Nou Silla kan me ook heel goed voorstellen dat je kwaad was. Patricia.......heel veel succes, ik denk aan je! Hier heb ik lekker een sloom dagje. heb m´n huispakkie aan en ben niet van plan om veel te doen vandaag haha nou doeiiiiiii fijne dag allemaal gr mayo
goede nog net morgen allemaal! ben helemaal depri, niet zozeer door dat nederland verloor, maar de LAATSTE interland van Van der Sar! mijn held... dé man waarom ik voetbal keek! en hij stopt er mee.... NEEEEEEE! Patricia, heeel veel succes morgen! hoop zo dat nilo er snel is, en je lekker kan gaan genieten, werd wel een beetje emo van je berichtje hoor.. t is eigenlijk ook niet niks wat je zo maar "even" met wat cyber dames deelt! silla, wat een rotstreek van je vent zeg.. dat ie dan de tel niet opneemt en het vervolgens niet begrijpt door drank.. kan me voorstellen dat je giga kwaad werd! en verder ben ik het weer eens allemaal kwijt, ojah pagina 1800 moest toch even lachen vooral, "wie heeft dat 15e berichtje geplaatst" Groetjes
Pffffffffff ook nog es! Mijn laptop loopt continue vast! Dus ik hou het voor gezien voor vandaag want ik heb er het geduld niet voor.... Mss vanmiddag nog ff... See ya later!
Veraatje en Lee, nee we gaan niet echt iets bijzonders doen. We zijn bezig de laatste dingen klaar te maken voor de beeb. Gaat toch even wat sneller zonder een kleine bob de bouwer erbij die met alles wil "helpen" Zo Silla, ik zou ook helemaal flippen als mijn man zoiets zou doen. Echt geen strakke actie van hem. Hij mag wel alles uit de kast halen om dit goed te maken. (jullie hele huis van onder tot boven poetsen ofzo ) Oja en Sann gefeliciteerd met je man!
Silla, meid wat vervelend zeg allemaal.. Hopelijk komen jullie eruit met elkaar! Strekte meis! Meiden met mijlpaal gefeliciterd! Schiet op he! Sann, gefelicteerd met je man! Hier ook een luie morgen.. Was pas om half 11 van bed, en nu nog in mijn ochtendklofie.. Heerlijk even niks.. Vanmiddag op visite bij mijn schoonzus, voor verjardag en diplomering.. Meiden rustig aan he! Liefs
Zo ik heb lekker bij kunnen slapen gelukkig dus ben nu wat meer uitgerust. Zo maar weer even die rotkop onder de douche gooien dan kan ik er weer lekker fris tegenaan Sann, gefelicteerd met je man Jeetje Silla fuckinglomp hoor van je kerel, dat kna echt niet. Stel al gebeurd er wel wat Die kerels denken gewoon ach het komt wel, die leven als het hen uitkomt bij het uur... Niet alle mannen hoor Je hebt er hele lieve exemplaren tussenzitten die wel weten hoe het hoort. Doe maar rustig aan en probeer wat te slapen. Patricia, wat een emo-boodschap. Vaag he? Zwangerschap duurt zolang, kan me niet eens meer heugen dat ik niet zwanger was (owkee overdreven maar je snapt ) Maar het is bijna over idd en ik ben ook erg blij dat dit forum bestaat want jullie hebben me er vaak doorheen gesleurd als ik het weer een moeilijk had. Nou ik ga eens koffie zetten en sinaasappeltjes uitpersen
Sann, gefeliciteerd met je mannetje! Patrica, heel veel succes morgen. Nog heel even en dan kunnen jullie Nilo eindelijk vasthouden en knuffelen! Silla, wat een lompe boer is het toch. Hij blijft maar doorgaan met zijn idiote gedrag! Ik had het allang niet meer gepikt! Niesje, succes vandaag. Komt nu alles klaar dan? Want je bent inmiddels toch al bijna 39 weken (en geen 37 meer ) Bd, gefeliciteerd met je 36 weken! Anno niem, sterkte met het verlies van Nederland!
Minka: hier nog geen kratjes onder het bed, maar eng is het niet hoor. Staat heel stevig, vorige zw.schap heb ik er wel een week of 5 op geslapen. Niesje: dus jullie ook een dagje kindloos. Lekker om even wat te kunnen doen dan. Frank heeft in elk geval weer wat uit kunnen slapen, dus die is ook weer een beetje boven jan. pff Essie: het blijft een vervelende situatie op het werk. lastig hoor. Ik hoop dat het mee gaat vallen voor je, maar laat je in elk geval goed voorlichten. als je vervangster het in 4 dagen kan, kunnen ze dat volgens mij niet meer weigeren straks....maar goed, onzeker is het wel zo. MVP: dat is ook oogkleppen op, geen vervanging regelen in de weekenden! Wat een vroege vogels allemaal. Ik heb van 5.30 tot 6.15 liggen lezen, maar ben daarna nog even omgedraaid en toch tot half 8 weer geslapen. en daarna ook nog een poosje verder gedut tot de thuiscontrole er om 10.00 uur was. Stukje lezen, dutten en zo verder. Toch wel lekker dat Nick een nachtje weg was, anders lukt dat echt niet. Rensie: jij nog een weekje dus. Sterkte, die kom je ook door! Sen: bij jou heeft het strippen dus niets gedaan? en nu je het zegt heb ik Heidi ook al even niet gezien, maar heb ook niet alles gelezen dus... Patries: heeel veel sterkte morgen en je gaat gewoon een heel mooi mannetje op de wereld helpen! Silla: probeer toch je rust te nemen ondanks de moeilijke situatie. je hebt het nodig! Sann: feli met je mannetje! Nou bloeddruk was hier vanochtend gelukkig weer iets lager, dus saved bij the bell! 100/102 onderdruk is beter dan 105...
Goedemorgen allemaal! Hier vannacht heerlijk geslapen. Lag er om 12 uur in en was pas om 6 uur voor de eerste keer weer wakker! Dat is uniek voor mij... Wat een budwedstrijd gister zeg. Wat hebben ze slecht gespeeld! Gister 1,5 fles bitterlemon opgedronken. Had zo'n dorst steeds van de spanning.. Hahaha... Silla, wat een k*tstreek van je mannetje.. Probeer het uit te praten en anders succes ermee! Patricia, succes morgen! Wie weet wat het kan zijn dat je sterretjes ziet? Ik zie ze echt flikkeren steeds. van die vervelende sterretjes... Waar heeft dat mee te maken? Duikster, fijn dat de bloeddruk weer iets lager was! Liefs Wendie
Goedemiddag allemaal, Nou ik had vanmorgen wel babynieuws, we zijn wakker gebeld door vrienden dat hun kleintje er was. Echt heerlijk, loop er al heel de tijd van te genieten. Net nog even op de bank geslapen, want gisteren was ik ook al vroeg wakker en niet meer geslapen en gisteravond was het ook niet vroeg toen we gingen slapen Patricia, wat een heerlijk lief berichtje heb je geplaatst. Het is inderdaad wat, dat je dit soort dingen zo met allemaal "vreemde" mag en kan delen! Hopelijk gaat het morgen allemaal lukken en kunnen jullie heerlijk met z'n vieren gaan genieten. Geniet nog even van het zwanger zijn en heel veel succes morgen! Silla wat een ontzettend vervelende situatie. Echt zwaar klote zeg! Kan me voorstellen dat je goed boos was... San gefeliciteerd met je man. Senn, gaan ze jouw nu ook inleiden? Het strippen heeft bij jouw ook niks gedaan hè... Bd gefeliciteerd, weer een weekje dichterbij! Ik heb van de week ook even die klossen gehaald en dus ook maar gelijk onder het bed gezet... Het was wel even schrikken, wat staat dat bed ineens hoog, maar is wel lekker met het vele plassen 's nachts
# Essie1979, fijn dat je weer internet hebt meid... Kun je gezellig weer elke dag meekletsen Gecondoleerd met de tante van je man... Sterkte! # Bd81, gaat het vandaag al weer wat beter met je? # Nina, fijn dat het weer beter is tussen jou en je man.. Altijd prettig als ze toch even hun excuses maken... # Sann, fijn dat alles weer schoon is bij jou thuis.. Dat is toch wel boffen zo'n moeder... Die van mij komt me van de week helpen met de badkamer.. Ben ik heel blij mee... # Minka, had er in het begin ook niet echt een fijn gevoel bij, bij die kratjes... Maar mannetje heeft het bed echt heel stevig neergelegd.. En we zijn de eerste nacht heel huids doorgekomen, dus ik vind het niet eng meer, nee... # MvP, dan zou ik inderdaad zeggen, lekker blijven schudden met die buik... Misschien kun je de kleine nog een beetje los schudden # Patricia01, heel veel succes en sterkte morgen.. We zullen aan je denken en wachten morgen vol spanning op babynieuws.. # Esther1986, ik zie het ja... Ben benieuwd of we dan ook tegelijk zullen bevallen... We zullen zien! Zou wel helemaal grappig zijn Voor de rest ben ik het weer even kwijt.. Sorry als ik wat vergeten ben... Hier wel redelijk goed geslapen.. Wel steeds om de twee uur wakker zo'n beetje, omdat we weer naar de wc moesten, maar verder... Gister leuke avond gehad bij de voetbal met een gezellige bbq, alleen was de wedstrijd van het nederlands elftal wat teleurstellend... Vanavond gezellig met de vaders en moeders uit eten.. Heb er zin in.. Alleen jammer dat ik vanavond niet voor het biefstukje mag gaan Misschien nog tot later vandaag dames...
Hoi ben ik weer even. Heb vanmorgen nog weer even een uurtje op bed gelegen want voelde me weer zo slap als een vaatdoek. Daarna was manlief heel druk bezig in huis o.a. op zolder dus daar heb ik even bij geholpen en is ook nu weer aan kant. Heerlijk hoor alles in je huis op orde voordat de kleine komt. Dus laat maar komen. Dinsdag was het toch dat we gingen beallen met een aantal? Hebben jullie trouwens ook een stuk minder geduld met alles (ook met de kinderen) dat je sneller uit je slof schiet. Lijkt af en toe wel de eerste maanden van de zwangerschap zo prikkelbaar. Misschien wel door de vermoeidheid? Is er nog iemand die ik kan blijmaken met een handkolf van Avent? Ik heb de kolf + zakjes om het in op te vangen met de bijbehoren koker om het op te vangen. Het enige wat ontbreekt in de kolfzet zijn de twee flesjes van 125ml maar die kan je los kopen. Het enige wat ik er voor vraag zijn de verzendkosten. De kolf is wel al 6 jaar oud maar alleen bij Sven 5 weken gebruikt. Wie het eerste een PB stuurt is de gelukkige, wel zo eerlijk toch? Silla, wat een rotstreek van je mannetje zeg. Ik snap maar niet dat dat het eens een keer tot hem doordringt dat er een baby aan kan komen en hij dan met z'n ladderzatte kop naast je bed zit. Knuffelkonijn, wat fijn dat je zo heerlijk hebt geslapen. Duikster, fijn dat je onderdruk weer wat lager was en dat je lekker hebt kunnen luieren. MvP, zal je net zien dat de kleine in het weekend komt. Hopelijk leert je man er dan van. Sann, ook al is hij er niet, gefeliciteerd met je mannetje! Bd81, gefeliciteerd je 36 weken! Anno niem, ik had het zelfde met Danny Blind toen hij stopte. ML, fijn dat je nog een beetje hebt kunnen rusten. Patries, buddy zet hem op hè morgen! Heb bewust geen afspraken staan en mijn telefoon is opgeladen en heb voldoende beltegoed dus kom maar op ik ben er klaar voor en standby! (Bijna net zo spannend alsof ik zelf ga bevallen ) Esther, gefeliciteerd met je zus en een fijne middag daar. Ga zo lekker de F1 kijken, zal wel saai worden want dat is altijd op dit circuit. Spreek jullie straks weer.
Misspiggle, waarom zou je geen biefstukje mogen? Je kan ze toch vragen of ze hem van binnen iets rossig willen laten maar niet rauw? Kan je er toch van genieten. Mits je normaal natuurlijk hem redelijk rauw eet dan vind je het misschien niet zo lekker. Tuttifrutti, gefeliciteerd met de kleine van je vrienden! Ik weet niet of ze me gaan inleiden. Mag bij hoge uitzondering donderdag naar de gyn en hij beslist of hij mijn bekkenklachten ernistig genoeg vindt om te gaan inleiden. Indien zo dan wordt het de week erna en ben ik alsnog 40 weken dus of het veel uithaalt.
hello, Wat heb ik het warm blehhhhhh....hier kan ik zo slecht tegen klaag klaag klaag! Sorry! Vannacht voor het eerst zo'n onderzijltje gebruikt gatver wat gaat dat zweten zeg heel mijn laken was zeiknat! Heeft iemand nog tips hiervoor? Duikster echt erg fijn te horen dat je eerste bevalling je best was meegvallen gaf me weer beetje moet om je positieve verhaal te horen! En fijn dat je bloeddruk weer wat lager was! Hoe heb jij de eerste dagen ervaren na de bevalling van je eerste? Dat vroeg ik me ook af aan de andere mama's? Waren jullie erg gaar blij verdrietig...... Silla balen meid hoop dat jullie er goed uitkomen maar je hebt helmaal gelijk hoor! Kan me alleen voorstellen dat je nu gewoon graag in harmonie wil samenzijn! Ik was van de week juist zo verdietig omdat je je dan zo alleen voelt als je vent even zo beroerd doet! liefs nina
Nina, klaag maar lekker hoor. Jij loopt ook echt op alledag dus dan mag het. Bij Sven moest ik het echt een aantal dagen heel rustig aan doen ivm een lag hb gehalte dus ging bij het minst geringste van mijn gaatje. Bij Maarit was ik na een paar dagen al weer helmaal op de been en na 5 dagen stond ik al gewoon weer in de supermarkt voor de week boodschappen. Verder geen last gehad van kraamtranen dus wie weet wat deze keer brengt.