pff mannen die van mij had ook zo'n leuke opmerking vandaag of ik ff, ja ff zei die!, tussen de 2 melkbeurten door kon bevallen, hetzij overdag tussen 10 en 5 en anders tussen 9 en 6 avonds,s'nachts......was beter voor zijn planning Alsof ik dat kan plannen!
Verder was de ctg vanmiddag prima geen grote bijzonderheden, wèl weeen aktiviteit maar die bleef onder de 20 procent dus niet spectaculair. Mag volgende week maandag 20 juni om 16.00 weer terug komen. Mannetje meteen maar gedreigd, regel vervanging of ik ga alleen! (is 40 min met de auto over een moordweg, dus rij liever niet....)
De rugpijn is echt gerommel volgens mij hoor, dus dan is het nog ergens goed voor . Ik heb echt het gevoel dat er binnen iets gaande is, maar goed dat zegt nog niks he Bij mijn ouders en schoonouders heeft het zo erg gehageld dat mij oom en tante(waren ff op visite bij mijn ouders) een ster hebben in de raam van de auto. Mijn ouders hebben een paar kleine deukjes in de auto en mijn schoonouders hebben de hele auto onder de deuken zitten net vorige week nieuw opgehaald (wel lease gelukkig) zul je altijd zien natuurlijk...
Hier nog zo eentje hoor: Eerst met het EK voetbal (maar ja, dat geldt nu - helaas - niet meer) en nou zometeen met de Tour de France......of ik maar "effe" wil bevallen op een rustdag! Ja daaaaag en dan blijft de kleine net als de 1e langer zitten en dan moet ik dadelijk nog rekening gaan houden met de Olympische Spelen
Ik lees het al... Onze mannen zijn lekker op dreef vandaag hihihihi. Sterkte chica's. Ff vraagje.. Kep sinds we klaar zijn met eten weer regelmatig krampen in mijn onderbuik maar ze stralen door naar mijn onderrug en bovenbenen? Nu gaat het overigens weer hoor ze zijn heel onregelmatig. Maar vroeg me af, je hoort wel eens over been en/of rugweeën maar kan me er eigenlijk geen voorstelling van maken hoe ik dat zou moeten herkennen? Iemand. Ik ga zo lekker naar boven, kep geen tukkig gedaan vandaag en merkte net dat ik regelmatig diep wegdoezel op de bank! Greetz
Hi, Zie dat niemand meer online is, dus ik ga lekker mijn mandje in! Ik wens iedereen een rustige nacht! Veel liefs!
Alsof we kunnen plannen wannneer de kleine eruit komt, pfffffffffff.... die van mij had al wel bedacht dat als het tijdens de finale gebeurde en nederland zat er in hij wel ging vragen of ze ook een tv konden plaatsen in de verloskamer Hij is nu trouwens druk bezig met het goedmaken want hij heeft de honden al alleen uitgelaten en gaat nu de was ophangen die ik demonstratief in de kamer over een stoel heb neergelegd zonet. Moet denk ik maar vaker kwaad worden
Ik heb de was demonstratief in de mand op een stoel hier gezet, maar niemand die het ff op zal vouwen zeg. Toch vervelend als je alleen thuis bent dat dat niet werkt. Ik word op het moment echt gek van de harde buiken zeg. Voelen echt vervelend. Dat been doet ook nog steeds moeilijk. telkens als ik op mn zij gelegen heb doet ie zeer en is de huid gevoelloos. Zal uk ergens op een zenuw drukken ofzo?
Bij de prenatal zijn ze 2,- per stuk, goedkoper dus dan op deze site! Ik heb er daar namelijk ook nog 2 gehaald. Ga morgen bed verschonen dus dan gooi ik er een nieuw zeiltje op. Ben wel bang dat, mochten mijn vleizen breken, het toch op het matras komt..... Heb ook alvast maar een heel groot badlaken in mijn nachtkastje gelegd voor het geval dat. He Buddy: ik hou mijn telefoon bij me hoor. Doe je rustig aan met je gerommel. Bij mij is de kleine volgens mij oko flink aan het zakken Voel het echt odnerin mijn buik en mijn vriend zegt dat ik al 2 dagen niet te genieten ben Net waren we even bij mijn schoonouders en schoonzusje was daar ook met de kinderen. Die oudste (7 jaar) wordt helemaal gek gemaakt door oma en mama. Ik word er echt knettergek van. Hebben ze het steeds over of het een jongen of meisje wordt en dan wordt er druk gefantaseerd over namen en dat gewoon waar wij bij zitten. Heb mijn vriend snel weer mee naar huis genomen, want daar kan ik echt niet tegen! Ze moeten maar gewoon geduld hebben en niet zo zitten pushen. Die kleine meid snapt dat natuurlijk niet, dit vind het hartstikke spannend, maar ik wordt er helemaal gek van!
Deze had ik niet, maar ik had ook een pakket van mijn verzekering, dus misschien dat daar dan nog weer verschil in zit...
Hier ben ik ook nog even voor vandaag. Vanmiddag zijn mijn zwager en schoonzus, met hun neefje bij ons langsgeweest: ze wilden ons nog persoonlijk zien voor ze over 3 weken naar Kenia vliegen. Het was heel erg gezellig! Ze hebben gezellig geborreld en daarna hier gegeten. We hebben ook nog een heel lief knuffeldoekje van (Woezel en) Pip gekregen. Wel raar de gedachte dat ze over 3 weken voor 7 maanden weggaan. Ik heb vandaag toch redelijk rustig gedaan, maar mijn voetjes en kuiten zijn toch weer vreselijk vies opgezwollen: olifantenpooten in het kwadraat . Ik begin toch bijna te geloven dat van die 4 kilo een heel groot gedeelte het vocht in mijn voeten is. Ik kan nooit 4 kilo in vet in 1 week zijn aangekomen: dus het zal wel een combi zijn van het vocht en de kleine. Ik lees dat heel veel van jullie al bezig zijn met de zeiltjes op het bed enzo. Nou hier nog niks van dat alles gedaan. Ook nog geen klossen onder het bed en zelfs de vluchttas voor het ziekenhuis is niet gereed. Ik heb de tas (of in mijn geval trolley) al wel klaar liggen en overal door het huis liggen stapeltjes spullen voor erin, maar klaar......................... Ik ga dat deze week maar eens doen. Verder vandaag weer wat spullen voor de kleine in de was gedaan. Nu is het 2de setje voor het bedje volledig schoon en dan ga ik deze week eens switchen van beddengoed: het schone erop en de nieuwe de was in. Daarna doe ik er niks meer aan.
he meiden, Nog even snel een berichtje voor ik ga afsluiten.. Las dat er weer hier en daar gerommel is.. Spannend meiden! Zet m op he! Patricia heel veel succes morgen!1 Ook hier dikke hagelbrokken Wij hebben een deukje in het dak van de auto.. Mijn zus had er wel geteld een stuk of 15.. Echt balen zeg! Mvp, klinkt allemaal wel een beetje lomp, die man van jou. Idd alsof je het kan plannen zeg. Veel succes meid! Silla, tja, ik weet of het been/ rug weeen kunnen zijn. Meid ook voor jou heel veel succes! ML, veel plezier met Yaron, maar laat je niet gek maken he! Miss Piggle, zou idd wat zijn als we tgelijk liggen te bevallen haha.. Bd1, snp dat je het irri vond.. Verder weet ik het even niet meer.. Sorry ladies.. Slapp lekker allemaal! En morgen gaan we voor Babynieuws! Slaap lekker!
jammer he dat dat niet werkt als je alleen thuis bent Wel raar van je been, zou natuurlijk maar zo kunnen dat uk ergens op ligt. Als het morgen nog zo is zou ik gewoon even naar de vk of de ha bellen om het na te vragen, blijft natuurlijk vervelend maar dan weet je in elk geval waar het door komt.
Hola... Was wel leuk met Yaron en hij had het ijs mee hoor En voor de kids heeft ie snack gehaald en voor mij spareribs Dus alles owkee hier
Wel heftig hoor, al die beschadigde auto's. Gelukkig is het hier bij regen gebleven. Iedereen welterusten en tot morgen! Liefs, Lientje
Hallo Allemaal! Hoe gaat t met jullie?! Jullie hebben superveel gekletst in die 5 dagen dat ik niet online was! Ff snel een berichtje van mij.. Bedankt allemaal voor jullie felicitaties! Ik ben vandaag ontslagen uit het ziekenhuis en nu weer lekker thuis, nu met zn 3tjes! Genaro ligt nu lekker bij mijn vriend op zn buik en heeft net zn buikje vol. Gelukkig drinkt hij al een stuk beter! De 1e 2dagen dronk hij zo slecht! Hij snapte het gewoon niet, hij was pas net 1,5 uur 37 weken maar in het ZH vonden ze hem 36 weken lijken. Gelukkig hoefde hij niet in de couveuse! Mijn bevallingsverhaal volgt nog als er liefhebbers zijn dan haha. Kzet ff wat foto's van mijn mannetje in mijn album, hij is zoo cute! Kheb nog niks gelezen van alles wat jullie geschreven hebben, maar kweet van mijn buddy dat Patricia morgen ingeleid word, Succes Patricia! Nou ik ga weer ff op de bank met mijn 2 mannetjes Liefs Miss Sil
he miss sil wat leuk om te horen dat je weer thuis bent! Tja als je hier elke dag komt is het al moeilijk om het bij te houden laat staan als je vijf dagen mist. Wat fijn dat het goed gaat met je zoontje, hoe voelt dat nou zo met z'n drietjes? Kom maar op met je bevallingsverhaal, heb voor mijn eigen bevalling al een horror verhaal in mijn hoofd dus ben overal op voorbereid
Goedenmorgen dames Miss Sill, weelkom terug! Heerlijk om nu thuis te zijn zeker . Wat een prachtig kereltje! Patries, heel veel succes en sterkte vandaag! Hier best wel slecht geslapen, gisteravond in bed ook last gehad van lage rugpijn en richting de benen en billen . Maar het is schijnbaar gestopt later want ik ben toch in slaap gevallen, om daarna elk uur wakker te worden voor het toilet, maar goed Straks nog maar even lekker weer op bed want het is nu nog wel errug vroeg
Goedemorgen allemaal... Miss Sil, welkom terug en wat een mooi mannetje... ML, fijn dat Yaron zo goed voor je heeft gezorgd Balen dat je zo slecht hebt geslapen bloem, hopen dat je straks nog ff kan slapen... Hier wel redelijk lekker geslapen gelukkig.. Alleen ben wel bekaf... Nog 2 daagjes, dan mag ik thuis bevallen! Liefs Wendie