Senn, ik zou graag meedoen morgen, maar dan moeten de tekenen toch wel een beetje gaan beginnen Ik duim in ieder geval voor jou dat het lukt en dat het vandaag nog ff rustig blijft.
Jessbuterfly en lientje zijn de eersten op de lijst met een meisje, dus dan moeten die maar even voor dringen
Oh spannend Mayo, zet hem op he Hopelijk beginnen de weeën snel. Ik ga ff verder lezen nu, maar moest hier even op reageren.
Moet dan wel. Ik ga eens kijken om de hoeveel tijd mijn harde buiken komen. Ze doen gelukkig nog geen pijn.
Uhhh nou kep niet persé een voorkeur op een dag...maar ergens deze week komt mij goed uit Iemand anders nog voorkeuren...dan stellen we ff een agenda op whahahaha
veel plezier bij de pedicure! ben benieuwd hoeveel tijd er tussen zit! maar hardebuiken die geen pijn doen, die mag je toch niet als weeen tellen? ik weet er wat dat betreft weinig van..
6-7-8 wil ik wel graag, zoizo na 1 juli, omdat dat wat handiger is ivm nog te regelen dingen enzo. we gaan dan EINDELIJK officeel (jaja) samenwonen
Bij Maarit heb ik geen enkele harde buik gehad alleen maar verschrikkelijke ongi krampen. Moeten ze dan persé gelijk pijn doen als je aan het echt werk begint? Er zit nu nog best lange tijd tussen dus ach we zien het wel en niet teveel mee bezig zijn.
Is het een speciale dag ofzo! IEDEREEN ROMMELT EN IS BEZIG MET DE VOORBEREIDINGEN VOOR DE BEVALLINGEN!
geen idee eigenlijk? denk het? bij jor is het ingeleid en dat voelde ik wel gelijk, maar of het bij een natuurlijke bevalling ook zo is? misschien ben ik wel zon doos die bij 8cm ontsluiting nog eens ga denken goh zouden dit dan wel weeen zijn? (zie mezelf er zo voor aan )
Maar jullie wonen wel al onofficieel samen toch? Doel je op een samelevingscontract? Mocht donderdag ook niet lukken dan maandag 30 juni (zit de kleine echt precies tussen Sven en Maarit in qua verjaardag), dinsdag 1 juli is een leuke datum en ja de 6-7-8.