MAar het kan zo stikkend benauwd worden onder zo'n kap als het zo warm is... Ik heb liever een parasolletje en doe de kap omlaag zodat het een beetje "luchtig" blijft...
Essie is dit wat? http://www.jansen-geboorteborden.nl/geboorteborden.htm Wel even scrollen naar beneden. Het is wel koop en geen huur maar ziet er professioneel uit.
Voor een volgende misschien? Dan is twee keer huren bijna hetzelfde als kopen en je kan hem daarna weer verkopen.
Daar heb je helemaal gelijk in: daar had ik nog niet eens bij stil gestaan. Blij dat we hem wel gekocht hebben .
Wouw dat ziet er inderdaad er super uit! Bij degenen die hij nog op voorraad heeft, zie ik zou gauw niks, maar bij degenen die hij al eerder gemaakt heeft wel hoor! Ik ga maar eens goed kijken met mannetje wat hij mooi vindt en daarna eens naar de prijs informeren. Heel erg bedankt voor het zoeken!
pfffffffffff wat kunnen jullie kletsen zeg. Zag voorbij komen dat patricia weeen heeft, hoop dat ze vanacht nog haar zoontje in haar armen kan houden. Miss sil, wat een verhaal zeg. Maar niet al te horrorachtig gelukkig. Nu kun je lekker geniet van je mannetje! Verder weet ik het niet meer. Ben echt onwijs misselijk, vanmiddag al toen we in de auto zaten naar de controle toe. Had een stukje komkommer gehad nou die is dus op straat naast de auto beland, kan nu nog niks binnenhouden. Heb het de laatste tijd wel vaker en heb het ook aangegeven bij de vk en ook van de slapeloze nachten maar dat was volgens haar normaal dus daar gaan we dan maar vanuit.
Mirjam, het is echt een verschrikkelijke naam. Het arme kind! Hoe is het met jou eigenlijk.. misschien heb ik het wel gemist, maar je voelde je toch niet zo lekker? Miss Sil, wat een verhaal! Mooi geschreven, moest vooral even lachen om je zeiltje. De dag ervoor had je er nog over gehad op het forum en de volgende dag toch nodig. Een prachtig kereltje hebben jullie! Silla, meid ik begrijp wat je bedoelt. Ik schrik ook enorm als ik foto's zie van mij zelf. Niet te lang naar kijken, is mijn advies en ik vind dat je mooi zwanger bent! Kwebbels, beterschap meid! En het is een schattig jurkje! Nina, bij jou begint het voorwerk ook? Spannend zeg! Bloem, ook bij jou gerommel? Ben benieuwd of het doorzet! Lientje, hoe gaat het nu met je harde buiken bal? Senn, ga je morgen bevallen? Ingrid, balen dat je zo misselijk bent! Ik ben zo benieuwd hoe het nu met Partricia gaat! Ik kreeg van Rensie een sms dat ze even weer problemen had met internet en ze wilde weten of er al babynieuws was. Maar helaas dus niet!
Het is weer wat rustiger Vera. Ik denk dat er vollop geoefend is hier vanavond, maar het echte werk zal nog wel even op zich laten wachten ben ik bang. Alles goed bij jou? Lientje
Hoi Hoi! Gisteravond om 0.45 zijn mijn vliezen gebroken... We hadden net 2 uur ervoor het bed op klossen en het bed opgemaakt met een zeiltje.. Oef gelukkig! Het vruchtwater was en is helder dus het was afwachten.. Maar nu bijna 24 uur later nog niets.. Gelukkig is mijn temperatuur ook steeds heel stabiel want nu moeten we wel oppassen voor infectiegevaar. Als er vannacht niets gebeurd moet ik me morgen melden bij het ziekenhuis om 7.30. Dat viel heel eventjes tegen maar goed strakjes hebben we wel onze uk in ons armen! Dus daar hou ik me maar aan vast! Groetjes Jendo
Het begint deze week nog te lijken op een echt babyboom hier! Jendo, hoop dat je je baby snel in je armen mag houden! Dacht altijd dat het binnen 24 uur na het breken van de vliezen moest komen maar blijkbaar verkeerd ingelezen. Hoop dat ze je niet al te lang meer laten wachten.
Hoi hoi Hier nog ff een laat berichtje heb een tijdje weeen om de 5 min. gehad maar deze zakten weer af naar 10 min. Nu is het helemaal onregelmatig dan weer 7 min en dan 12 of 10, niet echt regelmaat dus. Ga zo maar m´n bed in. Als het morgen niet doorzet moet ik me denk ik ook melden bij het ziekenhuis. Hopelijk zet het door vannacht en ben ik morgen gewoon mama! slaap ze allemaal en jullie horen het wel gr mayo
hey meiden, het einde is in zicht! Ik hoop voor patries dat ze vannacht eindelijk gaat bevallen! Succes meid! Las dat er meer meiden het nu echt gehad hebben hoop dat er dan toch stiekem een paar juni baby's komen! Miss sil wat een mooi mannetje hebben jullie zeg! Lekker genieten! Zoals jullie merken heb ik nog weinig tijd om online te komen afgelopen dagen moest mannetje steeds werken en met een kleine en een hond en een huishouden is het dan best zwaar moet ik zeggen hoop dat ik gauw wat tijd heb om mee te kletsen want mis jullie wel! Liefs dikke knuffel
**** BABY NIEUWS **** Eindelijk daar is hij dan: NILO Geboren op dinsdag 24-06-2008 om 01.28 uur. Het werd uiteindelijk een superbevalling van nog geen 2 uur en GEEN hechtingen. **** EINDE BABY NIEUWS **** Lieve buddy, Maan en Björn hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje. Jullie hebben het zo verdiend na alle ellende van hiervoor. Rust maar lekker uit en dan lekker gaan genieten! Enne vergeet Nilo niet geboeid aan z'n bed te doen!