leuk ML :D

5. monkeylove

:) Nou dan moet jij amar voor de 1900 gaan :p

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Tja, er zit niks anders op! :D

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik ga nu op bed, wel te rusten allen!
    En hopelijk slaap iedereen goed vannacht!
    En het zou mooi zijn als we morgen kunnen beginnen met babynieuws!

8. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje dat jullie wisten dat er altijd exact 15 berichtjes op een pagina staan. Was mij nog nooit opgevallen :oops: , ik dacht dat het lag aan de lengte van de berichten.

9. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    kan ik me voorstellen, maar jij kan het in principe ieder dag eten als je dat zou willen, dus als ik dan eens in nl ben neem ik mijn kans :)

10. monkeylove

Zow ik heb lekker gedouched en ga nu lekker met m'n boek in mijn bedje liggen...
    Hoop eerlijk gezegd dat het vannacht nou net niet gebeurd ivm vervoer :)
    Zal je net zien ;)
    Weltrusten lady's, ik hoop dat iedereen een onwijs uitzonderlijk GOEIE nachtrust heeft!

11. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Niemand meer wakker?

ff over voetbal, ben geen freak, maar hou oranje wel bij:) eerlijk gezegd was het te verwachten, aangezien guus altijd goed is voor een verassing! kijk maar naar korea 4 jr terug, t zou me niks verbazen als ie het gaat redden met Rusland!

Maarre misschien is het handiger als ie de volgende keer oranje gaat coachen, misschien winnen wij dan?

Verder voor ieder een die niet van klysma's houd....probeer eens een zakje pruimen die maken de darm ook aardig schoon!

Verder ook hiet aan de bitterlemon sinds van de week en ben benieuwt als ze morgen weer alles gaan checken of er al meer ontsluiting is. Pech voor mijn mannetje als dit blijkt te zijn, precies hezelfde als ik vanacht weeen zou krijgen, meneer heeft verzuimd om vervanging te regelen in de weekenden! alsof een kleintje enkel door de weeks komt, pfff. Maar ja had m gewaarschuwd en nu zoekt ie het maar uit, stiekem hoop ik dat ie met zijn neus op de feiten gedrukt word!

nou dames truste en tot morgen avond ergens.

12. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    gewoon een abu bellen!

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen dames,

nou ja morgen... nacht lijkt er meer op. Ik word echt helemaal gek van mezelf. Is nu al de zoveelste x dat ik 's nachts niet kan slapen, ben gewoon absoluut niet moe en als ik in bed lig en ik wil me omdraaien kan ik wel janken van de pijn aan mijn bekken dus dan er maar weer uit en even op de computer kijken en even tv kijken. De honden vinden het helemaal geweldig, kunnen ze weer in de kamer liggen ipv in de keuken en een knuffel halen als ze willen. Is er toch nog iemand blij met mijn slapeloosheid :) Hoop dat ik de rest van de week wel beter slaap want heb elke dag wel een afspraak staan.

Zie dat er nog geen babynieuws is, misschien straks wel. Hoop het wel! Patricia zou toch worden ingeleid deze week? Of ben ik een week te vroeg?

Nou ik ga weer eens verder kijken, tot straks!

14. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Ja, ik ben ook al een kleine 2 uur wakker..... :confused:

En dat terwijl ik toch pas om half één in bed lag...dat wordt straks weer ff tukken!
    Tot nu toe nog steeds geen babynieuws las ik....

ML wel van harte met 1800ste! hahaha de spanning is er telkens vanaf te lezen :)

Gisteren hebben we een heel leuke dag gehad tijdens de 40 jarige wedding van pa en ma! Alles de afsluiter( voetballen...) viel natuurlijk tegen...
    We hebben ze een midweek Gent cadeau gedaan met daarin een avond naar de voorstelling van Najib Amhali! Hahaha was al jaloers toen ik de kaarten bestelde! :)

Nou, vandaag nog ff naar schoonouders en dan hebben we de plichten weer ff gehad....

15. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Jeetje wat een vroege vogels weer vandaag!
    Sorry dames ik heb een hele goede nachtrust gehad, alle voorweeën zijn ook weer weg.

Zo meteen word Damian opgehaald dus ik ga even zijn spullen klaar zetten.

16. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Goeiemorgen allemaal.....

Heb vannacht een vrij rustige nacht gehad en amper last van mijn bekken gehad :), dus das weer een voordeel voor de rest van vandaag...

Verder een druk daggie voor de boeg, hoop wel dat de rust vanaaf weer beetje weder gekeerd is denk dat ik dat wel nodig heb....

Verders gister wel door de spanning weeén gehad, maar wil nog altijd niet doorzetten, helaas :(:(....

Ik wens iedereen een fijne zondag toe en voor de mensen die gaan bevallen, veel succes en sterkte ermee.....

xxx Nance

17. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Goeiemorgen iedereen !

Voor iedereen die slecht geslapen heeft een dikke knuffel !

Ik lag er pas om 2 uur in maar moest net naar de wc dus ben er maar uitgebleven.. kan ik mooi even buiten de ramen doen voordat 't zo warm wordt :(

Miss Sil hoort vandaag of ze naar huis mag, maar ze wilde Patricia succes wensen voor morgen ! Dus bij deze voor de buddy's van Patricia !

Wat 'n baggerwedstrijd gisteren zeg.. vind 't zo zonde.. maar ook wel leuk voor Guus, verlies liever van hem dan van een ander..

ML: Hier ook allemaal vuurwerk maar kwam van de turken aan de overkant, die kinderen liepen Lekker voor Nederland en Hup Rusland te roepen.. ze wonen toch in Nederland of niet !? :evil:

Ach ze zien maar.. over 'n maandje (of anderhalf) hebben we allemaal onze kleine in de armen :D :D :D

18. monkeylove

Haha dat mag ik toch hopen dat ik hem over een maandje in mijn armen heb ;)

Hier ook een rotnacht gehad. Kon moeilijk in slaap komen en had veel pijn in mijn lies. En het omdraaien, pfff...
    Het is dat ik me af en toe om wil draaien maar het doet zo'n pijn bij mijn liezen en mijn buik...
    Dus ga zo ook nog even lekker terug m'n bedje in...

19. monkeylove

Wow! Het Maart2009 topic is alweer geopend :confused:

20. Hoi meiden,

hier redelijk geslapen, behalve dat ik ineens een klap voor mijn kop kreeg van mijn vent midden in de nacht! :confused: hij sliep er lekker doorheen, maar ik was natuurlijk klaarwakker rechtop in bed. Ik helemaal 'Daaf waarom sla je me?" , hij half slapend, dat doe ik niet! Nog een halve deiscussie met m gevoerd en vanmmorgen wist hij niks meer ervan, behalve dat hij raar had gedroomd en dat ik aan het bevallen was (ja hallo! dan moet je toch ook niet slaan ;) )
    ach ja, is weer eens wat anders dan slaapwandelen :D

nog geen beebnieuws, ook gister niet... heb niet zo'n teruglees zin... sorry! ga lekker in het zonnetje zitten in de tuin en boekie lezen...
    vandaag misschien even naar Leiden en terrasje pakken ofzo en dan nog 1 weekje werken!

Heb gisteren even bekeken wat ik met de kids werk deze week, is bar weinig...
    Maandag draait mijn stagiaire, dinsdag ochtend met kids naar museum en 's middags wel lesgeven, woensdag adv dag
    donderdag stagiaire en vrijdag laatste daggie en gaan we wat leuk ervan maken!

dus valt mee!

Patricia, wil je succes wensen voor morgen, zet m op meid!

mvp, poep er expres een weekendbeeb uit hoor! :D

liefs rensie

Deel Deze Pagina