Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Kwam ff checken of er al resultaten van het rommelen zijn, maar helaas. Kom op meiden!

Ik ben bezig spagetti te maken, dus ik ga weer snel terug naar de pannen.

Oja, de pedicure heeft goed haar best gedaan! Heeeerlijk!

Lientje

2. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Wij eten wat over was van gisteren: macaroni uit de oven met wat kaas erover. Lekker makkelijk alleen de oven aangooien.

En als toetje straks: een heerlijke (tenminste dat denk ik) Bossche Bol echt uit Den Bosch. Die heeft manlief speciaal meegenomen, want hij moest vandaag in Den Bosch werken. Die echte Bossche bollen heb ik nog nooit op, maar ze schijnen echt super lekker dus zijn, dus ik ben benieuwd. Maar ik ben (helaas) gek op slagroom en chocolade, dus dat zal wel goed komen.

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Nee dat was ik :D
    Heb 'm toevallig vandaag binnengekregen en ik vind het eigenlijk best een mooi kaartje voor dat geld, ook qua papierkwaliteit. Geen flubberdingentje ofzo.

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Na een flinke jankbui, voel ik mij nu weer een stukje beter! :)

Susanne, mooie buikschildering!

Super dat het nu begint op te schieten voor Patricia!

Essie, is het hemeltje af nu?

Wij eten gebakken aardappeltjes met sla en een stukje (vega)vlees!

5. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    ik weet nog niet wat ik wil eten. heb ook helemaal geen honger, ik denk dat ik t lekker makkelijk bij broodjes houdt met een lekkere bak vla erachteraan.

verder ben ik er morgen weer. mannetje is zo thuis en dan wordt t weer snijen geblazen hier want we hebben zaterdag een graffiti-opdracht bij een bedrijf waar veel mallen voor gebruikt moet worden,

en woensdag heb ik weer een sollicitatiegesprek bij de praxis. maar hopelijk krijg ik vrijdag een verlossend telefoontje van toysrus dat ik op een 2de gesprek mag komen en kan ik praxis laten varen,

smakelijk allemaal en tot morgen

groetjes susanne

6. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    mailde mn broer een buikfoto en kreeg als reactie: welk gebergte is dat, herken het niet :) :)
    Dus bij deze in mijn album een foto van mount uk.

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

als je het over de duivel hebt (denkt in mijn geval)
    en we wachten weer af

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Susanna, mooie buikschildering, lekker origineel ook!

Lovelykids, ik moet hier ook nog wat bedenken voor Damian om te trakteren.

Lees ook dat er eindelijk wat vooruitgang is bij Patricia, hopelijk word ze voor 12 uur vannacht nog mama.

Mayo, hopelijk zetten de weeën snel door. Ik zat te denken bij mij was het de eerste uren ook niet meer dan een stevige ongi pijn. Was er niet van onder de indruk zeg maar.

Veraatje, lekker he soms zo'n huilbui, dan heb je het even weer uit je systeem en kun je weer verder.

Ik ga er zo weer vandoor want we gaan nieuwe matrassen halen in Alkmaar (whoehoe eindelijk!)

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

als zo'n jankbui helpt, dan moet je dat zo nu en dan gewoon even doen.
    heerlijk als het dan oplucht.

wij eten hier precies hetzelfde op vega na dan

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nee die enveloppen waren ook mooie dikke enveloppen en dat was ook eigenlijk niet wat ik verwacht had voor dat geld hahah... Nou jah beter...

gelukkig dat het nu aanslaat bij Patries.. Hoop morgenochtend wel op een geboorte (of 2) (of 3) (of meer...)
    Nou 5 aardappels geschild en moet weer gaan zitten omdat ik het niet meer trek door die strakke buik BLECH! Nou ga er maar weer eens 5 schillen :p

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

:) :) :)
    maar mooi buikie hoor

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

kun je ze dan niet zittend schillen?

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou eigenlijk is het allbei dus irritant of ik nou sta of zit, maar zitten kan ik niet te lang en staan dus ook niet...
    Pfff ahah..

14. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Haaaiiii,

Wat hebben jullie nog een stuk weeer gekletst :confused:. niets bijzonders?

Patries: Succes!

Veraatje: Jammer dat je kindje nog even blijft zitten :( hij/zij heeft het gewoon naar zijn zin ;)

Mayo: Misschien ben jij een van de mazzelaars die niet zulke pijnlijke weeen heeft :D. succes meid!

Ik heb niet veel teruggelezen hoor, ben even naar de dierenarts geweest met de kat en net bezig geweest met eten. Onze kat was vanmorgen zo benauwd aan het hoesten/kokhalsen (anders dan wanneer er een haarbal zit) en vandaag ook al een paar keer een rare nies :S dat ik er maar even mee heenging ;). Gelukkig heeft ze niks gevonden en is het waarschijnlijk een geirriteerde haarbal of grassprieten wat in de weg zit. Ben ik daar ook weer gerust op :D

Belde mijn moeder toevallig ook nog toen we net weg waren :) had dus niet opgenomen en ook niet in de gaten gehad, en mijn moeder zat al in spanning :) omdat ik dus niet opnam. Heb al tegen haar gezegd: zeggen wij expres niet wanneer het zover is, kom je er zelf wel achter omdat je dan een aantal keren belt.

15. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ow ja, nog wat. Misschien ben ik de enige hoor, maar elke keer wordt het buddy nieuws gequote, waardoor ik denk dat er weer buddy nieuws is.

16. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nee nog niet helemaal. De onderkant is nu afgestikt en de bovenkant ook. Aan de zijkanten moet nu nog een paars biesje komen en de bovenkant die over "de stok" komt te zitten, moet nog geplooit worden. Dus nog ff, maar ze wil hem zaterdag af hebben. Alleen kwam nu het sterfgeval van haar zus er tussendoor (want de tante van mijn man was haar zus).
    Voor mij heeft het niet zo'n haast, want het ledikantje is al wel gewoon klaar, maar ze wil hem wel af maken, omdat ze zich schuldig voelt, omdat ze het beloofd had.

17. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Lientje, lekker dat je hebt genoten bij de pedicure.

Sann, mooie foto van Mount Uk! Wat een grappige broer heb je!

Niesje, veel plezier met de nieuwe matrassen. Ga je ze nog voor de bevalling gebruiken?

Bloem, fijn dat alles goed is met je kat!
    Ik heb dat niet zo met het gequote :)

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    :)

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

dus je doet nog aan arobics.
    staan zitten staan zitten ;)

20. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer

hhhmmm witte geroosterde boterhammen met pindakaas zijn zoooo lekkkerrrr! :)

Share This Page