Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    die bui wil ik hier ook wel als het dan een beetje afkoelt. Heb het zo warm en voel me helemaal niet zo lekker. Mn bloeddruk was ook vrij laag. 110/58 met een polsmeter en die geven volgens de vk altijd wat lager aan. Iemand een idee hoe ik die weer een beetje omhoog kan krijgen? Iets zouts eten ofzo?

2. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Grappig is dat zo, je ziet de bui als het ware het hele land overtrekken.

3. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Wij hebben m al gehad sann, maar het heeft helemaal niets geholpen :cry:
    Op het moment zelf wel natuurlijk, maar het is nu weer heel warm en benauwd.

4. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Sann: Inderdaad zout eten als je een lage bloeddruk hebt. Vooral zoute dropjes helpen volgens mij.

5. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ooow das wel jammer Lientje. Ik vind het echt zooo benauwd. Wil graag strijken, maar denk dat ik dane cht neerval als ik dat probeer.

6. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Sann, idd dropjes ofzo kunnen goed helpen als je je slap voelt. Combi van zout en zoet zijn een goede oppepper.

Zo wij zijn hier echt hard aan het werk, mijn voeten doen hartstikke zeer maar er is al flink wat troep uitgezocht, herplaatst of weggegooid.
    Ons hangwiegje hangt nu eindelijk, werd helemaal een beetje emotioneel van het opmaken ervan.
    De box staat ook eindelijk, was vergeten hoe groot dat ding was, met onze nieuwe meubels hebben we er eigenlijk geen echt lekkere plek voor, maar het zal wel wennen hoop ik.

Lientje whoehoe ook de 38 weken grens bereikt, de kans van bevallen word nu aanzienlijk groter.
    2 weken ervoor en 2 weken erna zeggen ze toch?

Zo mijn pauze is weer voorbij tijd om weer aan de slag te gaan hihi weet niet waar al mijn energie vandaan komt maar ik loop over.

7. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Mooi zo, ik denk dat ik maar meedoe met de babyboom van komende dinsdag. mooie datum ook 2468.

Wonderlijk he, dat het wiegje klaar is. Ik had hier ook tranen hoor. En gisteravond toen mijn man naar bed kwam zei hij nog: Ik kan me niet voorstellen dat we hier straks ons kleine meisje hebben liggen... Toen werden mijn ogen weer vochtig hihihi.

Ik heb de laatste dagen ook meer energie. Alhoewel het vandaag wel wat minder is. Maar ik heb veel gedaan en dat geeft een superlekker gevoel. Alleen ik merk het 's avonds wel hoor. Alle spieren doen dan zeer en mijn buik is zeer onrustig dan. Dus bereid je vast voor Niesje, lekker een avondje op de bank met wat lekkers te eten en te drinken in handbereik ;)

Liefs,
    Lientje

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Heel gek maar in zoete drop zit meer zout dan in zoute drop.

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Gefeliciteerd Lientje!

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou ik ben maar aan de bitterlemon gegaan want Yaron maakt hier zo zijn intrede en dan heb ik meteen een auto bij de hand, dus wel handig als de bitterlemon zijn werk doet :)
    Heb m alweer een tijd niet gezien dus ben benieuwd hoe het gaat...

11. monkeylove

Lientje alweer 38 weken, weer een mijlpaaltje :p

12. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Ik wou dat het hier ook even regende, bleh wat warm! Het is even donker geweest, een flits in de verte en toen knapte het al weer op. Het waait wel erg hard hier.

Heb de badkamer gedaan vandaag! was echt heel erg nodig :( was eigenlijk niet te toen, maar in etappes toch een heel end gekomen. mijn mannetje gaat vanavond de vloer goed schrobben, dat lukte me echt niet!

Mispiggle, fijn dat je lekker "hoog" geslapen hebt, wij gaan het woensdag plaatsen, ik laat het wel weten of het eng was.
    Meiden met een mijlpaal vandaag, gefeliciteerd
    Patricia, lief berichtje van je, succes morgen
    Silla, wat een egoistisch gedrag van je man. Hoop wel dat jullie het uit kunnen praten.
    Sann, gefeliciteerd met je mannetje

voor de rest ben ik het even kwijt.

13. monkeylove

Ik doe de badkamer altijd als ik onder de douche sta dus zo hou ik het tegenwoordig aardig bij alleen die nieuwe vloer is zo grof dat hij heel moeilijk schoon te maken is, dus gooi maar eest de vloer vol schuurmiddel en dan met de harde bezem eroverheen... blablalabalb....

Minka, je zal zien dat het verhoogte bed niet eng is maar juist veel makkelijker om je bed uit te "glijden" enzo :)

14. Hoi meiden
    er was een vraag over zeiltje uit kraampakket, mijne is 180 bij 80 geloof ik.... maar moet over breedte niet lengte, maar ligt nog niet hoor!

pastricia, nogmaals sterkte morgen
    ml, succes met yaron...
    verders doei!

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    TuttiFrutti, gefeliciteerd met het kleintje van jullie vrienden!

Misspiggle, veel plezier met het etentje.

Senn, heerlijk zo'n opgeruimd huis! Je hebt toch niet te veel gedaan ivm je rug?

Nina, hier had ik het ook zo warm, maar intussen hebben wij een enorme bui gehad en is het lekker afgekoeld.

Bloem, tuin afgeschermd voor de katten? Hoe dan? Katten kunnen toch hoog springen, die van ons springt zo over de schutting heen.

Lientje, gefelicteerd met je 38 weken.

Niesje, je bent ook lekker bezig zo te horen!

ML, wat komt Yaron doen?

Ik kreeg net een ontzettend lief mailtje van een van mijn kids uit de klas. Zo schattig... zijn belangrijkste vraag was hoe dik ik nu was. Ik heb maar geantwoord heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dik! :D

16. monkeylove

Eigenlijk weet ik niet precies wat ie komt doen maar hij weet natuurlijk dat de geboorte eraan zit te komen en zoekt nou elke keer meer toenadering, maar ik kap het steeds af maar nu heb ik owkee gezegd, jullie horen het...

17. monkeylove

Ow haha en ik had gezegd dat ie Ben & Jerry's mee moest nemen anders kwammie er niet in :p

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Heel goed van je! Hij kan natuurlijk niet met lege handen aan komen zetten!
    Eigenlijk ben je nog veel te bescheiden, je had nog meer lekkere dingen moeten vragen :D

19. monkeylove

Haha jah misschien biets ik straks wel spareribs, die zijn echt lekker hier. Gelukkig denkt hij er ook zo over en komt ie anders nooit in Zoetermeer dus wie weet ;)

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ik hoop het voor je!

Wij gaan straks pizza halen en lekker een filmpje kijken!
    Zie jullie allen later op de avond!

Share This Page