dit komt inderdaad wel in de buurt, als ze maar van plastic zijn met deksel en niet al te groot, dan maakt de vorm nog niet zo heel veel uit.
Hoi Hoi Hier nog weinig verandering. Nog steeds van die pijnlijke onregelmatige harde buiken die doorstralen naar m´n rug en liezen. Heb geen idee of het weeen zijn. Volgens mij zijn weeen veel pijnlijker. Wel iritant hoor: wachten op weeen. Ach ja Er zijn er nog meer aan het rommelen he? veel succes dames. Nou ik laat nog wel weer van me horen gr mayo
Ooooow mijn buik staat zoooow strak he, ik heb egt het gevoel dak ieder moment uit mijn vel kan scheuren het doet echt pijn! Ook steekt het bovenin aan de eindrand van me baarmoeder zeg maar Damnz dis niet leuk
misschien een stomme opmerking/ tip van mij, maar probeer om er niet op te wachten. ga lekker wat doen (poetsen ofzo) blijf in ieder geval in beweging. tenminste dat is wat mij altijd gezegd wordt. dus bij deze geef ik het door succes ermee
je kunt beter normaal bevallen (of ks) dan dat hij er zo uitspringt hoor het geeft allemaal al zo'n rotzooi, maar dat geeft nog veel meer rotzooi.
Jeetje wat een stelletje kletskousen zijn jullie zeg: ben ik ff 2 uurtjes niet online omdat mijn schoonmoeder hier is omdat ze het hemeltje voor het wiegje komt naaien: moet ik weer 10 pagina's bijlezen, pffffffff. Mayo jammer dat er nog verandering is opgetreden, hopelijk is dat snel het geval. Susanne leuke buikschildering hoor. Veraatje jammer dat de kleine nog een weekje zal blijven zitten. Dan ga je dus redelijk naar de 40 weken toe.......... Wel fijn dat alles verder oké was. Nou verder weet ik het even niet meer.
Morgen is fine by me... Het blijft maar rommelen en steken BAH! Ben benieuwd hoe het met Patries is... Mayo go for it en idd wat lk zegt, gewoon je ding doen... Nou ik gah eens koken. Wat eten jullie? Ik ga andijvie stampot maken...
Maar indalen heeft niets met de bevalling verder te maken. Misschien voelde ze het aan je baarmoedermond? Want Michelle is nooit ingedaald en Leroy pas tijdens de bevalling, dus zal ze het wel daaraan gevoeld hebben denk ik...
Chili con carne. Ik ben ook benieuwd maar ga haar niet lastig vallen met sms-jes van hoe is het nu? Zou ik zelf ook niet op prijs stellen.
echt niet, dan is mn man er nog niet. Heb trouwens wel erg veel harde buiken, dus hoop niet dat dat ergens op duidt.
Ik ga zo kip sla en aardappels eten. Vriend krijgt ipv sla broccoli (kan ik nu echt niet meer naar binnen krijgen.........) Tot vanavond!
O ja, even vergeten. #-o Zou wat zijn zeg op de eerste de beste dag dat je man thuis is je gelijk bevalt. Kan hij wel lekker lang van de kleine genieten.
**** BUDDY UPDATE **** Patries heeft weeën in rug en benen. De pillen slaan eindelijk aan! Waarschijnlijk vannacht bevallen anders morgen vliezen breken en aan de opwekkers. Mayo van Patries heel veel suc6! **** EINDE BUDDY UPDATE ****