jammie, zou ook wel trek hebben in pizza. Maarja, kans dat dan mn salade mrogen neit goed meer is, is ook weer zonde.
hier zit ik nog steeds te denken wat we gaan eten, wilde eerst heel gezond zelf gaan koken maar heb geen vlees uit de diepvries gehaald dus dat word het ook weer niet. Zal eens kijken wat we hier in de buurt allemaal voor eettenten hebben, moet toch wel iets gezonds ergens te krijgen zijn
Als ik wil bestellen maar gezond neem ik 'n shoarma schotel want daar zit een hele grote salade bij haha.. Zitten amper vitaminen in maar is voor je gevoel he..
ow ja dat doen ze hier ook, vind die salade altijd zo lekker. Komt door de appels die ze er in doen en dan in combi met de slasaus ofzo wat er over heen komt..... denk dat het inderdaad iets van de shoarmatent word.
Die van mij was idd ook 1,80 bij (ik geloof) 80... En die moet in de breedte over je bed.. Dus met een twee persoonsbed ook bij mannetje onder de billen Heb je misschien niets iets anders uit je kraampakket gepakt? Het zeiltje bij mij was trouwens blauwig van kleur...
Veraatje: Wij hebben ook schuttingen in de tuin en nu heb ik boven een stuk gaas gedaan wat dan zeg maar wat naar binnen staat en nu kunnen ze daar dus niet langs. Maar er zal vast nog wel ergens een plekje zijn waar het wel lukt dus even goed in de gaten houden. Heb iig heerlijk genoten nu ze zo de tuin inkonden Hier maakt het mij niet uit wie de baby vasthoudt (nog niet ) waar ik wel bang voor ben is dat er mensen zijn die de baby willen pakken als het slaapt .
En dat zeiltje voor onder je laken, die van mij is ook vrij lang . En ik vraag me ook af wat voor nut het heeft, het loopt er toch zo vanaf lijkt mij
Ola, Ben er weer. Veel gelezen...ff kijken wat ik onthouden heb.... Duikster fijn dat je bloedruik iets gezakt is. Sann ook fijn dat je de strijkplank weer gevonden hebt hihihhi. ML...Yaron intrek genomen ? Bedoel je dat ie de laaste dagen bij je komt "wonen" voor de bevalling of is ie gewoon op visite. B&J ijs...MAAK ME GEK! Veraatje...skattig hoor die kids van je hihhi Niesje...je bent lekker bezig, onze meubels staan ook niet echt je van het maar goed 't staat. Ik las nog iets over het zeiltje/matrasbeschermer. Nou kep er hem in de lengte, gezien mijn mannetje 's nachts zo dicht tegen me aan ligt weet ik zeker dat ALS mijn water breekt dat ie goed ligt daarop heb ik nog een klein zijl/doek ding en daarover heen een badlaken...en ;t lijkt wel alsof ik vastgezogen wordt s nachts! Ik kan me al niet soepeltjes omdraaien maar met dat zeiltje zit ik gewoon vastgeplakt hihihi. Nou verder weet ik het niet meer sorry.
Hi, Weet niet of het al in de groep gegooid was maarre... Ik wordt overigens een beetje krankzinnig van alle telefoontjes/smsjes van vrienden en familie met de vraag......... EN? (muv jullie hoor! Da's anders hihi) Kep dus vaak geen zin om op te nemen dus resultaat...gaan ze mijn vent lopen stalken! Ohhh is Sil al bezig! Hoe lief ook hoor maar please.... Ben echt geneigd om een groepssms te sturen naar iedereen. Don't call us, we'll call you
Oh lekker, vroeger hadden we een bad, zat er nooit in. Maar nu snak ik er ook vaak naar! Balen v/d rugpijn (kep er zelf ook meer last van, zal ook met houding te maken hebben, die is toch verander door zo'n bolle buik) maar geniet van je badje!
Over baby vasthouden weet ik eigenlijk niet.... Bij mij is er maar 1 die de kleine (wakker of niet) die NIET de baby mag vasthouden hihihhi maar denk ook niet dat zij op kraamvisite komt (jullie weten wel die irri vriendin van Hughs beste vriend hihi). Mijn vader durft het denk ik niet, die vind het pas leuk over een maand of 2 a 3 hihihhi en verder ach ben er erg makkelijk in. Wel vroeg mijn moeder of ik me ook Surinaamse "gebruiken" ga houden... 1 daarvan is, nadat je op bezoek bent geweest bij mensen (of zij bij jou) dat je je kleine in "blauw" water moet badderen. Dat is zeg maar de ouderwetse poeder die je bij je witte was doet : Jahh heel bizar maar goed zo heeft elke cultuur zijn bizare gebruiken. Ik en mijn broertje zijn wel zo gewassen, maar waarschijnlijk heeft mijn moeder me te vaak erin gewessen, ik ben er altijd wit door gebleven WHAHAHAHA. Nou moet zeggen, ben er zelf niet zo van... Wel zal ik hem (later) vertellen over zijn Surinaamse roots.... Hmmmmmmmm mannetje is lekker aan het kokkerellen (zo zo en hij heeft een was gedaan). Het ruikt zoo lekker tis heel simpel maar, oven aardappeltjes met vega kipnuggets en sla!
Ja hoor, hebben ze wel weet het toevallig omdat ook ik ze niet bij mijn doos heb gehad, maar Prenatal heeft ze ook los te verkrijgen xxx Nance
ben nu zo kwaad op mijn vriend! Zit ik rustig even tv te kijken, de 25 meest opmerkelijkste vermissingen of iets in die richting gaat ie vragen wil je dit zien..... alsof ik het voor jan met de korte achternaam zit te kijken. Maar hij vraagt dit dus puur omdat hij weer zo'n stom race spel op de xbox wil spelen! Nou heb mijn spullen opgepakt en zit nu in de slaapkamer me rot te irriteren! sorry hoor maar moest het even kwijt.
Hey meiden! Valt mee met het geklets hier....wat was het warm vandaag he?! Hier is er de hele dag nog geen druppel gevallen....en warm dat het is! Patricia heel veel succes morgen! Verder ben ik het alweer vergeten.... Meiden die in de clincht liggen met de pappa's: succes!