Hoefde alleen even naar de kaasboer en Prenatal voor de celmatjes. Kon het alleen niet laten om bij de Turk Surinaamse broodjes te halen en bij de visboer een lekker portie kibbeling.
Oh god Senn, wat wordt het spannend vandaag! Jou buddy en de buddy van ML en mij gaan gewoon bevallen binnen 24 uur!
gatverdarre het zit haar ook niet mee zeg.nu maar hopen dat de volgende wel werkt. bedankt voor het doorgeven
je maakt me lekker. heb alleen geen puf en zin om ook maar de deur uit te gaan. en dan erbij er zou vandaag iemand voer voor hagedissen bij ons halen en die zou een belletje doen als ze onze kant op kwam, maar dat belletje heb ik nog niet gehad en ze moet ongeveer 1,5 uur rijden voor ze bij ons is. en daar BAAL ik van heb nu dus het gevoel dat ik geen kant op kan
bedankt voor het dooregevn senn.. Het zit haar ook niet mee zeg.. Patricia, heel veel succes meid! Zet m op! Knuffelkonijn, lekker uitrusten! slaap lekker even! Sen, even goed de benen bij elkaar houden.. Laat het maar goed voorwerk zijn! En na 12 uur bevallen!
Middag meiden, Nou heb ik verlof (en internet) en kan ik jullie alsnog niet bijhouden . Ik heb eerst maar eens bijgelezen tot pagina 1816. Dus nu eerst ff reageren op wat is blijven hangen en daarna nog verder lezen. Schaam me trouwens rot: ik lees hier over iedereen die zo slecht heeft geslapen en ik ben pas om 11:30 uur wakker geworden. En vrij weinig wakker geworden: alleen vannacht even een misselijke golf gehad van het maagzuur, maar verder gelukkig niks. Nou eens kijken wat ik op kan reageren: Miss Sil: fijn dat jullie weer thuis zijn en jullie hebben een prachtig mannetje! Mrietje: een vervelende periode heb je achter de rug, maar in elk geval welkom terug. ML: fijn dat je een goede avond met Yaron hebt gehad en lekker dat ie je zo heeft verwent. Patricia: heel veel sterkte (by the way: geen idee of er op pagina's 1816 t/m 1821 verder nog iets staat, want zover ben ik nog niet). Verder weet ik het eigenlijk even allemaal niet meer. Ik had nog wel een vraagje van mijn zijde: ik heb de laatste tijd nogal last van een nogal beurs gevoel in mijn vagina. Moeilijk uit te leggen, maar het lijkt wel een soort van spierpijn : Vooral 's nachts met omdraaien heb ik er last van of met uit bed stappen. Ook als ik me 's ochtends aan moet kleden en mijn been optrek om deze in een broekspijp te doen. Meer meiden last van zo'n zeurderige pijn? Of iemand een idee wat het is? De VK zei dat dit kon omdat er zoveel druk op je onderste staat, maar ik ben ff benieuwd wat jullie vinden. Verder las ik gisteren nog over iemand (wie ben ik even kwijt) die problemen had met het opmaken van een bedje met lakentjes en dekentjes. Nou hier nog zo eentje hoor. Ik heb er echt spijt van als haren op mijn hoofd dat ik niet wat meer geld heb uitgegeven en heb gekozen voor een dekbedhoes met een Vellux deken erin! Vanochtend dacht ik ff de schone beddengoed erop te doen en het ongewassen spul eraf te halen. Jeetje wat een gekl**t zeg. Ik krijg het gewoon niet naar mijn tevredenheid: dan ook grote hobbel onder het voeteneind, dan het lakentje weer niet strak genoeg om het dekentje geslagen, dan de print weer niet in het midden van het bedje :x . Nou goed ik ga weer even verder lezen..........
Essie, die druk op je "onderkantje" (blijf het een schattig woord vinden hihihi) heb ik dus ook continue! Dat heeft idd met de druk v/d kleine te maken. Tis zeer pijnlijk, tenminste zo ervaar ik het.
Ja laten we ff de agenda's trekken whahahaha. He waar is mijn buddy (ML)eigenlijk? ze was er toch net nog?