Zoo wat is er veel geschreven vanavond zeg! Ik wil me ook meteen aanmelden voor de positivo's. Ik heb ook nog helemaal geen buik. Of ja, heb wel een flink buikje, maar die heb ik van mezelf al, dus ik ben bang dat een zwangere buik bij mij pas later begint te komen. Echt moe ben ik nog niet, maar wat niet is kan nog komen. Ik moet ook wel zeggen dat ik veel hazenslaapjes doe de afgelopen dagen, door die verrekte buikpijn, dus krijg de kans niet om moe te worden. Last van stemmingswisselingen heb ik helaas wel. Vanmiddag viel ik erg uit tegen mijn man, omdat het schoonmaken van de frietpan erg tegenviel. Normaal blijf ik heel rustig bij zo'n dingen, maar de laatste tijd dus juist niet. Ach ja, hij moet er maar aan wennen. Als ons kind er is, ga ik 2 dagen werken, en mijn man blijft gewoon 5 dagen werken, minder dagen voor hem zijn geen optie, i.v.m. de financiƫle kant. Verder zag ik dat ik van de lijst af ben. 29 november heb ik mijn 2e echo, om 11.10.
Goedemorgen deze morgen! Het zonnetje schijnt, straks pak ik de auto en haal mijn oma en moeder op voor een hightea. Veel zin in. Vanochtend ben ik om 6 uur wakker geworden met hele zere tepels, droge mond en drang om naar de wc te gaan. Eigenlijk ben ik niet echt meer in slaap gevallen. Dus het was weer lekker vroeg. Nu voel ik mij een beetje brakjes/half misselijk. Ik log vanavond pas weer in. Iedereen een fijne en prettig zwangere dag gewenst.
goedemorgen dames FF op dat buiken verhaal komen ik heb ook al zo'n buikje dat je mensen echt ziet kijken van is ze nu zwanger of niet?Ik moet ook al positiekleding aan. Kwa kwaaltjes heb ik noet veel ja moe moe moe en iets meer plassen en een buik die af en toe spiertrillingen heeft....Verder last van mijn tandvlees en weer koortsuitslag gehad van de week...... Ik vind het zo leuk om te lezen wat er nu allemaal al gebeurd in je lichaam en ben blij als ik de 12 wkn gepasseerd ben voel je je toch wat veiliger.En als ik maar eenmaal de echo heb gehad en zie dat er een hartje klopt dan voelt het ook al beter... Morgen ff naar friesland toe kleren ophalen bij mijn schoonzus en even langs bij opa en oma.En misschien ligt ype dan eind middag al wel in deinum en dan gaan we daar ook nog ff langs... Nou groetjes van hier
he mandy80 al eens in de nieuwstraat geweest bij petito baby en peuterwinkel erg leuke winkel met leuke dingen........Gr heidi
Overzicht Juli Mama's 2008 01-07-2008 Droom - ? - ? - ? Veraatje - Groningen - 30 jaar - 1e kindje NinaVI - Rotterdam - 26 jaar - 1e kindje Nin0 - ?- 43 jaar - ? Mother Nature - ? - 24 jaar - 1e kindje Goudvis22 - Friesland - 22 jaar - 1e kindje 02-07-2008 Claud27 - brabant - 26jaar - 2e kindje Monkeylove - DenHaag - 33 jaar - 3e kindje Kristine - Belgie denderleeuw - 27 jaar - ? Bloem82 - Drenthe- 24 jaar- 1e kindje 03-07-2008 Senninha - Utrecht - 29 jaar - 3e kindje Sas7 - Brabant - 36 jaar - 1e kindje Vergo - Weesp - 32 jaar - 1e kindje 04-07-2008 Niesje1980 - Noord Holland - 27 jaar - 2e kindje Mandy80 - Overijssel - 27 jaar - 1ste kindje 3 vlinders Phemme - Friesland - 26 jaar - 2e kindje Lobj - Aalst - ? - 1e Kindje 05-07-2008 Anno niem - ? - 24 jaar - 2e kindje Memoiikke - zuidholland - 23 jaar - 1e kindje 06-07-2008 Lientje10 - ? - 38 jaar - 2e kindje Kwebbels - ? - ? - 1e kindje Christiea - Enschede - 33 jaar - 2e kindje Nannie - Leeuwarden-23 jaar-1e kindje 07-07-2008 daantje86 - utrecht - 21 jaar - 2de kindje Mirre - Zwijndrecht - 34 jaar - 1e kindje Freesia - Hulst - 35 jaar - 1ste kindje Mrietje - brabant - 29 jaar - 3e kindje Caro73 - Utrecht - 34 jaar - 1e kindje 08-07-2008 Susi - ? - ? - 1e kindje Sann - Brabant - 34 jaar - 1e kindje 09-07-2008 Patricia01 - Vlaardingen - 28 jaar - 2de kindje 10-07-2008 Anne75 - Rotterdam - ? - ? Esthertje80 - Beverwijk - 27 jaar - 1e kindje Miniro - ? - ? -2e kindje Jusi - Noord-Brabant - 24 jaar - 1e kindje Athina - ? - ? -1e kindje Majong76 - Overijssel - 31 jaar - 3e kindje Mandarijn - Drenthe - 40 jaar - 1e kindje 11-07-2008 mollyvg - Zuid Holland - 40 jaar - 1e kindje 12-07-2008 Ramoontje - Noord-Brabant - 30 jaar - 2e kindje Beastie - Lagedijk - 32 jaar - 1e kindje Sassa25 - Amsterdam - 25 jaar - 2e kindje 13-07-2008 Liesje76 - Enschede - 31 jaar - 1e kindje Evi27 - Zeeland - 27 jaar - 1e kindje 14-07-2008 lovelykids - coevorden - 27 jaar - 3e kindje 15-07-2008 Diavolo - Flevoland - 24 jaar - 2e kindje Silla - Noord Holland - 29 jaar - 1e kindje Pluys - Gelderland - 27 jaar - 1e kindje 16-07-2008 Minka - Gelderland - 38 jaar - 1e kindje 17-07-2008 Pat - Buitenland - 28 jaar - 1e kindje 18-07-2008 Heidi77 - Schoonebeek - 30 jaar - 3e kindje 19-07-2008 Mayo1982 - Hengelo - 25 jaar - 1e kindje Esther1986 - Groningen - 21 jaar - 1e kindje 22-07-2008 bd81 - Noord Brabant - 26 jaar - 1e kindje Controle lijst: 19 nov veraatje eerste echo 19 nov Sann eerste echo+gyn 20 nov claud27 vk 20 nov Phemme 1e echo gyn 20 nov Mandarijn 1ste echo gyn. 21 nov Goudvis22 VK intake 21 nov mandy80 1ste echo gyn 21 nov Anne75 Vk 21 nov Monkeylove 1ste echo 22 nov Pat 2e echo Fert. arts 22 nov Esthertje80 1e echo gyn 22 nov Patricia01 1e gyn + echo 22 nov Anno niem 1e vk + echo 23 nov Lientje vk + eerste echo 23 nov Mirre gyn 2e echo 26 nov daantje86 eerste echo 27 nov Silla gyn + eerste echo 27 nov niesje1980 gyn 27 nov lobj gyn 1e echo 28 nov Mother Nature 2e echo 29 nov Christiea gyn en 1e echo 29 nov mollyvg gyn en 1e echo 29 nov Senninha vk+ 1e echo 29 nov Vergo zh+ 1e echo 29 nov Sassa25 vk 29 nov Mrietje vk 09:40 29 nov Jusi 2e echo 11.10 30 nov Mandy80 intake VK 03 dec Bloem82 intake VK 03 dec Kwebbels 1e echo 03 dec Liesje76 1e echo 03 dec Athina 1e (pret)echo 04 dec Liesje76 vk 04 dec Athina vk 06 dec Heidi77 06 dec Beastie vk 06 dec Nannie gyn echo 07 dec Diavolo 1e echo 10 dec Jusi vk 10 dec Bd81 1e echo 11 dec Diavolo intake VK 12 dec Kwebbels vk 12 dec kristine 1e echo 12 dec Caro73 1e echo + eerste afspraak vk 12 dec Monekylove VK 19 dec Memoiikke, 1e afspraak vk + echo 27 dec daantje86 vk 27 dec Mayo1982 1e afspraak + echo 27 dec Evi27 1e echo 27 dec Sassa25 1e echo 03 jan lovelykids 1e echo 08 jan lovelykids 1e vk controle/intake Niet vergeten de QUOTE linksboven en helemaal rechtsonderin weg te halen!!! en deze tekst laten staan
Goedemorgen allemaal heb wel lekker geslapen viel alleen wat laat in slaap maar zodra ik eenmaal slaap dan ga ik ook aan 1 stuk door. Heidi als je naar deinum gaat dan ben je best wel dicht bij mij in de buurt... jusi je staat weer op de lijst!
Goedemorgen allemaal... Ik heb lekr geslapen, alleen weer raar gedroomd. Vreemd is dat, dat als je zwanger bent je zo vreemd droomt en zoveel...
Ja daar heb ik ook erg veel last van. Ik droomde deze week zelfs over mijn ex, waar ik meer als 10 jaar geleden iets mee had.
ik moet even mijn auto verplaatsen woon in de binnenstad dus heb een parkeer vergunning nou kwam ik gisteravond terug van mijn werk en was nog maar 1 plekje en toen moest ik file parkeren normaal gesproken niet een super groot probleem maar stonden 3 mensen vlakbij te kijken nou en doen lukte het niet dus was ik zo boos dat ik plankgas de straat uit ben gereden en hem in een andere straat heb geparkeerd hoezo last van hormonen
hoi dames nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap ik ben marline en heb een dochter van 14 maand en ben nu 5 wk en 4 dagen zwanger van de 2e ben midden julli uitgerekend en 26 nov mag ik voor het eerst naar de gyn ik zal denk ik wel veel onderzoeken krijgen omdat mijn dochtertje geboren is met een dubbelzijdig lip-kaak-gehemelte spleet (schisis) als jullie meer willen weten vraag gerust hoor ik zal hier wel vaker komen kijken en praten gr marline
Nou meiden, heb echt bijna nergens last van.... Eerste twee dagen was ik hyper. Om zes uur wakker en pas om 11u naar bed en gister redelijk op tijd kunnen slapen. Overdag een enkele keer een vlaag van misselijkheid,maar mag geen naam hebben. Beetje steekjes in de buik maar ook dat is niet noemenswaardig. Toch een beetje bang of het allemaal wel goed is. Ben wel blij natuurlijk als ik zo de zwangerschap door kan fietsen hoor Ach en misschien moet het voor mij nog gaan beginnen. Toch is wel beetje eng hahaha. We hebben vanochtend besltoen dat we het gaan vertellen als ik de eerste echo gehad heb, 10 december dus. Ahhhh echt nog LANG! Hoop dat ik het volhou hahaha. Zeker omdat ik goede band met mijn ouders heb. Maar we gaan het proberen. Lukt het echt niet dan gaan we het eerder vetellen hebben we samen afgesproken. Is zo leuk als ik meteen echo foto kan overhandigen! 11 december is mijn oma jarig dus wel leuk cadeau dat ze over groot oma wordt!
Goudvisje, bedankt! Ik droom ook elke nacht heel raar, vannacht had ik gedroomd dat mijn man wilde verhuizen naar zijn oude appartement, in een stad. En dat wou ik absoluut niet, want dat was niet praktisch met de baby. Rare droom weer. En ik heb hier al een aantal keer het woord overgrootoma gelezen, maar dat klopt niet. Het is overgrootmoeder of grootoma dan, toch?
gefeliciteerd marline! welkom Ik ben even kinderwagens aan het bekijken vind de quinny speedy SX wel een mooie nog maar even in het echt bekijken maar die heeft wel mijn voorkeur...
Goedemorgen allemaal, Ook hier heerlijk geslapen! Welkom Marline en van harte gefeliciteerd. Zie ik het nou goed op de foto dat je dochtertje al geopereerd is aan haar schisis? Ziet er echt al mooi uit hoor. Bd81, Ik had tot 6,5 week precies hetzelfde als jij hoor, maak je geen zorgen. Toen ook af en toe een beetje ergens een symptoompje. De symptomen zijn bij mij echter alleen maar toegenomen. Maar er is nog steeds mee te leven. Ik las ook ergens dat veel vrouwen pas na de 6 weken echt goed gaan merken dat ze zwanger zijn. En sommigen helemaal niet. Dus maak je geen zorgen. Pas als je heel veel symptomen hebt en dan plotseling een paar dagen lang helemaal niks meer, dan moet je de VK bellen schijnt. Ik moest gisteren wel om jullie lachen hoor. Ik kwam om half 1 thuis van een bedrijfsfeestje en er waren weer heeeeel veel pagina's bij. Toch waren er klachten van sommige mama's dat het "rustig" was hihihi. Leuk feestje gisteren. Lekker eten en toen een Jack de Ripper spooktocht in het bos. Het was gelukkig supermooi weer. Droog en niet al te koud. Heb ervan genoten. Eigenlijk mocht je niet meedoen als je zwanger bent, maar niemand weet het nog op de zaak. Aangezien ik het zelf had georganiseerd heb ik even met de mensen van de tocht gesproken en die zeiden dat het wel kon hoor. Het was beter niet voor dames die al op het einde liepen omdat schrik soms de weeen op kan roepen. Wel was ik helemaal kapot na een hele dag werken en daarna het feestje. Eigenlijk ben ik nog heel moe, merk duidelijk dat ik een stapje terug moet doen even en niet meer zoveel activiteiten op 1 dag moet doen. Ga dus vandaag lekker niksen. Alleen wat boodschapjes doen en wat Sint shoppen denk ik. Hebben de mama's hier alle sinterklaas kadootjes al in huis? Liefs, Lientje