Oh lekker Bloem dat je nog ff een tukkie gedaan hebt... Ik denk dat ik er nu 1 ga doen, ben ik wel weer wakker voor de lunch hihihihi. Ben zo'n hongernek de laatste dagen
Miss Sil, wat een scheetje zeg! Fijn dat het zo goed gaat. En ik ben ook wel benieuwd naar je bevallingsverhaal hoor. Bloem, hopelijk lukt het om straks nog een tukje te doen. ML, Yaron heeft zich netjes gedragen zo te lezen. Misschien hadden jullie samen even stout moeten doen voor het laatste zetje hihi Sen, bedankt voor de update, mijn hart maakte helemaal een sprongetje toen ik het zag staan. Jammer dat je zelf niet ook ergens ligt te bevallen. Lientje, geniet van je pedicure, lig je er straks netjes bij in het kraambed. Christiea, slaappil is misschien ook niet alles maar je hebt er gelukkig wel goed doorgeslapen. Ingrid, hopelijk is je suiker goed. Mrietje, welcome back! Dit gaat dus een spannend weekje worden voor je! Silla, je kan je problemen toch ook gewoon met de vervangende gyn bespreken?
Ik ben zelf net terug van de gyn. Beeb ligt stabiel maar nog steeds hoog en dat gaat waarschijnlijk ook niet meer veranderen voor de bevalling. Oja knuffelkonijn, ik heb aangegeven aan mijn gyn over sterretjes zien en ik moest nu bloed laten prikken. (weet alleen niet waarom haha) Volgende week maandag weer een afspraak en ik hoop zooooooo dat die niet doorgaat. Maar ik heb zelf het gevoel dat die kleine voorlopig nog wel blijft zitten.
Niesje, ik hoop het ook voor je dat de afspraak volgende week niet meer doorgaat omdat je deze week je beebje al in je armen hebt!
Mrietje, welkom terug... Tjeetje, wat heb jij een rot tijd achter de rug zeg.. Nog gecondoleerd met je neefje... Ik ga voor je duimen dat ze je woensdag inleiden...
Mrietje, wat een rottijd heb je achter de rug zeg. Ik hou Woensdag in de gaten, spannend Weet niet meer wie het zei van zwangerschapsjeuk en een kindje met veel haar, maar ik heb het idd op mijn buik, maar ook op mijn benen. Misschien word ie ook geboren met heel veel beenhaar Maar ben benieuwd.
Was ik ff snel.. De vk komt straks ff langs i.v.m hoofdpijn en sterretjes en misselijkheid. Kan duiden op zwangerschapsvergiftiging. Jullie horen zo snel mogelijk weer...
Jeetje wat wordt er veel geschreven. Hihihihi, ben ik niet meer gewend. Werd een half uur geleden van het net afgegooid en nu zijn er alweer 3 pagina's bij! Ik denk ook dat het bij het indalen hoort Minka. En wij hebben de foldertjes van het kruitvat nog niet, maar ik begrijp dat er leuke babyspulletjes instaan. En een leuke tas? Komt goed uit want die heb ik nog niet . xxx
Het is wel weer duidelijk... jullie zitten weer op de praatstoel! Ik ben net weer in slaap gevallen en heb wel gelezen wat jullie allemaal gekletst hebben, maar mijn duffe kop heeft weinig onthouden en ik had ook geen zin om het kladblok erbij te pakken. Ik weet alleen nog dat Mrietje terug is! Welkom back, meid! Je hebt een rotttijd gehad, zo te lezen. Nog gecondoleerd met je neefje. Hopelijk wordt je woensdag ingeleid! Ik zal eens een lijst tevoorschijn toveren
Hmz vind die afwasborstels wel grappig van het Kruidvat... afwasborstels Zo! Word alweer gek van het maagzuur. Heb net even geprobeerd te slapen maar het ging niet. Toen werd ik ook nog eens gebeld dus jah hier zit ik dan weer... Ga maar eens even douchen, misschiwen knapt dat wat op. Jeetje wat voel ik me duf, nutteloos en een walvis zeg!
ml, dat was ik. Lijkt me wel grappig als het inderdaad zo is dat hij veel haar heeft Alleen veel beenhaar lijkt me wat minder bij zo'n kleine. knuffelkonijn, hoop dat het meevalt en dat het geen zwangerschapsvergiftiging is! Mrietje, ook hier word er voor je geduimt voor woensdag. weet ineens niet meer wie het was met de fysio en de niet verbeterde bekkenklachten. Hier net zo het word maar niet beter, heb ook in april nog eens een auto ongeluk gehad waardoor de klachten alleen maar erger zijn geworden. Het was hier eigenlijk al wel de bedoeling om om de week een afspraak te hebben maar omdat het niet beter word mag ik nog steeds elke week heen. Beetje vreemd dat je fysio dat niet gewoon ook doet, het is tenslotte de bedoeling dat het in ieder geval niet verergert als het al niet verbeterd. Begin te merken dat ik het slechte/weinige slapen mijn humeur begint te beinvloeden. Word hier helemaal gek van die kleine pup van ons. Beest is nu bijna 6 maanden maar denkt dat het alles mag en kan, heb nog nooit zo'n erge pup gehad! Vind het leuk dat er een beetje pit inzit maar af en toe wat minder mag ook wel, krijg nu echt moordneigingen! Gelukkig is mijn vriend vanmiddag vrij kan hij zich er mee gaan bemoeien en heb ik er even geen last meer van
Goedemorgen deze morgen. Klaarblijkelijk slecht geslapen want toen de wekker van mijn vriend deze morgen voor de 10e keer ging en ik hem aanstootte dat hij nu toch echt uit bed moest kreeg ik de wind van voren Waarom ik niet wat stiller kon doen en ik had hem heel de nacht wakker gehouden Nou goedemorgen....... Meteen huilen natuurlijk "weet je wel hoe dat is om als het zo warm is op een zeiltje te slapen met zo'n mega buik bla bla ....."Hormonen! Daarna meteen knuffel dat hij het niet zo bedoelde. Ik kan er ook niets aan doe, doe al zo zachtjes mogelijk als ik 6x per nacht er uit moet om naar de wc te gaan...... Nou ja net ff lekker gedoucht en ga nu klossen halen. Ben benieuwd of ik ze nu wel meekrijg. Daarna nog even bij tuincentrum kijken want we hebben nog verlichting in de voortuin nodig.
Hallo allemaal Nog nieuws hier? Hier zijn vanmorgen om half 10 de vliezen gebroken. Erg vreemd gevoel. De verloskundige is net langs geweest en heeft het ook bevestigd. Nu is het wachten op de weeen. Spannend dus. Ik ben er lekker vroeg bij! Ik hou jullie op de hoogte gr mayo
hey ladies, jeetje wat zijn jullie weer eens lekker aan het tikken geweest ik heb niet alles gelezen beetje globaal maar zag dat er nog geen baby nieuws was bij gekomen behalve dan dat de kleine van Mis Sil vandaag naar huis mag Jippie! Mijn man is vrijdag terug gekomen, dus het weekend hebben we lekker gerelaxed met zijn 3tjes. Ben erg blij dat hij er weer is. Ik hoop dat we vanavond naar de Ikea kunnen om eindelijk de kledingkast op te halen , maar dat ligt er aan of me man een auto kon regelen. Weet iemand of Patries al is bevallen? die moest vrijdag toch terug komen?
Pfff, de enige waar ik nog niks van had gehoord sinds mijn verlof was de directrice. Kreeg ik net een mailtje van haar: "Alles goed? Even een vraagje, heb jij nog een versie van de schoolgids? Kun je die mij dan even sturen?". Aardig van haar, toch?