super dan toch dat sommige mensen zo stom zijn om hun netwerk niet te beveiligen. Duurt het nog lang dan voor jullie zelf weer inet hebben?
Sann, je weet dat je 3x daag 1000mg paracetamol mag tegen de pijn. Daarnaast rust ik op een dag 2x een uur. Ik slaap dan niet altijd maar het verlicht wel.
By the way...ik weet niet meer wie het zei, Chris geloof ik. Maar ik ga het "slechte slapen" idd met de gyn bespreken. Het enige nadeel is... Vorige week woensdag had ik niet mijn eigen gyn en a.s. donderdag WEER een ander. Ik vrees ook dat het een arts-ass. Gyn is en daar ben ik niet zo happy mee! Maar ik vraag me af of ze er wat mee gaan doen... Ik ben niet zo van het ziekenhuis maarff bijtrekken zou ook wel fijn zijn. Als je goed diep slaapt merk je toch minder v/d pijn met omdraaien dan wanneer je licht slaapt.
Mrietje, grappig hoor bij iemand anders op het netwerk. Wij hebben ook buren die er niets van snappen Alleen is onze eigen verbinding veel beter dus hebben het alleen een paar keer voor de lol gedaan. Sann, balen hoor dat dat niet meer werkt en dat de fysio je niet echt serieus neemt. Ik zou het inderdaad maar ff goed bespreken komende keer. Straks ben je voor de bevalling al helemaal uitgeput. Las trouwens ook dat Christea een slaappil heeft gekregen. Wellicht ook iets voor jou? Ik ben er zelf nooit zo'n voorstander van, maar ja als het helpt...
Over slaapmiddelen gesproken... Ik had gisteravond 2 valeriaanextrakt pillen (die ik van de HA gekregen had in het begin van mijn zwangerschap) en een beker warme melk maarre kickte niet echt in hoor... Zoo vermoeiend...jah nu ben ik kapot hihihi beetje laat. He ik wou dat het dinsdag was kon ik voor de luiertas gaan kijken straks is ie onwijs leuk en gelijk al uitverkocht! hihihi
heb ff gekeken op de site van het kruidvat. Staan inderdaad hele leuke dingen op zeg. Dat wordt dus ff een tripje naar het kruidvat! Gaat geloof ik morgen pas in he?
Wist niet dat ik 1000 mg per keer mocht nemen. Ik neem altijd 1 van 500 hooguit. Misschien s gaan proberen voor eht slapen gaan zodat ik in ieder geval wat beter slaap. Rusten doe ik al best veel. Lig nu ook netjes op de bank met de laptop. Goddank dat i dat ding heb want achter de pc zitten is helemaal een drama. Tnx voor de tip
Yep de 24 ste...daarom baal ik want zit nu nog helemaal aangekleed hihihi. En bij de Kruidvat in de buurt waar ik ga is er morgen ook markt dussss lekker druk en weinig parkeerplek en bij alle ander Kruitvatfilialen in de buurt moet ik weer naar een druk en betaald parkeerplek gaan zoeken. MAar goed morgen op tijd weer op (slaap of geen slaap ) maar ik moet ff die tas checken. (wedden dat ie tegen valt hihihi)
Ik heb ook een laptop, alleen deze is ZWAAR aan vervanging toe. Hij werkt alleen nog maar middels de adapter (batterij is al enige tijd stuk) en 't snoertje van de adapter is zooo gevoelig (lees: "werkt niet goed") dat als ik 1 verkeerde beweging maak mij PC uitvalt! Dus hij staat gewoon op de eetkamertafel maar om nou relax ermee op de bank te gaan zitten...is not an option HELAAS!
Jeetje Mrietje jij hebt ook wat meegemaakt de laatste maanden. Vind het in ieder geval fijn om weer wat van je te horen. Fijn dat jij ook verlost wordt van al die weeën. Patries heeft een beetje hetzelfde verhaal. Je zult het e.e.a. aan babynieuws tegenkomen, wil wel alvast waarschuwen dat het helaas niet altijd goed nieuws was.
Ik normaal gesproken ook niet, maar mijn man was het zat en die heeft de vorige bevalling heel bewust meegemaakt en die zit niet te wachten op een herhaling daarvan. En heeft het ziekenhuis dus gebeld vorige week. En als die arts ass. moeilijk gaat doen, zeggen dat je met een gyn wil praten! Hebben wij ook gedaan en gelukkig was dat geen probleem. Ze weten zelf ook dat je als zwangere je rust moet hebben en uitgerust de bevalling in moet om 'problemen' te voor komen. Ik heb van het ziekenhuis temazepan gekregen voor thuis. Zou je misschien ook naar kunnen vragen. En neem iemand mee op controle die ook het woord van je over kan nemen als je het niet durft aan te kaarten. DOEN! Mrietje ik zal voor je duimen
Wist ik ook niet eigenlijk hihihi, heel af en toe neem ik er 1 maar da's meer omdat ik de pijn dan ECHT NIET MEER trek. Ik ben niet zo van de pillen slikken. Vind het al een drama dat ik regelmatig moet puffen voor mijn astma.
Ik begon het vervelend aan mnbuik te vinden om m continu op schoot te hebben dus heb nu een kleintafeltje naast de bank staan waar ie op staat. Met druk msnnen ofzo heb ik m wel op schoot, maar nu staat ie gewoon naast me. Misschien ook een idee voor jou? Scheelt een stuk als je gewoon lekker kan liggen.
Chris, Ik moet donderdag best vroeg naar het ZH... Want ik moet ook naar de andere locatie...de gyn.poli bij mij in de buurt is "gesloten" ivm vakanties enzo. Dus moet nu helemaal naar de andere kant v/d stad dus moet al om 8 uur in de auto zitten. Dus waarschijnlijk kom ik daar al oververmoeid aan. Ik kaart het gewoon aan en als het echt niet werkt, neem ik de week daarop mijn moeder wel mee. Als iemand dan 't aan de kaart zal stellen is zij het wel. Zij vind het bijv. ook belachelijk dat ik niets krijg voor 't vocht wat ik vasthoud, omdat het gewoon extreem is. Ze vraagt zich af waarom ik dus geen plaspillen krijg oid. Maar goed ik wacht het af.
Gisteren bedoel je? Heb niet zoveel gedaan maar had het voordeel dat mannetje zich ziekgemeld had dus die kon me veel helpen met de kids. En de F1 was zoals te verwachten boring.
ja, ik ben ook neit zo van de pillen. Heb in de hele zwangerschap ook bijna niks geslikt. Maarja, tis ook neit de bedoeling om straks half uitgeput te zijn natuurlijk. Ga er s over nadenken.
Ja gister, je zou idd gewoon lekker niets doen en F1 kijken. Maar goed je hebt geen gekke dingen gedaan... En die kleine in je buik...maakt die al eens aanstalten om richting uitgang te vertrekken