Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hoe voelde je het? Was het veel vruchtwater? En ging het in ene van SPLASH!? Of viel het mee...

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

kippevel!
    de schat!
    nou ben benieuwd
    heel veel succes meid

3. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Jaaaa Mayo, spannend! Je hebt morgen dus al je kleintje in je armen! Succes meid!

4. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

vergeten :oops: :oops:

Mrietje, nog gecondoleerd.. Jee wat een rottijd heb je achter de rug zeg!
    Heel veel sterkte nog!
    OOk voor jou heel veel succes deze week! En welkom Back!

Lovelykids, hoelijk voel jij je ook gauw weer beter!

5. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    :)

6. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Jeetje, ik zal duimen dat het dat niet is, sterkte!

7. monkeylove

:) :) :)

8. monkeylove

Zo heb me even gedouched, voel me al wat meer mens...
    pfff heb echt lekkere trek maar niet echt wat lekkers in huis en ook geen zin om te gaan halen...
    Bij deze deze nutteloze mededeling...

9. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    Mis Sil: wat een manneke zeg! heerlijk jij en Genaro lekker thuis met papa! GEniet ervan.

Patricia: hoop dat ze inmiddels zover zijn dat ze je vliezen kunnen breken! Succes.

Sann vervelend weer zo'n pijnlijke nacht! balen hoor.

Ml: niet teveel krabben he! pff jeuk is zo vervelend.

Lientje: bedgym...mmm ik zou wel willen maar niet zo goed voor de bloeddruk denk ik. Als het nou de bevalling op gang zou brengen...ik zou er over nadenken...

Ingrid: succes met prikken vandaag. Hoop dat het suikerloos is.

Christie: dus Steijn ook voor het eerst geknipt. Ik vond dat zo'n mijlpaal bij Nick...
    en fijn dat je goed geslapen hebt met medicatie. Ik gebruik het hier ook echt niet elke nacht....maar met slaap ik in elk geval wat beter.

pff lopen gaat hier eigenlijk nog best goed, maar ja...buik is niet zo groot en kleine ook niet ingedaald dus drukt niet echt op bekken. (was het maar zo....) en zo willen we allemaal wat anders....

Mrietje: wat een heftige tijd heb je achter de rug. pff neem nog even je rust voor ze je gaan inleiden. Sterkte.

Silla: lastig he die wisselende afspraken bij de gyn. Hier ondanks hoge bloeddruk lukt het ook nog steeds moeizaam om afspraken te krijgen met eigen arts, terwijl dat wel zeer gewenst is....volgens de thuiscontrole dan. Het schiet ook niet op omdat de assistenten of de andere arts dan toch eerst wil overleggen met de behandelend arts en er dus niet veel gebeurd zo...

Sen: waarom vandaag niet? was daar een specifieke reden voor? maar succes voor morgen alvast :)
    Jij kunt in elk geval met rolstoel nog effe de stad in. Leuk is anders, maar in zo'n geval is zo'n stoel best functioneel. Veel plezier in Utrecht.

Niesje: sterretjes kunnen zowel met hoge als lage bloeddruk te maken hebben, en evt. met bloedwaarden die veranderen, begrijp ik hier tenminste van de thuiscontrole..

Knuffelkonijn: sterkte, hoop dat het meevalt.

BD: dat is vervelend wakker worden! gelukkig trok je vriend snel bij.

Mayo spannend! succes met de bevalling! en poets en strijk ze nog! je kunt maar wat afleiding hebben....

VEraatje: ze had je dus duidelijk nodig de directrice. Hier belde vorige week of zo ook onze managementmiep om om sleutels te vragen. Hadden ze toch echt via collega's al gehoord dat ik in het ziekenhuis had gelegen en zo. Dus ik gezegd dat ik de sleutels had, maar ze niet langs kon brengen. Is ze ze komen halen, mijn schoonzus deed de deur open, ze heeft de sleutels aangepakt, bloemetje afgegeven en vertrokken. Wat een belangstelling he!

Sann: ben benieuwd of jullie uk zich aan de afspraak van je man gaat houden!

Zo hier weer goedgekeurd vandaag. Morgen weer rondje ziekenhuis met groeiecho, CTG en gynafspraak. Ja mijn uitje van de week :)
    ga wel even vragen of ze inwendig willen kijken of er misschien al iets gebeurd, dan weet ik dat ook weer....verwacht het nog niet echt, maar toch dan kan ik me voorbereiden op nog een weekje bed....

10. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Wauw mayo, wat spannend!
    Houd je ons op de hoogte?

Hopelijk komt het vlot op gang!

Liefs,
    Lientje

11. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Pfffff, lekker dan. en bedankt voor de interesse!

12. Nance1979

Nance1979 Actief lid

Feb 13, 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Goeiemiddag mensen....

Ben al een tijdje wakker maar wederom niet vooruit te branden :(:(
    Moet eigenlijk een hele hoop doen maar echt geen zin, zelfs de douche maakt me vandaag niet wakker :(:(:(

Mayo... Veel succes en hoop dat het soepel verloopt voor je :)

xxx Nance

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Mayo, veel succes en ik hoop dat je weeen gauw op gang komen.

Hier is alles rustig, vanaf vandaag mag ze komen.
    JIPPIE 37 weken!

14. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Gefeliciteerd Liesje!

15. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0
    Hey
    Het was half 10 en wilde net m´n bed uit gaan toen de vliezen ineens braken. het was net of ik aan het plassen was. heel vreemd, ben toen gelijk naar5 het toilet gegaan.
    Het was niet eens zo heel veel vruchtwater maar nu druppelt het dus elke keer door, waarschijnlijk gaat dat de hele dag door!
    heb af en toe erge pijnlijke harde buiken, niet echt regelmatig.
    Vraag me af of dit nu weeen zijn ja of nee.

M´n moeder belde net nog: hoe het met me was?! Heb geen zin om te vertellen dat het zover is, ze is nogal een stresskip en ik weet nu al dat ze helemaal in de stress schiet. daarom maar zo normaal mogelijk gedaan haha

gr mayo

16. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0
    Ennuh, allemaal bedankt voor de succeswensen!

gr

17. monkeylove

Haha jah precies, maar even voor jezelf houden anders gaat ze de hele tijd misschien bellen hoe het ervoor staat...
    Als je echte weeen krijgt voel je het echt vanzelf. Je kan ook niet echt praten onder een wee, maar in elk geval gaat het de goeie kant op als je al steeds harde buiken krijgt :D

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Een stressende moeder is ook niet handig ;) dan zit ze te wiebelen bij de tel enzo :)

spannend. harde buiken is toch al een beginnetje!

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    liesje, gefeliciteerd met je 37 weken.

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    :) :)

Duikster, wat fijn dat je voor vandaag weer goedgekeurd bent!
    Veel plezier alvast met je uitje van de week! Ik hoop dat dan ook alles goed is!

Nance, ik begrijp wat je bedoelt. Ik ben naar mijn gevoel al weken niet vooruit te branden!

Liesje, gefeliciteerd met je 37 weken!

Mayo, je houdt ons toch niet te lang in spanning he? :D

Share This Page