nou toch braaf alles teruggelezen, maar bar weinig blijven hangen hoor! wat si het hier rustig trouwens! zit iedereen nog in de onranjedepressie? of zijn we gezamleijk aan het bevallen (heb typefoutendag vandaag) Dan sluit ik ook maar af! heb niet zo zin om net als mijn buddy gister in mijn eentje 5 berichten achter elkaar te plaatsen (met hulp van ml) doei!
Dames goedemorgen, Heb vannacht redelijk goed geslapen maar neemt nog niet alle vermoeidheid weg van de nachten ervoor. Lag er om 22.15 uur in. Had echt geen puf meer om te kijken naar het voetbal en heb voor mijn rust gekozen. Voor de vroege vogels, probeer vandaag nog even bij te tanken. ML, wij hadden ook vuurwerk. Ik zal Patries zo even een sms sturen want morgen is de grote dag. MvP, ik heb ook al een paar keer gezondigd hoor met filet. Alles met mate. Is Heidi een paar dagen weg of zo? Ik heb haar al een paar dagen geloof ik niet meer online gezien of ligt het aan mij? Ik heb me er net al toe gezet om eerst de wassen op te vouwen voordat ik van mezelf achter de pc mocht. Ga zo even de planten doen en dan vind ik het wel weer goed voor vandaag. Misschien dat ik vanmiddag nog de F1 mee pak. Iedereen een fijn en rustige zondag.
Tja, en dan nog ML de bladzijde laten openen. Iets doe ik toch niet goed.... Senn, wat knap dat je het voetbal aan de kant hebt geschoven en lekker bent gaan slapen! Veel plezier bij de F1!
Morgen dames! Ik kom nog even mijn laatste berichtje plaatsen als zwangere...dat is raar! Het rommelt hier lekker door, maar het strippen heeft bij mij helaas niets uitgehaald. Dus morgenochtend zullen ze toch gaan inleiden. Heb de laatste nachten al 10x mijn eigen bevalling meegemaakt, echt doodvermoeiend! Aangezien ik waarschijnlijk de eerste mama hier ben die weet dat ze ingeleid word, wil ik jullie even bedanken voor de fijne tijd op het forum. We hebben gehuild om de dames met miskramen aan het begin van onze zwangerschap, vreugde gehad om de eerste goede echo's, de 12 weken echo's waarbij de eerste bevallingsdatums bekend werden. Later kwamen de 20 weken echo's! Van sommige wisten we de geslachten en daar kwamen de eerste koosnaampjes al Helaas kregen we slecht nieuws te horen over Marjon en Tessa* . Ook hebben Dylan* en Dinand* ons vroegtijdig moeten verlaten Gelukkig hebben we ook al drie gezonde en sterke kindjes in ons midden! Meiden bedankt voor de leuke en leerzame tijd hier, met al onze kwaaltjes, gesprekken over (foute) mannen , onze eetbuien, en dipjes.. De eerst volgende keer dat ik mij hier weer zal aanmelden, zal ik weer mama geworden zijn..Meiden die vannacht of morgen alsnog bevallen, heel veel succes en ik denk aan jullie! Zal jullie op de hoogte proberen te houden morgen! En natuurlijk krijgen jullie als één van de eerste het geboortenieuws te horen DIKKE KUSS EN KNUFFEL VOOR JULLIE ALLEMAAL! En een extra voor mijn buddy Senn. die mij elke keer telefonisch uit mijn dip heeft getrokken..meid mede door jou heb ik die laatste loodjes goed kunnen volbrengen! Anno niem jij ook superbedankt voor je lieve smsjes! Jullie zijn supermeiden als buddy's!
Oehhhh het komt nu echt heel dichtbij voor jou Patricia. Ik hoop dat morgen alles voorspoedig verloopt en dat de bevalling mee gaat vallen. Enne hopelijk volgen we je snel, kunnen we gezellig verder beppen en opscheppen over onze ukjes op het bevallen juli mama topic
Goedemorgen Dames, Wat een K%@# wedstrijd gister zeg! Ik snap niet hoe nederland na 3 goede wedstrijden ineens zo slecht kan voetballen. Rusland heeft inderdaad terecht gewonnen. Laat Guus nu maar met zijn team kampioen worden! Essie1979 balen van dat gesprek van de week. Slim om even je rechtsbijstandverzekering te bellen. Je kan maar beter goed voorbereid zijn! In iedergeval sterkte met de sterfgevallen. Het komt wel allemaal tegelijk voor jullie. Ohoh, veraartje heb je toch nog de opening van de 1800ste pagina gemist ML, hier ook inderdaad vuurwerk gister. Erg vaag. En balen weer zo'n slechte nacht. Ik had vanacht bij mijn nachtelijkse wc gang nog wel ff mijn tel gecheckt. Zal je net zien, bied ik aan backup te zijn voor het geval je echt naar het zkh moet en je niks meer kan regelen slaap ik erdoor heen... Kans bestaat ook nog dat het bij ons tegelijk gebeurd, aangezien we geloof ik vrijwel gelijk zijn uitgerekend.. Ik had gister wel voor het eerst dat de baby erg aan het duwen was vanonder. Nu is dat weer weg, helaas... MvP kan me voorstellen dat je nu stiekem op een weekendbaby hoopt Ingrid, ik hoop inderdaad voor je dat je de komede week beter slaapt. Wel schattig dat je honden wel blij zijn. Patricia, leuk kadoo voor je ouderss! Niesje, lekker een dagje zonder kind! gaan jullie nog wat leuks doen of gewoon genieten van de rust? Jammer nance dat het niet heeft doorgezet. Rensie, leuk zo'n klap 's nachts Sterkte morgen patries! Lee
Patricia: Sterkte morgen ! (Ook van Miss Sil dus..) We wachten in spanning op babynieuws Hopelijk slaap je vannacht goed en rustig Hier nog steeds geen steek uitgevoerd.. zit zelfs nog in m'n pyama.. Heb eigenlijk helemaal geen zin om iets te doen.. en dat hoeft ook niet want 't is zondag ML: nog gefeli met de 1800.. het is elke keer weer grappig hoe het gaat rond die 99
goedemorgen! Jammer van de westrijd maar goed. Patricia, heel veel succes morgen! Vandaag je laatste daje als zwangere! Meid zet m op he! Meiden, die slecht hebben geslapen, dikke knuf! ML, ik had voor je gehoopt dat het nu eindelijk wel eens door zou zetten.. de kleine wacht op Oma! dat ze weer terug is van vakntie.. Klopt heidi heb ik ook al ee tijdje niet meer gezien.. Mvp, goh wat een actie van je man.. Zou wel super wezen als je n in het weekend ging bevallen! Miss Piggele, we lopen helemaal gelijk op! Leuk is dat he haha! Knuffelkonijn, gelukkig voel je je wat beter! Essie, fijn dat je weer internet hebt.. Sterkte met het verlies van de tante van je man! Het gaat niet zo heel lekker bij jullie al die strss.. Meid knuf voor jou! Lee, wat een ontzettend lief aanbod van je zeg! Ingrid, hopelijk knu je de komende nachten beter slapen! Verder weet ik het even niet meer.. Sorry ladies..
Goeiemorgen dames, @Patricia: heel veel succes morgen. Ik hoop dat je Nilo snel in je armen zult hebben. @mamavperine: filetamericain mag toch absoluut niet? @ML: stiekem hoor, de 1800 van veraatje afpakken @Essie: sterkte meid. De rest weet ik niet meer. Hier eindelijk weer eens goed geslapen. Wat knap je daar van op zeg. Mn man is vandaag jarig, maarja hij is er neit dus het is een dag als alle andere.
Ola, Kep bijgelezen maar niets onthouden...zeg 't maar eerlijk. Essie, gecondeleerd en wat irri dat je P&O manager nog langs wil komen, kon hij het gewoon niet op 't werk bespreken? Niesje, ik herken je moedeloze gevoel van dat gerommel ik heb het precies 't zelfde... Nina, cold feet...herken ik ook. Aan de ene kant had ik (bijv.) gister willen bevallen maar zodra ik 'n harde buik krijg denk ik ...OH MY GOD! Patries...heel veel sterkte maandag! Enne ik vind jou ook lief hoor Veraatje...jij vroeg of mijn mannetje afgelopen nacht thuis zou zijn. Nou kep een mega beroerde nacht achter de rug. Was helemaal over mijn zeik, mannetje ging TEGEN MIJN "WIL" IN toch voetbal kijken bij een voetbalclub hier in de buurt, en vervolgens bel ik hem om...02:45 uur (!) NEEMT IE NIET OP, nog 2x gebeld...VOICEMAIL! Ladies ik flipte HELEMAAL! Met als gevolg...HARDE BUIKEN. Nadat ik hem eindelijk stevig had toegesproken (ook dat koste nog es 3 telefoontjes want meneer was zo dronken dat 't nog niet duidelijk was) en hyperventilerend zei dat ie NU naar huis moest komen of hij lekker weg kon blijven, was ie richting huis gekomen. Nou wat er toen allemaal gebeurde zakt mijn broek nog steeds van af. Nou anyway, kep nl. geen zin meer om 't erover te hebben. Maar ben er gewoon echt klaar mee. Ik kijk deze aankomende dagen nog aan en anders kan ie ECHT oprotten!
Ik zal proberen jullie bij te houden maar beloof niets...we hebben wel tot ong. 5 uur ruzie zitten maken dus ben nog best moe zeg maar.
Silla, wat een onwijs vervelende situatie zeg. Kan me goed voorstellen dat je over de rooie ging. Sterkte en een dikke cyberknuffel! Liefs, Lee
Jeetje Silla, wat een narigheid. Beetje idioot van je man om stomdronken te worden als jij bijna uitgerekend bent zeg. En dan zn telefoon ook nog niet opnemen Groot gelijk dat je hartstikke kwaad bent. Ik hoop dat jullie het vandaag goed uit kunnen praten. Hele dikke knuffel voor jou.
Silla: vervelend meid! Kan me voorstellen dat je dan flipt. Is toch eng idee als je vriend zijn telefoon niet opneemt! Patricia: meid heel veel succes morgen en we hebben graag de oren van je hoofd gekletst hoor Vandaag 36 weken, jippie!
Silla: Kan me goed voorstellen dat je kwaad bent ! En gooi 't er maar uit, lekker onverantwoord om dronken te worden en dan nog eens niet je telefoon op te nemen..! Sterkte vandaag en laat je niet gek maken...