Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jij ook gefeliciteerd met je 38 weken!

2. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Roger (mijn man) is er op een of andere manier van overtuigd dat ons meisje zaterdag komt. Dat is de sterfdag van zijn moeder (3 jaar geleden). Gek genoeg geloof ik niet dat hij dat zo heel erg zou vinden. Voor mij liever niet overigens.

Liefs,
    Lientje

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

ga ff boodschappen doen
    tot later

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Sen, jij bent toch zelfde dag als mij uitgerekend? 2 Juli?

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jep.
    Ik voel de vraag komen die ik al maanden verwacht en nog niet eerder iemand is opgevallen. :p

6. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Nilo, welkom op de wereld!!
    Papa, mama en grote broer, gefeliciteerd hopelijk kunnen jullie nu rustig bijkomen van deze spannende weken.

En jeeh Jendo, spannend hoor.
    Wat is het trouwens hier, dit is al de derde dame van 37 weken waar de vliezen bij breken!?!

En Veraatje en Sen, jeeh jullie zijn echte nachtbrakers zeg!
    Veraatje, whoehoe 39 weken (ikke ook!) Word nu toch wel tijd dat wij ook aan de gebroken vliezen gaan, al die meiden die maar voordringen ;) :)

Het is hier heerlijk weer dus ik denk dat ik straks maar naar de markt ga. Lekkere verse aardbeitjes kopen en een roomcroissant, heb ik wel verdiend vind ik.
    Hier trouwens nog steeds dat zeurderige gevoel in mijn onderbuik maar de gyn "stelde me gerust", dit kan weken aanhouden :confused: goh wat fijn :rolleyes:

7. monkeylove

Haha jah je staat op 3 Juli op de lijst :p

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik was er alleen maar uit vanwege buddy verplichtingen. :)

9. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Nou Niesje, dat is inderdaad een hele "geruststelling" pfff.
    Ga jij maar lekker naar de markt hoor en verwen jezelf maar een goed dat heb je wel verdiend met je mijlpaal vandaag!

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Had je het ook geweten zonder die laatste zin van mij?
    Of was het je dan niet opgevallen.

11. monkeylove

Jewel want drom vroeg ik het ook... Ik dacht of je banner klopt niet of de datum...

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    zow, Jor zit weer op school, mn afwas is bijna klaar, en mn fruit shake heb ik weer binnen!

Jendo ook gebroken vliezen! sjemig het gaat hard hier.. spannend hoor!

Nog niks van Mayo gehoord verder?

mijlpaaltjes gefeliciteerd! weer een weekje erbij!

ik moet vanmiddag ook naar de vk, hoop dat de bloeddruk nog "goed" is, en niet verder is gestegen. maar voel me niet veel anders dan anders dus valt vast wel wat mee.

owjah, miss sill wat een verhaal zeg! en wat een vreselijk leuk ventje heb je dr van gemaakt! wat een snoepie!

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Zo jij bent al alert op de vroege ochtend, ik zat er nog steeds over te prakiseren wat sen nou bedoelde :)

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik voelde al nattigheid. :p (en nee geen vruchtwater)
    Onze eigen uitgerekende datum was 3 juli en de vk heeft dat toen bijgesteld naar 2 juli. Omdat de kans zo klein is dat je op de uitgerekende datum bevalt hebik het maar laten staan.

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Patricia, Manuel en Bjorn, van harte gefeliciteerd met de kleine Nilo. Eindelijk zou je zeggen :)

Meiden ik heb redelijk geslapen, al moet ik wel zeggend at dat zeiltje van de prenatal behoorlijk kraakt haha.

Zometeen komt vriendin van mijn moeder op visite en vanmiddag ga ik even naar mijn werk. Er is een vergadering en had beloofd als ik me goed zou voelen dat ik dan ook even zou komen. Zit toch maar thuis me te vervelen .....

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :)

17. monkeylove

Hahahaha owkee vandaar ;)

18. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    ff een vraagje:
    Als het gaat beginnen, kan je kindje dan per definitie niet meer druk zijn? Ons meisje is sinds vorige week al volledig ingedaald, maar ze maakt er van binnen nog steeds een feest van.

Lientje

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Niels had hem gisteren ook op z'n bed gelegd en ik vond ook dat hij enorm kraakt. Als je je been heel iets verschuifd dan is de ander gelijk wakker. :(

20. monkeylove

Ik hoor altijd verschillende verhalen, de ene baby wordt drukker de ander rustig dus denk niet dat er een pijl op te trekken is...

Deel Deze Pagina