hmmm, dat been doet nog steeds vreemd merk ik. Zal ik daar de vk over bellen of het tel. spreekuur van de huisarts?
En als je het 's avonds voordat je naar bed gaat inneemt, doe het een uur van te voren dan heeft het even de tijd om in te werken. Zit af en toe ook te denken een spierverslapper zou ook erg fijn zijn maar weet niet of er bestaan die je mag hebben als je zwanger bent.
We hebben ook geen draadloos i-net dus ik moet met 2 snoeren lopen klooien en gezien de opstelling van de woonkamer ook veranderd is moet ik ook nog met een verlengsnoer gaan werken om de adapter in te pluggen. Dusss normaliter was het een perfecte oplossing geweest maar...gezien bovenstaand...te veel moeite Maar thanks voor de tip meis hihihi
Je hebt dan tijdens de zwangerschap toch wel puffers die zijn toegestaan hè? Je mag nl niet alle soorten als je zwanger bent.
Miss Sil, wat een heerlijk mannetje. Fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed is. Patricia, we denken aan je vandaag! Mrietje, klinkt erg bekend je internetproblemen! maar welkom terug. Wij hebben al geen internet meer vanaf eind februari! nieuwe is nu eindelijk aangevraagd, de oude opzeggen ging ook niet echt soepel. Laptop gekocht en ook via de buren online, maar dit is nu de 3e laptop rest waren problemen mee! nu moet het goed blijven gaan. Balen dat je zo´n nare tijd hebt gehad House als Gyna nee dank je hihihi Hier wel goed geslapen op wat plasjes na, maar gisteravond erg gemene steekjes achter mijn schaambot. Zou dit met indalen te maken kunnen hebben?
Ik heb er zelf ook last van, met name mijn linker been. Daar zit, door de beeb c/q buik soms een zenuw klem (aldus mijn fysio) en daardoor doet ie dus raar. Maar goed dat is bij mij het geval en ik krijg als remedie mee van de fysio/gyn/huisarts...'T GAAT OVER WANNEER JE BEVALLEN BENT (de normale dooddoener dus), maar je kunt ff bellen to be sure.
Nope, en vandaag wil ik niet bevallen dus misschien vanavond wat gaan gymnastieken en dan is dat misschien het laatste zetje voor morgen. Dan wil ik wel graag i.v.m. de leuke datum en de kids zijn er allebei niet.
Ja ja, ik heb Ventolin, da's alleen voor nood en dat mag... en ik had ook Pulmicorte maar die is voor de zwangerschap vervangen voor Qvar gezien ik deze 2x per dag moet nemen. Dat hadden we in 2006 bij mijn 1ste "zwangerschap" al helemaal uitgezocht .
@Silla: ik gebruikte voorheen af en toe spierverslappers ivm soms hevige pijn van de artrose, maar die mag ik niet meer en volgens de huisarts was het ook beter om niets te gebruiken in die richting. Maarja, meot wel zeggen dat ik ook echt antipil ben in de zwangerschap na alle keren dat he tmis is gegaan. Ik ben ook met mn an tideprssiva gestopt, terwijl ik die volgens de huisarts wel had mogen gebruiken. wil die rommel gewoon niet als die kleine daar groeit. @Senn: hier ook geen draadloos nog, dus ook geklooi met kabeltjes. M<aarja, alles beter dan lang zitten.
Ik denk niet dat een spierverslapper is toegestaan. Gezien je ademhaling ook (nog) langzamer gaat en dat van de kleine waarschijnlijk ook. Maar mss kun je het overleggen met je HA. Ik mag zelfs geen paracetamol met codïne (of hoe je dat schrijft) vanwege mijn astma omdat dat mijn ademhaling enigzinds kan stilleggen.
Zo ik ga eens even douchen en daarna met mannetje naar Utrecht. (Heb ik toch nog een uitje vandaag) Misschien heb ik straks meer buddy nieuws. Vind het zo spannend.
Senn, ik hoop voor je dat bedgym helpt! Ik vind het erg tegen vallen hihihihi. Dus jij hebt ook astma, lekker he. De longinhoud van een zwangere vrouw is al niet om naar huis te schrijven maar als ik me bijv. in bed moet omdraaien krijg ik het al benauwd. Gelukkig met wat ademhalingsoefeningen krijg ik het wel rustig want probeer zo weinig mogelijk te puffen op de vieze Qvar na, wat is dat een ranzig goedje bleh! Minka, ik denk dat het idd met indalen te maken heb. Ik heb zelf continue druk op mijn schaambot.
Have fun meis, ennne ff stevig door wandelen want dat schijnt ook te werken...niet dat IK het nog zou kunnen maar jij mss nog wel Enne ik ben errug benieuwd naar Patries! Ik ga nu echt ff de bank op chica's zie jullie vanmiddag wel ff. Dikke kus!
Thanks allemaal heb inderdaad nog even heerlijk getukt ML: Jammer dat het niet heeft doorgezet patricia34: Succes met poetsen en veel plezier met de visite Senninha: Fijn dat je lekker hebt geslapen Sann: jij vanmiddag ook nog maar even bijslapen Lientje: Laat je voetjes maar lekker verwennen! Silla: Pfff, jij hebt je drukte al wel weer gehad vandaag doe maar lekker rustig aan nu ingrid130: Pas wel op hoor met je kies! straks gaat het ontsteken en dan ben je verder van huis, dan had je liever dat ie eruit was geweest! mrietje: Welkom terug! Je hebt dus best een rottijd achter de rug gecondoleerd met je neefje Spannend hoor bij Patricia hebben we er straks gewoon weer een beeb bij . Zelf lijkt mij het inleiden best griezelig, je weet dan gewoon dat het gaat gebeuren, als het uit zichzelf begint niet snap ie?
Haha, dat klinkt als onze laptop.... heb hier precies het zelfde. Zit dus ook meestal maar gewoon achter de pc... Succes trouwens morgen bij het kruidvat. ben ook erg benieuwd naar die tas!
Altijd fijn om even te horen dat het is wat je denkt! Kleintje was vorige week begonnen met indalen, dus lekker op weg naar de uitgang! maar voor mij mag het nog even hoor, hoop nog wel 2 weken vol te houden.