hoii bedankt ja ze is nu al 2x geopereerd 1e keer was ze 3 maand (lipsluiting) en de 2e (zachte gehemelte en de lip opengemaakt en over elkaar dichtgemaakt) was toen ze 11 maand was ik heb af en toe steekjes onderin mijn buik en steeds een hongergevoel en net of er een ballon opgeblazen is in mijn buik bij youame was ik 8 weken toen ik erachter kwam had bij haar ook geen symptonen
Ik kom net van de verloskundige af...en het hartje klopt! We gaan het vandaag de ouders van m'n man vertellen en morgen mijn ouders! Wauw, ik voel me brak maar blij! Trouwens, toch 7,5 weken zegt de verloskundige...snap er niet veel meer van, maar goed, als zij het zegt!
heb nog helemaal niks gekocht voor sinterklaas wij moeten ook nog lootjes trekken... van mij mag het eignelijk wel januari zijn.... dan hebben we die drukke maand maar weer gehad en de kritieke weken zijn voorbij... vind kerst en sint wel leuk hoor maar heb is altijd zo`n drukke periode op het werk en dan ook nog zoveel verplichtingen
mother nature super bericht zeg! en mooi meegenomen die paar dagen toch? dan kom je wel uit op eind juni trouwens blijf je hier wel kletsen? veel plezier met het vertellen van het goed nieuws aan de ouders...
@mother nature: Gefeliciteerd geniet ervan Ik wist niet dat je ook op zaterdag een echo kon laten maken, hihihi.
@Marline: Best heftig hoor al 2 operaties voor zo'n klein meiske! En voor jullie waarschijnlijk ook heel spannend. Hier begon het ook met een weeig hongergevoel, dat is inmiddels uitgegroeid tot bijna de hele dag misselijk. Gelukkig niet iedere dag spugen. @Mother Nature: WAUW super zeg! Wat een geruststelling he? @Goudvis: Ik vind de feestdagen op zich ook altijd heel leuk, maar het shoppen, bedenken van kadootjes, wat te eten enzo vind ik ook altijd een heel gedoe. En inderdaad als het dan op het werk ook nog extra druk is, kan ik me voorstellen dat je er zeker dit jaar wat minder naar uit kijkt. Wij vieren 2 december sinterklaas, maar we doen het maar klein. Mijn moeder komt en verder gewoon mijn zoontje, mijn man en ik. That's it. Ik ga mijn moeder dan het lijstje met het gedichtje geven wat ik eerder al had geschreven. Dus ik vind het toch wel spannend. Maar vanmiddag duik ik de Intertoys maar eens in denk ik. Speelgoed kopen vind ik eigenlijk best leuk hoor. Alleen de prijzen vind ik eigenlijk niet meer normaal. Zeker voor Lego en playmobil enzo. Echt belachelijk gewoon. Maarja, ook dat hoort erbij. Liefs, Lientje
pffffffffff wat een geklets zeg! Ik zit op 5 weken joehoe wat een feest! wij willen niet weten wat het wordt, m´´n vriend heeft wel voorkeur voor een jongetje maar mij maakt het niets uit. vind een meisje ook wel eluk hoor, leuke roze kleertjes kopen en strikjes en staartjes enzo. Maargoed, als het maar gezond is he? ik blijf straks wel werken. denk zo´n 16 of 20 uur ofzo. Denk wel dat ik wat anders moet zoeken, werk nu onregelmatig en dit is bijna niet haalbaar met zo´n kleine. ach.........ik zie wel. Eerst maar eens de 12 weken doorkomen. We hebben een jongensnaam die we allebei erg mmoi vinden maar heb geen idee of dit het ook gaat worden. Meisjesnaam vind ik best moeilijk. maar echt serieus hebben we hier nog niet over nagedacht, en ze hebben ook nog wel ff de tijd. verder sluit ik me aan bij het iedee dat iedereen gewoon postief moet blijven denken. De eerste weken duren denk ik erg lang als je elke dag denkt:zou het wel goed zijn? maargoed, makkelijker gezegd dan gedaan voor sommigen. ik had gisteren een personeelsfeestje. soort hawaii-feestje met van die rokjes en boa´s om. Iedereen kreeg een glas sangria. heb na een paar slokjes gezegd dat ik het ontzettend vies vond haha terwijl ik sangria heerlijk vind, maargoed. ik moest zelf rijden dus hoefde geen smoes te verzinnen om niet te kunnen drinken. Ze hadden ook allemaal cocktails voor de prijs van een frisdrank, daar had ik er best 1 van willen proeven, maargoed.........we doen allesw voor de beeb. Nou meiden, ik laat me nog wel eens weer zien vandaa! gr mayo
Op zaterdag zit een speciaal vrouwtje alleen voor echo's maken, dus dat komt mooi uit! Verder ben ik nog steeds 1 juli uitgerekend, dus net een juli mama...ik blijf hier lekker kletsen!
Gefeliciteerd Marline @mother nature, ik hoop dat ik jullie Woensdag hetzelfde kan mededelen, vind het zo spannend...
hallo! Mother nature, Gefeliciteerd! Ik doe altijd mn best om alles te onthouden, maar tegen die tijd dat ik aan typen toe ben, ben ik de eerste tien bladzijden weer vergeten Dat is ook een reden dat ik minder vaak mee typ, ik hou het niet zo goed bij haha, En heb gewoon weinig te vertellen Misschien dat dat na de echo wel anders word (ik hoor nog steeds niet bij de positivo`s ) Maar op het moment is elke dag er weer een zonder bruin/bloed, en hoe minder ik er aan denk hoe sneller de dagen voor bij gaan! Maar vandaag al wel 7 weken groetjes!
zo ik heb ff een kommetje erwtensoep naar binnen gewerkt met het gevolg dat er nu maar 1,5 broodje bij past en ik beroerd ben... ik ben iedere keer heel vaak smiddags licht misselijk waarom nou niet gewoon s`ochtens... @lientje wij gaan sinterklaas met mijn schoonfamilie vieren en kerst ook laat het denk ik maar gewoon over me heen komen.... @mayo feli met je mijlpaal van 5 weken ik ga maar een naar mijn werk toe (moet ook weer gebeuren) vanavond tot 20.00 werken dus 20.30 ongeveer thuis en dan ga ik met mijn vriend met de nintendo wii spelen... Goed weekend allemaal!
getverederrie zeg. M´n puppie begon net te kotsen. wat is dat goor. begon bijna mee te doen! soory voor het vieze verhaal haha gr mayo
Ja fijn verhaal zeg Mayo! Nee hoor, is maar vervelend, is ie ziek dan? Anno niem: Ik probeer ook alles te onthouden, maar dat valt idd niet mee. Ligt aan de hormonen denk ik. (Mooi excuus he? )
nee is niet ziek, ze mag vandaag geen eten hebben, vanmiddag puppycursus en dan moet ze goed honger hebben aangezien ze bij de cursus met beloningen werken. vandaar dat maagje btje van slag is! vervelend hoor als je misselijk bent. hoop echt niet dat ik dat nog krijg. lijkt me ook lastig op het werk als je het nog niet wilt vertellen. gr mayo
He goudvis ik heb de quinny speedy sx gehad, maar ons is die niet goed bevallen. Op zich loop ie heel lekker soepel hoor, maar het boodschappenmandje is veels te klein (zeker als je alles lopend doet zoals ik) En de wagen is behoorlijk breed en dat is lastig winkelen. Ook is de babybak vrij smal waardoor mijn zoontje er eigenlijk met 6/7 maanden al uitgegroeid was maar nog te klein was voor het buggy gedeelte, die in verhouding weer erg groot en breed valt.
Dat is wel rot voor je hond dan. Succes op de puppycursus! Mijn man is een half uur geleden thuisgekomen en die zette meteen de tv aan, die wilde de sinterklaasintocht kijken. Hij heeft al beloofd om dat volgend jaar met de baby te kijken.
Ik heb ook net de intocht van Sinterklaas gekeken Mother Nature, wat een geweldig nieuws! Ga er lekker van genieten!
hoihoi, weer even geleden dat ik wat getypt heb, maar nu na een zeer drukke week toch weer aanwezig! Alle nieuwe mama's gefeliciflapperd en welkom! Met mij gaat het aardig, ben erg moe maar goed je moet het ook gewoon maar niet zo druk hebben toch?! ik ben af en toe misselijk, maar vaak rond avondeten, dus lastig! alles blijft erin, maar je moet even over die drempel om als je misselijk bent toch wat in je mond te stoppen! Maar goed, verder geen klagen. Alleen mn broeken passen nu al niet meer! Maar dat is ook wel weer grappig! Hebben hier al meer van jullie last van? Mijn opa en oma's en die van mijn man zijn inmiddels ook ingelicht en erg blij nartuurlijk met een aankomend achterkleinkind! Nou voor de rest zal ik proberen een beetje beter op de hoogte teblijven, maar dat valt nog niet mee! xxx Memoiikke