Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
  3. lovelykids

lovelykids VIP lid

kwebbels mooi dat je je armbandje weer hebt gevonden

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Patries dan de eerste die 2468 een mooie datum gaat vinden voor Nilo's komst?
    maar de 23e is ook een mooie datum hoor, dus zet hem op.

ML jij ook al weer strak gespannen....hoop dat het ook voor jou voorboden zijn.

Mayo: wachten is lastig he. Kan me voorstellen dat het spannend is zo.

Niesje: heerlijk nieuwe matrassen. Wellicht slaap je dan ineens ook veel beter. Maar hier wachten we er toch nog even mee tot na de geboorte en 1e BV periode, zodat het bed ook een beetje schoon blijft straks...

Essie: toch voorwerk?

Knuffelkonijn: effe de reactie gehad op het nieuws dat je rustig aan moest doen en niks meer mag? Hier heb ik daar in elk geval wel doorheen gemoeten voor ik me aan dit 'slechte' nieuws kon aanpassen. En daar hebben traantjes ook echt even in geholpen..

Mirjam: bikkel vond ik ook al apart, maar Achillis vind ik ook geen naam voor een kind. maar zou wel bij martgijn krabbe passen...

Sann vervelende buuf heb jij hoor! mme krijg zin in taart...

Mis Sil: je hebt flink moeten werken, maar ook iets heel moois terug gekregen! en wie weet als je zou willen lukt het de komende weken nog om hem aan de borst te krijgen als hij wat sterker is. Het is wel bijzonder namelijk....

Kwebbels: beterschap en wat een ingeving van het armbandje!

Silla: vind het wel meevallen dat je zo dik bent. Je moet hier mijn gezicht eens zien, ook lekker opgeblazen door het vocht...ach trekt wel weer bij zegt men...

Nou ukkepuk is hier weer flink aan het dansen in mijn buik, maar naar beneden wil die geloof ik nog niet....dus mijn maag moet het weer aardig ontgelden.

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

sluit hem hier af voor vandaag.
    ben erg lui aan het worden dus wil niet te laat naar bed.
    slaap lekker alvast
    tot morgen

6. kwebbels

Ik ga ook afsluiten, zal namelijk ff duren voor ik in slaap val aangezien mijn neus ook heel erg verstopt zit :(
    Trouwens, bij de prenatal hebben ze ook die parasolletjes in de aanbieding maar heb je die nodig? Want mijn man zei dat de kap van de kinderwagen ook wel genoeg zou zijn..

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Miss Sil, wat een prachtig mannetje heb je toch!

Duikster, bij mij is het 't tegenovergestelde, ik heb hem juist heel weinig gevoeld vandaag.

Kwebbels, joehoe het armbandje is terrecht!
    Beterschap en ik hoop dat je keel niet erger wordt.
    Het jurkje is erg lief alleen ik kan er niet zoveel mee. :)

Silla, als ik naast je zou staan dan was je erg blij met je buik! :)

Bloem, ik hoop voor je dat het snel doorzet!

Nina, wanneer ga je nou eens bevallen?
    Of wacht je toch tot juli. :)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Trusten en tot morgen.

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Wij hebben ook een parasolletje gekocht: je kunt nooit altijd tegen de zon inlopen, dus vandaar. En straks voor de kinderwagenbak is hij helemaal handig.

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Trusten en goed stomen hè!
    Die parasolletjes heb ik nog nooit gebruikt.

11. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hangt een beetje van de kap van de wagen af, maar een parasolletje kan wel heel handig zijn. Als je bijvoorbeeld de wagen buiten zet met kindje erin, maar de wind komt net aan de andere kant waar de zon staat. Of als je met de zon in je rug aan het wandelen bent. Zeker in de periode dat onze kleintjes veel in de wagen liggen is de kans op veel zon groot.

Lientje

12. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    grappig dat had ik dus ook, ik dacht echt van hé dat lijkt wel mijn bevalling.
    Dat 'even' een uurtje moeten wachten tot het team klaarstaat terwijl jij vol in de persweeën zit, dat bibberen na de keizersnede, heeel herkenbaar.
    Ik vind het trouwens superknap van je Miss Sil dat je gewoon fulltime kolft!

13. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Wat een verhaal miss Sil! Je hebt het zwaar gehad hoor. Maar je hebt er inderdaad een prachtig kereltje bij! Ik kan me voorstellen dat je helemaal in love bent.

Hoe voel je je nu? Goed uitrusten en je laten verwennen hoor, dat heb je echt wel nodig!

Liefs,
    Lientje

14. kwebbels

Oke bedankt voor de antwoorden. De kap is aardig groot vind ik..Dus ik denk niet dat ik er een ga aanschaffen. Stel het is echt nodig kan ik het altijd nog doen.

15. kwebbels

Nou ga ik echt! Toedeloee!

16. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Miss Sil: Wat 'n verhaal zeg ! Gelukkig gaat 't nu goed, en hele mooie foto's !

Voor de rest niet veel bijgelezen, zit 'n film te kijken :D

Morgen babynieuws ?

Weltrusten iedereen alvast !

17. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Miss Sil ik heb je bevallingsverhaal gelezen en het was gelukkig niet een heel erg extreem horrorverhaal om bang van te worden. Jammer dat het uiteindelijk toch een KS moest worden, maar da's allicht beter zo!

Ben me hier weer eens aan het buigen over geboorteborden, maar ik vind er maar geen die me bevalt. Ja ik heb er eentje, deze: http://www.welcomegeboorteborden.nl/win ... 0pooh.html
    Alleen die kan je niet reserveren. En als ze hem niet hebben, zie ik bij hen helaas geen ander alternatief. Verder zijn er natuurlijk zat sites met borden, maar dan vind ik ze meestal net weer te amateuristisch. Deze ziet er wel heel professioneel uit.

Heb trouwens net heerlijk van mijn Bossche Bol zitten genieten en ik moet toegeven: ze zijn wel erg lekker :oops: .

18. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Kwebbels, ik heb bij Damian het parasolletje regelmatig gebruikt hoor. Maar in 2006 was het ook een hele hete zomer.
    En als je veel wandelt dan is de kap alleen vaak niet afdoende.

Bloem, was jij nu degene met die sieradenwebshop?

Silla, ik herken je schrik wel hoor, zag laatst ook een foto van mijzelf waar ik mijzelf gewoon amper in herkende. Maar ik vind dat je prachtig zwanger bent!

Wij hebben nieuwe matrassen gekocht en ze worden donderdag bezorgd :)
    We moesten wel nieuwe halen want de oude was stuk en ik slaap nu ter met op de lattenbodem, niet echt fijn kan ik je vertellen.
    NOu ik ga even mariokarten met mijn mannetje.
    Dames fijne avond nog en tot morgen!

19. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Wij gaan ook een nieuw bed kopen, maar we wachten hier ook nog even. Kan me goed herinneren dat mijn borsten de eerste periode dwars door de compressen heen lekten en het bed soms kletsnat was.

Patries, ik zit hier al de hele dag te duimen dat het nog mag lukken vandaag. Ben heel benieuwd. Bij mij ging het bij Chris net zo. de gel hielp niet of nauwelijks in het begin en ik moest dus ook tot de volgende dag wachten. Ik vond dat echt een rotnacht. Man moest naar huis omdat ze de volgende morgen verder gingen. Hij naar een leeg huis, terwijl je denkt dat je thuis komt met vrouw en kind en ik eenzaam opgesloten (nouja, vast aan de ctg) in een ziekenhuis bed. Dat was niet fijn.

Het is hier harde buiken bal. Maar tegelijkertijd is er ook heel veel beweging van de kleine. Die is not amused blijkbaar door de acties van de baarmoeder ;)

Ik ga ff tv kijken, zie jullie later en voor degenen die gaan pitten, welterusten!

Liefs,
    Lientje

20. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Senninha, ik denk niet dat het al doorzet hoor, maar je weet het nooit. Mijn man zei gisteren dat hij het gevoel had dat het vanavond rond 10.30 uur zou beginnen :)

Niesje1980: Ik ben degene die sieraden maakt inderdaad :D alleen heb ik helaas (nog) geen shop.

Dames, mocht ik hier niet meer komen vanavond, wens ik jullie een hele fijne avond! Voor de rommelende dames hoop ik dat het doorzet! en ik hoop dat we morgen babynieuws hebben :D

Deel Deze Pagina