Nina: ik ben om half 2 's nachts uiteindelijk na een bevalling van ca. 5,5 uur een spoedkeizersnede gehad. De eerste dag was een soort roes, denk ook nog wel door de morfine, maar wel een fijne roes. Daarna kreeg ik steeds meer energie en ik moet zeggen dat ik het genieten vond. Kon hele tijden verwonderd naar ons manneke kijken die recht naast mijn bed stond en vond het ook heerlijk als hij lekker bij mij lag. Ik kon na de 2e dag ook weer zelf uit bed en kon toen ook zelf naar hem toe ipv anderen te roepen...Eigenlijk vond ik het heerlijk en dat gevoel is gebleven....Ik heb best wel wat kraamtranen gehad hoor, maar niet van verdriet, meer van alle dingen die je meemaakt en die emoties moeten er toch uit... Een maand of anderhalf na de bevalling heb ik nog even een verdrietmomentje gehad omdat het toch een KS was geworden, maar nuchter weet ik dat dat gewoon beter was, dus daar heb ik me snel overheen kunnen zetten. Maar: laat het gewoon gebeuren, je merkt het dadelijk vanzelf!
Ik denk niet dat het komt door een lage bloeddruk, want hij is elke keer rond de 120 a 130... Volgens mij is iedereen het een beetje zat aan het worden zoals ik begrijp.. Ik ook hoor...
Middag meiden, Ik zie dat er een aantal al heel vroeg bij waren vandaag. Gelukkig was dat hier niet het geval: ik ging om 1:00 uur naar bed en werd pas om 10:00 uur wakker van de telefoon (tja het kan ook een nadeel zijn als hij het weer doet ). Maar daarna heb ik toch nog ff kunnen slapen. Patricia vervelend zeg dat het allemaal nog niet wil doorzetten, maar gelukkig is het einde in zicht en heb je hoogstwaarschijnlijk uiterlijk dinsdag jullie kleine Nilo in je armen. BD81 gefeliciteerd met je 36 weken, ik volg je op de voet hoor: ik ben er ook bijna . Jeetje Silla wat een vreselijk onverantwoord gedrag van je vent om in dit stadium zo dronken te worden. Hij moet zich toch langzamerhand ook gaan realiseren dat jij elk moment kunt gaan bevallen en wat heb je dan inderdaad aan hem als ie ladderzat aan je bed zit :x . Dit kan toch niet meer in dit stadium van je zwangerschap Verder weet ik het even niet meer eigenlijk. Ben me vandaag op de weegschaal echt rot geschrokken. Ik weeg me voor mijn 9 maanden dagboek elke week en dat ging vrij goed. Vorige week 100 gram erbij, de week daarvoor niks. Maar sinds vorige week was er dus 4 kilo bijgekomen . Nou aangezien mijn eetpatroon de afgelopen week niet anders is geweest als de weken ervoor, kan ik me alleen maar bedenken dat het met het vocht in mijn voeten, kuiten en knieën te maken heeft en misschien ook met het aankomen van de kleine. Maar dan nog 4 kilo in 1 week . Moet dinsdag naar de VK en ik hoop dat zij me dit niet kwalijk neemt, ik heb echt niet vreselijk gesnoept ofzo.
De kraamzorg gaf mij vorige week al aan dat dit erg zou zweten zo'n zijltje en gaf als tip er een (oud) badlaken overheen te leggen.
Na Michelle haar geboorte ben ik 2 dagen helemaal van de wereld geweest door alle complicaties en alles... Daarna ging het steeds beter alleen dag 4 de kraamtranen. Daar was ik niet zo blij mee... Na 10 dagen kon ik toen het ziekenhuis verlaten en ging het goed met me. Bij Leroy was ik snel weer op de been. Michelle had 3 dagen na de geboorte afscheid op de peuterspeelzaal dus wou er persee heen met de traktatie om foto's te maken enzow en toen werd ik wel licht in mijn hoofd Maar verder ging het onwijs goed... Hopelijk gaat het deze keer ook weer zow
Jeetje het regende hier trouwens net echt mega hard. Het zicht van binnen naar buiten was echt 0,0 op dat moment. Oftewel 1 seconde buiten: zeiknat.
knuffelkonijn ik zie ook geregeld sterretjes, geen idee waarom, zal het morgenochtend ff aan de gyn vragen. Nina, ik heb ook een spoedkeizersnede gehad, de eerste dag was heel vaag, de eerste uren mijn kindje niet te zien gekregen en toen ik hem zag moest ik erg wennen aan het feit dat dit mijn kindje was. De tweede dag begon het besef te komen en de derde dag was een dramadag, de beruchte kraamtranen in combi met stuwing en stuwingskoorts én een zeer chagi verpleegster hebben voor een megahuilbui gezorgd om 11 uur 's avonds. Maar toen dat eenmaal gebeurd was kon ik ook weer gewoon verder. De rest van de week verliep wel relaxed.
Ik heb het zeiltje onder de molton gelegd, maar nog steeds zweet het. Vind het echt waardeloos. Tis sowieso een dingetje van niks zeg. Net de breedte van mijn matras en dan ongeveer zo lang dat je van net onderaan je middel tot net de bovenkant van je benen er op ligt. Ik had iets verwacht wat mn halve matras zou bedenken en anders dan een standaard celstof matje. Is dat in alle paketten maar zo'n klein ding? Ik ga zo maar s de was ophangen en dan ff strijken. Bleh, geen zin.
Kan maar zo zijn: als ik op buienradar kijk dan is het echt maar een hele kleine bui en die gaat dus exact over Tiel heel. Hij is wel heel heftig, want op de radar is de bui rood en dat kan tot 100 mm per uur inhouden. Daarnaast zaten er ook nog wat heftige onweersslagen bij.
Dag dames Ik heb alleen een paar dingetjes gelezen want er waren al weer wat blz erbij. Patries: Lief bericht heel veel succes morgen en ik hoop dat je een mooie bevalling krijgt Bd8: Gefeliciteerd met je 36 weken \/ Silla: Wat een rotstreek van je vriend hier zou ik ook absoluut niet blij van worden, denkt ie dat je zelf wel naar het ziekenhuis rijdt of zo als het nodig is? Hier een beetje aan het balen van de voetbalwedstrijd, viel me ook een beetje tegen van van Basten dadt hij weer dezelfde tactiek deed.... Maar goed, de Russen waren beter en zijn verdiend door. Verder kom ik net uit de tuin, de tuin is nu grotendeels afgeschermd zodat de katten naar buiten kunnen, het moet alleen nog afgewerkt worden en hopen dat er niet ergens nog een kier zit . Straks laat ik ze wel even buiten, ben benieuwd
Dan zie je toch dat we dicht bij elkaar wonen. Hier was het daarstraks ook eventjes heeeel heftig. De regenpijpen konden het niet aan en stroomden over. Maar nu schijnt de zon weer en is het vies benauwd. bleh.
Goed gedaan Vera en ML, toch nog de 1800 gehaald hihi. Weliswaar met een misverstandje, maar toch. Vera krijgt de 1900 dan maar. Patricia, heel veel sterkte morgen meis, en ik hoop dat het vlot mag verlopen en dat je Nilo snel in je armen kan sluiten. Dikke knuf voor jou! BD81, gefeliciteerd met je 36 weken mijlpaal! Silla, o, ik kan me zo goed voorstellen dat je heel erg pissig was! En niet dat ik voor hem op wil komen hoor, maar ik heb pas nog ergens gelezen dat het gewenningsproces en het gevoel daarbij enzo bij mannen echt anders werkt en dat ze dit soort acties echt niet expres doen. Ja ja het is moeilijk te geloven, maar goed. Duikster, fijn dat het ietsje gezakt is! Hier alles ok, ik ben wat later vandaag omdat mijn zwager, schoonzus en nichtje langs kwamen vers vanuit Curacao. Ze zijn daar 2 weken op vakantie geweest. Was erg leuk om ff bij te praten. En ook ik heb vandaag weer een mijlpaaltje: 38 weken! Liefs, Lientje
ben ik ook weer even, heb net alles bijgelezen en heb vanochtend heerlijk in de tuin in het zonnetje gezeten en tussendoor de badkamer en bijkeuken schoongemaakt. Ondertussen regent het hier keihard en is er 1 hond die denkt dat er onweer komt dus die maar even in de keuken gezet aangezien hij anders mijn nieuwe plant vernield, klinkt zielig maar in de keuken voelt hij zich prettig dus valt wel mee. Patricia, heel lief berichtje van je! Hoop dat we morgen snel kunnen lezen dat je aan het genieten bent van je zoontje! Succes. Silla, wat een ***streek zeg van je man. Eerst al dat hij toch nog ergens anders de wedstrijd gaat kijken, dan ook nog eens dronken word en zijn telefoon gewoon niet opneemt. Hoop wel dat jullie het uit kunnen praten samen, sterkte! Knuffelkonijn, ik heb begrepen van de vk dat het wel met je bloeddruk te maken kan hebben. Een te hoge of te lage broeddruk kan zorgen voor sterretjes, anders gewoon even bellen voor de zekerheid. Het is hier inmiddels weer droog dus ga eens kijken wat de hond er nu van vind.
Shit zeg. man heeft de rommelkamer gereorganiseerd en de strijkplank daar weg gehaald. Hij dacht dat ie m op zolder had gezet, mar niks hoor. Nergens te vinde. Misschien anders zo maar proberen te strijken met mn bed als ondergrond. Geen idee of dat gaat lukken, maar wil het zo graag gedaan hebben.
Thanks. Nee die banner is een beetje raar. Die loopt van bijv. 38,1 naar 38,2...38,7 dan 38,8 en 38,9 Die verdeeld een week dus in 10 stukjes. Maar 6 juli is echt zondag over 2 weken, dus vandaar.
Wat ik nou weer voor geks heb. Mn linkerbeen, vooral bovenbeen doet ineens heel erg zeer en ontdek net dat een deel van mn huid raar gevoelloos is. Hoe kan dat nou weer? Doet echt vanaf heup en bil pijn.
Sodeju zeg, wij hebben net DE bui gehad hoor de hele straat staat hier blank! In 10 min. tijd, je kunnt niet oversteken zonder kletspoten te krijgen. Groningen en omstreken, maak je borst maar nat