Dat heb ik dus ook omdat ik twee keer ben ingeleid. Bij Sven ging dat gepaard met een weeënstorm die ik niet kon opvangen en bij Maarit geen enkele harde buik alleen die ongi krampen. O, weer een harde buik.
Ik ook om 13.30 uur. En dan kom ik om een inleiding bietsen zal je zien wil hij gaan kijken en heb ik volledige ontsluiting.
t is een ingewikkeld verhaal, maar ik bedoel wel samenwonen haha, hij woont nu bij zn ouders, we woonden samen, toen kwam dr een probleem (ik zit in de bijstand) en niet dat we de boel oplichten oid, maar door omstandigheden hij studeerde, en geen werk, konden we dus niet officeel samenwonen, omdat hij dan met zn studie moest stoppen. toen hadden we dus het kind erkent, en begon de gemeenthe vragen te stellen (wat logisch is) en is hij terug gegaan naar zn ouders.(voor dat ik gekort werd of een boete kreeg oid) maar nu heeft ie werk, en kunnen we gaan samenwonen! en dan is 1 juli het handigst kwa datum, dus als uk nou even aardig is voor zn ouders, blijft ie tot dan zitten, en anders? dan redden we het ook wel Een korte uitleg van de situatie haha
oohh daar ben ik ook bang voor hoor. Dat ik inderdaad zo'n miep ben van is dit het wel? zie ik mezelf ook echt voor aan....
Nou hier ben ik weer met de reacties op de overige pagina's: Knuffelkonijn ik hoop niet dat je last hebt van zwangerschapsvergiftiging! Dus hopelijk heeft de VK goed nieuws voor je (ik heb inmiddels ook gelezen dat het hoogstwaarschijnlijk geen zwangerschapsvergiftiging is: gelukkig maar!) Mayo1982 heel veel sterkte, misschien ook snel een kleine voor jou nu je vliezen gebroken zijn. Veraatje wat een vreselijk interessante vraag heb je van je directrice gekregen zeg! Wat kunnen mensen af en toe toch vreselijk bot overkomen . Liesje gefeliciteerd met je 37 weken en vanaf nu mag je lekker thuis bevallen (tenminste als dat je bedoeling is). Duikster fijn dat je weer door de APK bent. Jeetje wat vervelend voor Patries dat de 1ste pil nog niks heeft gedaan. Hopelijk doet de 2de dat wel. Anders wordt het echt zeer vevelend hoor. Lientje veel plezier bij de pedicure. Nou ik heb nu echt alles bijgelezen. Jeetje zeg elke keer kwam er weer een pagina bij. En als ik de computer nu een uurtje weg leg, kan ik zeker weer opnieuw beginnen .
En weer een. Zat nu 8 minuten tussen maar ze houden nog geen halve minuut aan. Dus kan nooit het echt werk zijn toch?
je weet natuurlijk nooit misschien moet je man/vriend even naar binnen roepen, en als je een echo hoort, dan heb je 10 cm en dan pak je je maxi cosi
Oké ben dus in elk geval niet de enige die het heeft. Vreemd genoeg heb ik dan weer geen last van een pijnlijk schaambot, want dat zit weer veel hoger. Het is dus alleen echt mijn "onderkantje" .