Daar was ik weer ff... Vlos is vanmorgen geweest. Bloeddruk was iets hoger, maar niet TE hoog. 130/85 (maar voor mij hoger omdat ik normaal 100/60 heb).. Maar ik mocht NIKS meer doen. Moet het heeeel rustig aan gaan doen en gelijk bellen als er verandering komt. Ze was er niet echt helemaal gerust op, vandaar dat ik moet bellen zodra het veranderd. Het leek gelukkig niet op een zwangerschapsvergiftiging.. Pfieuw... Nou, ik ga ff slapen... Mayo en Patricia: Succes! Liefs Wendie
, en kom nu mijn eigen berichten tegen en lijkt het helemaal alsof ik tegen mezelf aan het kletsen ben.
Volgens mij heeft dat iets te maken met dat het toetsenbord dan ingesteld is op Nederlands of Engels. Beetje vaag, ik weet het. Maar volgens mij kun je het ergens aanpassen onder in de taakbalk!
Senn, toch voorwerk nu bezig? Nou dan benen nog even dicht bij elkaar houden tot middernacht! Ik ga nu naar de vk!
Knuffelkonijn, gelukkig valt het wat mee, goed rustig aan doen! senninha, vandaag mag ook niet, een buddy op de verloskamer is genoeg voor mijn spannings niveau , En natuurlijk mayo..
MAYO, chica, buddy wat een mega suprise! Je bent op dezelfde dag uitgerekend als ik hihihi! Sterkte meis! Tis wel lekker duidelijk, water gebroken wachten op weeën. Beter dan dat gerommel en verder niets! Mss dus wel 2 nieuwe mama's erbij vandaag/morgenochtend! Succes ! Is er nog nieuws van Patries? Enne ML...u naughty girl u Wendie, ah ik ken dat, mijn bloeddruik is normaal ook ong. 105/60 en was vorige week 130/90 ik moet daarom donderdag a.s. terugkomen want ze vinden dat er een stijgende lijn aan het komen is dus wordt nu wel "strenger" in de gate gehouden. Mirjam, beterschap! Verder weet ik het niet meer.
nou heb niks veranderd maar op dit moment doet alles het weer goed. ik had bijvoorbeeld mijn haakjes van de 9 en de 0 nu op 8 en 9 en mijn vraagteken was ook verdwenen. en dan dit streepje boven de è daar kwam ook iets anders uit. maar alles doet het nu weer
Zo ben bij dus tijd vooooooorrrrr deeeeeeee : **** BUDDY UPDATE **** De eerste pil heeft bij Patries helaas niets gedaan. Alleen dat ze erg veel pijn in haar rug heeft. Ze krijgt om 15.30 uur een tweede pil en doet deze ook niets dan gaan ze morgen weer verder. Ze is wel blij dat ze gewoon mag rondlopen. Iedereen krijgt de groetjes en bedankt voor alle suc6 wensen. **** EINDE BUDDY UPDATE *****
Senn: nog even bij je houden hoor die kleine. Vanacht na 12u mag het komen hoor. Extra goed je bekkenbodemspieren trainen dat ie er zeker niet langs kan
Tjeetje het zit patries ook niet mee zeg! Wens haar maar weer succes van ons, maar dat heb je wellicht al gedaan Lee