t is lekkerder dan t lijkt he. vind t wel grappig dat mensen t zo vies vinden klinken hihi dat was silla die haar zenn momentjes neemt, is ook wel nodig op sommige momenten. misschien ook wel een tip: ik had ook van die zeiltjes voor onder mijn hoeslaken bij t kraampakket gekregen maar die gingen ondanks mijn badlaken toch helemaal schuiven. nu heb ik bij de hema voor 23 een onderlaken voor onder je hoeslaken gekocht die helemaal waterdicht is. dus mijn hele matras is beschermt tegen water of in ons geval vruchtwater haha. misschien ook een optie om te overwegen groetjes susanne
Veraatje: ondanks niet indalen hoeft het niet zo te zijn dat je uk niet al wel wil komen....het kan heel snel gaan. Maar goed, morgen dus niet voor jou. Kun je wat anders leuks plannen! Sen: jij gaat gewoon morgen bevallen! MvP: fijn dat je alsnog een au-pair hebt! knuffelkonijn: ik kan me je gevoel zo goed voorstellen!
nou heb mijn apk ook weer gehad voor vandaag en alles was netjes, bloeddruk was weer net zoals anders en ben 1 kilo aangekomen in 2 weken tijd dus dat was ook nog netjes. Verder heeft ze nog een echo gemaakt maar kon geen mooi plaatje voor ons te voorschijn halen omdat de baby dus groot is en helemaal in elkaar gevouwen in mijn buik zit en de handjes voor het gezicht had. De baby heeft ook helemaal geen ruimte meer over, het kan nog net van links naar rechts draaien maar daar houd het ook mee op, beentje en armpjes kunnen eigenlijk weinig kanten meer op. Wel is de baby ingedaald dus dat is weer goed nieuws. Ze heeft geen metingen gedaan omdat de gyn dat vorige week had gedaan dus moet daar even vragen hoe het nou zat met de maten. Verder werd ik daarna gebeld door de dietiste die had nog een plekje vrij voor vandaag dus daar maar heen gegaan. Die kon eigenlijk weinig voor me betekenen, moet nu stoppen met de cola en minderen met de melk. Ook moet ik donderdag terug komen want dan krijg ik een thuistest mee zodat ik elke dag mijn suiker kan checken en in de gaten kan houden. De uitslagen van vandaag waren daar ook al binnen en had vanochtend (nuchter) 5,0 en na de lunch was het 6,5 niks mis mee dus. Hebben ook eindelijk de geboortekaartjes bekeken en ben er helemaal gelukkig mee, ze zijn heerlijk simpel en de tekst is ook helemaal goed dus ben er helemaal blij mee! Weet dat veel mensen het kaartje niet bijzonder zullen vinden en saai maar dat mag, ik wilde gewoon een simpel kaartje zonder al te veel onzin erbij en dat is dit kaartje zeker. Al met al dus een druk middagje geweest, heb net wel alles gelezen maar heb eigenlijk niks onthouden Sorry!
Ik hoop het, en dan geef ik de schuld aan het bedgymmen. Heb manlief net 2 molletjes gegeven want die kwam met knallende koppijn uit bed.
was net nog weer even aan het googlen geslagen voor traktatie ideetjes voor de kids op de creche. nu kwam ik dus (weer) van die kleine ronde bakjes tegen met deksel en daar zit dan een sticker op in de trent van geboorte en 4 opties voor iets erin. 1 manna 2 geboortehartjes 3 spekjes 4 niks. nu wil ik dat eigenlijk zelf gaan maken omdat ik toch 2 groepen moet doen, maar ik weet niet waar ik die bakjes zo snel van daan moet halen. hebben jullie nog een idee? kom namelijk alleen maar zakelijke sites tegen
Wie had zijn kaartje nou bij baby-cards besteld? Was jij dat Ingrid? Want iemand zou een proefexemplaar krijgen en ben eigenlijk wel benieuwd... En ik ben ook niet van de "aparte" kaartjes enzow hoor. Als er maar een leuk kleurtje bijzit hahaah en niet te duur is want de meeste mensen gooien m toch weg. Alhoewel, bij mij zit er een fotootje van Mayron op en als ik fotokaartjes krijg gooi ik ze niet weg. Dan stop ik ze in de fotodoos
hey meiden ben ik weer ff ik heb voor de liefhebbers mijn buikschildering in mijn fotoalbum gezet wat ons geboorte kaartje gaat worden. de naam en t sterrenbeeld/ dierenriem moet er nog ingezet worden maar dit is wel de schildering zoals ie er uiteindelijk op t kaartje komt groetjes susanne
ik weet t niet waar je zoiets zou kunnen halen. sorry. wij hadden dat probleem met onze uitnodging voor t feest, wij wilde flessenpost maken omdat t een beachfeest wordt maar konden geen kleine goedkope flesjes vinden. uiteindelijk is zijn t flesjes geworden waar koffiemelk in heeft gezeten, goed laten weken en goed schoongemaakt en t zijn gave uitnodingingen geworden groetjes susanne
Of wat dacht je van deze? http://www.party-kids.nl/traktatie.asp? ... ummer=3261 http://www.party-kids.nl/traktatie.asp? ... ummer=3281 Tenzij je speciaal rondje bakjes met deksels wilt natuurlijk.
vindt hem inderdaad wel heel leuk, maar zo'n plastic doosje met dekseltje vind ik net wat hygienischer, want er blijft nog wel eens een keer wat op de kapstok staan en als ik er dan manna of spekjes in doe dan blijft dat wat langer 'vers'
Mijn huid voelt zo dik en dicht... Ik zit echt opgesloten in mijn vel Ik heb al met cremetjes lopen smeren en een masker genomen maar het helpt niet. Ik vind dat zo'n vies gevoel he!
of.. tja ben er nog over aan het denken.. ik zou er van die zakjes in kunnen doen waar crea-bea's hun kaarten in doen. daar zit ook een plakrandje aan en dan is het ook dicht. nou ja ik denk nog wel even door maar bedankt voor het meedenken in ieder geval
zijn er geen snackbars o.i.d bij jou in de buurt? die hebben meestal wel kleine ronde bakjes met deksel. had mijn zwager altijd wel in zn snackbar...
Je zou eens bij de groenteboer kunnen vragen of je er daar een stel kan kopen? Die gebruiken ze voor vers gemengd fruit in te doen. Of bedoel je meer tupperware bakjes?
dat is inderdaad ook nog een optie. ik zat ook al te denken aan de sligro of iets in die geest, maar dan moet je volgens mij gelijk 1000 afnemen ofzo