Goedemorgen meiden, Patricia heel veel sterkte en succes vandaag en vast aan het eind van de dag een prachtig mannetje in je armen. Miss Sil goed te lezen dat je weer terug bent en je hebt een pracht mannetje lekker genieten en laat je in de watten leggen door je vriend en de kraamhulp. Verder weet ik het niet, er is zoveel geschreven. Wel veel meiden die slecht slapen, veel voorwerk etc..Allemaal sterkte en hopelijk kunnen jullie overdag ook wat bijslapen. Wij hebben het rustig aan gedaan dit weekend. Steijn voor het eerst naar de kapper samen met papa. Er hoefde alleen wat lange plukken uit geknipt te worden, maar het zit weer wat beter en zijn krullen zitten er nog in Verder lekker gerommeld in huis en tijd met zijn drietjes door gebracht. Ik heb vannacht voor het eerst een slaappil genomen, wilde er eerst toch niet aan maar de 2 nachten ervoor beroerd geslapen en vreselijke krampen, ik dacht even dat het begonnen was, maar het zakte toch weer af. Vannacht gelukkig als een blok geslapen. Ik ga ook is even wat broodjes in de oven gooien, Silla zit me lekker te maken met die verse broodjes in de oven En Silla doe jij wat rustiger aan? Als ik het allemaal zo lees gaat het steeds beroerder bij je. Kun je niet is met je gyn praten? Misschien dat ze je ook is een nachtje kunnen opnemen en je wat geven voor de pijn en slaapmiddel zodat je een nacht goed kan bijslapen? Bij mij heeft dat veel goed gedaan en ook al was het maar 1 nachtje maar ik word nu wat strenger in de gaten gehouden. Slapen is zo belangrijk nu. Dikke knuf voor jou en oh ja mijn man zei nog: Die man van Silla moet een goeie trap onder zijn kont krijgen..dronken worden nu zijn vrouw bijna is uitgerekend dat kan echt niet!
Bij mij was dat idd het geval... Toen ik moest lunchen toen kreeg ik echt een mega aanval van brandendmaagzuur dus kep eigenlijk niet goed gegeten. Dus moest voor de zekerheid naar een Dieetiste van de Gyn. Nou no way... Vorige week gewoon netjes gegeten en mijn waarden waren perfect.
Ik was ff met de was bezig en de vuilcontainer aan de weg zetten. Hier kost het lopen trouwens ook steeds meer moeite. Ik ga steeds meer waggelen en het voelt allemaal alsof ik met roestige scharnieren beweeg. @Ingrid: hoop dat je suiker goed is!
Ja precies Sann zoo voelt het... Het lukt me ook niet om een goede houding aan te nemen als ik sta of loop, ik hel helemaal naar achter om 't gewicht van mijn buik te kunnen dragen ziet er echt niet uit! Ik loop echt als een pinguin!
Vind het ook vreemd want moest twee weken daarvoor ook bloed laten prikken en toen was alles goed. Zou vandaag telefoon moeten krijgen van de dieetiste maar het hoeft van mij ook niet, als het wel suiker is weet ik al wat ik wel en niet mag dus ga nu gewoon netjes eten en hopen dat het vanmiddag goed is.
Goedemorgen dames, Miss Sil, wat fijn dat je weer thuis bent.. Lekker genieten van je twee mannetjes.. En wat een leuke foto's van Genaro.. Hij is inderdaad echt cute! Lekker genieten meid... Patricia, heel veel succes en sterkte vandaag en dat je Nilo vandaag maar in je armen mag sluiten... ML, wat fijn dat Yaron weer even goed voor je gezorgd heeft.. Kan me alleen wel voorstellen dat dit voor jou allemaal erg dubbel is.. Ik vind het maar knap hoe je hier mee omgaat meid.. Petje af! Voor vandaag mag ik me ook aansluiten bij de slechte slapers.. En dan wordt ik ook nog eens wakker met extreme kramp in mijn kuit.. au, au, au... Niet leuk! Het eten gisteren was wel erg gezellig.. Heb uiteindelijk toch maar voor vis gekozen, want een doorbakken biefstuk ben ik niet zo gek op eigenlijk... Maar de vis was hardstikke lekker... Ga nu even de bovenverdieping stofzuigen en dan kom ik wel weer even kijken... Liefs
Nee ik denk het ook niet... Zelfs niet als "hand en of voet model" want ook dat is zo opgeblazen Ladies check de nieuwe folder van Kruidvat online! Zulke leuke dingen! (al zeg ik het zelf)
Hoihoi allemaal, schaam me dood. Ben al een paar maanden niet meer online geweest . Maar er is hier zoveel gebeurd dat ik nog steeds geen internet heb. Eerst heb ik zelf, met nog geen 32 weken, een week in het ziekenhuis gelegen omdat ik weeen had. Op zondag mocht ik naar huis en op dinsdag zijn Nyala en Mike geopereerd aan de amandelen. Weer een dikke week mee zoet geweest. En een paar dagen daarna heeft mijn neefje van 21 jaar een zelfmoordpoging gedaan. Hij heeft een paar dagen in het ziekenhuis gelegen en is toen overleden. dus daar zijn we ook wel 2 weken mee bezig geweest. Toen zijn we een paar weken bij familie op het kamp geweest. Hihihihi en nu doet de pc het weer, maar hebben we internet ff stopgezet omdat het allemaal zo lang duurde. Hoop dat het deze week weer allemaal goed is. Ben een lijst aan het zoeken waar op staat wie er al allemaal een beebje heeft. Maar kan hem niet zo snel vinden. Las dat ze Patricia vandaag aan de gang maken, succes dus! Mij maken ze deze week ook aan de gang, hoop woensdag. Omdat ik steeds weeen blijf houden die niet doorzetten, heel vermoeiend! Nou ik ga ff een klein beetje teruglezen. En dan hoop ik nou echt, heel snel weer meetypen..... xxx
Oei pijnlijk mss P, kramp in je kuit! Ik heb er zelf (nog) geen last van gehad deze zwangerschap. Tot strakkies! Ik ga ff de bank op! In de kruitvatfolder staat een zilverkleurige luiertas! Ga morgen echt ff kijken of het was is. Kep nu zo'n "saaie" grijze/zwarte tas v/d Hema. Deze is ff "flitsender" hihi Staan ook erg schattige meiden schoenen in...als ik een meid zou krijgen had ik het wel geweten!
Jeetje meis! Wat een ellende allemaal! Ik hoop dat je je nu ook weer wat beter voelt, en ik kan me voorstellen dat je nu wel wilt bevallen. Mss Sil is onlangs bevallen van een onwijs lief mannetje! Nou ik hoop dat je nu ff een rustige periode tegemoet gaat en weer gezellig met ons mee gaat kletsen?
Welkom terug mrietje. Klinkt alsof je een heftige periode achter de rug hebt zeg. Vreselijk van je neef. Op pagina 1800 staat een lijst.
Hee buddy fijn om weer wat van je te lezen, helaas niet zulke hele goede berichten lees ik. Gecondoleerd met je neefje wat een vreselijk nieuws. Hopelijk gaan ze je inleiden woensdag en heb je snel je kindje in je armen. Als er wat is, foon staat aan hoor. Liefs en knuffel, Christie
Ik hoop het ook! Heb net de lijst gevonden, valt me mee, had gedacht dat er al veel meer beebjes zouden zijn. Maar voor de mama's en papa's: proficiat!
Goedemorgen Dames! Hier gelukkig redelijk geslapen. ML, dat heb je goed geregeld met het ijs, snacks en spareribs MissSil, super weer wat van je te hoern. Wat heerlijk dat jullie met zijn drietjes al weer thuis zijn. Gerano ziet er echt super cute uit! Geniet ervan. (enne ... ik wil ook.... ) Patricia34, lekker appeltaart! Het water loopt gelijk in mijn mond... Spannend voor Patries! Hopelijk zet het snel door! En Senn, bedankt voor de succes wensen aan haar van ons Sann, balen dat je weer zo slecht hebt geslapen van de pijn. Heb je wel eens geprobeert een 'molletje' te slikken? Wellicht helpt het iets. Lientje, ja das dan wel balen als je wakker wordt en het een droom bleek te zijn.. Succes bij de pedicure Silla, beter dat je de auto voor de deur heb staan. Hier het zelfde hoor. Mannetje gaat maar fietsen anders kan ik inderdaad geen kant op. Ingrid, succes met je verstandskies en succes vanmiddag bij de vk. Christea, fijn dat je door de slaappil weer wat bent opgeknapt. Mrietje, welcome back. Wat een rottijd heb jij achter de rug zeg. Een dikke cyberknuffel van mij en hopelijk kan je woensdag je kleintje in je armen houden! Nou ga ook maar ff broodjes in de oven doen! Lee
Dank jullie wel. Hihihi, ik ben nu illegaal op "het net". Op een netwerk van iemand anders denk ik, ik wilde proberen of we weer aangesloten waren, maar ik zit geloof ik echt niet op ons eigen netwerk. Ff profiteren nu....Zal er zo wel weer afvliegen . En Christie, ik zal je zeker laten weten hoe het gaat lopen. Morgen om 9:40 moet ik op controle en dan kijken we wanneer ze gaan inleiden, maar allemaal meeduimen voor woensdag ok? xxx
@Lee: lief dat je meedenkt, maar ben geloof ik het stadium dat een molletje helpt al voorbij. Doet helemaal niks meer. Zal het morgen maar gewoon s met de fysio bespreken. Heb niet echt het idee datg ze het serieus neemt. een aantal maanden geleden ging het best aardig en zijn we van wekelijks naar 2 wekelijks gegaan. Maar ndanks dat ik al wekenlang iedere keer aangeef dat het niet goed gaat blijft het bij 1 keer in de 2 weken. Dat schiet niet op natuurlijk.