Ik heb dat ook met een paar broeken. Of dat die rand gaat snijden in je buik erg irri. Maar inderdaad we moeten nog 4 weken, maar aan de andere kant is het nog maar 4 weken. Zou eigenlijk nog wel een broek erbij willen hebben, maar ja voor dat eventjes...
Nou, ik heb dus precies hetzelfde.. Vind het ook zonde om nu nog weer een broek erbij te halen, maar de rand gaat inderdaad snijden... Ik heb gelukkig ook nog een rok, dus als het weer mooi blijft/is, dan hoop ik dat ik die nog een tijdje aan kan...
Laten we hopen dat het geen trend is want dan heb ik medelijden met de meiden die eind juli zijn uitgerekend
goeiemorgen allemaal, allereerst: Patricia: Gefeliciteerd met Nilo ! Heerlijk dat jullie mannetje er eindelijk is! @mayo en jendo: Succes meiden! @bloem: he wat verdrietig van je kat . sterkte meid, juist als hij al zo oud is heb je hem zo lang gekend . Kan me helemaal voorstellen dat je verdrietig bent @misspiggle: Hier zit ik de laatste 2 weken ook te klooien met de kleren. Ik heb 3 weken geleden een rok gekocht, voor een bruiloft, die was gelukkig in de aanbieding. Maar dat is ook zowat het enige dat ik nu nog aan kan van zwangerschapskleding. Alles zit gewoon net te strak om m'n buik en ik vind het zo zonde om nog wat nieuws te kopen. En een joggingpak ofzo vind ik lekker voor in huis, maar niet om mee weg te gaan. Echt irritant. Verder lees ik wel mee, maar heb niet zo veel fut om na al die pagina's te reageren telkens. Hier rommelt het voor de 2e dag. Nouja, ongikrampen in buik, rug en benen. Precies zoals ik altijd had 1 dag voor het zover was. Verder gisteren irritant duizelig geweest (niet heel erg, maar net dat je af en toe zo even wankelt) en vandaag weer hoofdpijn. Gisteren merkte ik ook voor het eerst op dat het vocht echt wat erger werd. En eigenlijk heb ik helemaaaaaal geen klagen hoor, als ik het zo lees hier bij velen, dan denk ik; ach, nu pas? En dan nog zijn de klachten niet zo heftig ofzo. Maar ik ben het gewoon zat. De dipjes die komen en gaan, de rusteloosheid, de zeurende pijntjes. En ik wil ons kleintje gewoon zo graag zien en vasthouden! Verder besefte ik wel van de week ineens dat ik eigenlijk hartstikke op zie tegen een mogelijk infuus, zowel tegen het prikken ervan als tegen het feit dat er wat in m'n bloedvaten gaat... brr. Ook maar even bespreken met de vlos. Waarschijnlijk zal het wel niet gebeuren of nodig zijn, maar zo wel, dan zal dat vast weer even voor extra spanning zorgen. Maar oke. Ik moet vanmiddag dus weer. Hopelijk blijft de duizeligheid weg, anders heb ik nog een probleem met autorijden. Maar we zien wel... Sorry voor het zeuren hoor. Sterkte voor iedereen die het (ook zo) zat is! liefs athina
Athina, geeft niets hoor dat je ff wil zeuren! Daar zijn we voor toch! Kan vanmiddag niet iemand je ff brengen? Duizelig autorijden lijkt me niet handig.
Bloem, wat erg van je kat zeg! Veraatje, "ze" zeggen dat als je erg emo bent dat het niet lang meer duurt voordat de kleine komt. Lee, lekker toch dat je goed geslapen hebt! (ik heb eigenlijk ook heel erg goed geslapen) Ben weer terug van de markt. Lekker roombroodje gegeten en aardbeitjes staan in de koelkast. Maar ik ben helemaal op, jemig ben ik echt niet gewend van mijzelf maar ben gewoon echt moe van mijn markttripje.
Niesje, dat herken ik wel hoor. Ik kan ook niet veel meer doen voordat ik weer moe ben. Tja het zal er bij horen, maar wel frustie
Lee dat is ook toevallig, mijn oudste zus heet ook Leonie We hebben vast ouders met dezelfde smaak qua namen Leonie is een Franse meisjesnaam. De betekenis van de naam is `leeuw`. Veraatje, balen een emo-dag, weet helaas precies hoe het voelt Gister kwam ik er ook maar niet uit, maar vandaag gaat het gelukkig al beter. Athina, als je zo opziet tegen bv een infuus, onthou 1 ding... Ik ben echt bange nerd number 1 met prikken en alles, maar uit erevaring weet ik dat als het zover is, je er gewoon in meegaat. Je word geleefd op dat moment en laat het over je heenkomen... Dus dat scheelt misschien weer een beetje
voor iedereen die noppies ook net zo leuk vind als ik. de herfstcollectie staat online. www.noppies.com
@Veraatje: feli met je 39 weken en voor de dip een dikke troostknuffel @Bloem: he bah meid, wat akelig van de kat. Oud of niet, tis hartstikke triest als je maatje er niet meer is. @mispigle: vervelend zeg dat de boel te strak gaat zitten. Kan je aanraden om een lekker jurkje te kopen, heerlijk als er niks om je buik knelt. Bij de prenatal zijn er nu in de aanbieding geloof ik. @Athina: ook een dikke troostknuffel voor de dip @Miss sil: fijn dat het zo goed gaat. Zie het al helemaal voor me die inieminiluiertjes. Schattig! @knuffelkonijn: hoop dat je je snel beter voelt. Luister maar goed naar je vriend Verder weet ik het niet goed meer dus: @Dames met een mijlpaal: gefeli @dames met een dip of anderssoortige vervelende dingen: dikke knuffel @dames met controle: succes weer! Net naar de fyiso geweest. Gelijk maar tot de bevalling de laatste keer van gemaakt. Schiet toch niet op zo. Nog ff weer een berg boodschappen gedaan, dus een aardige voorraad in huis. Hoeft man niet zo vaak als uk er eenmaal is.
Haha dat is inderdaad wel erg toevallig zeg! Die betekenis van Leonie kende ik inderdaad al wel. Wel grappig want mijn sterrenbeeld is ook leeuw. Ik was eigenlijk eind aug. uitgerekend, maar ik kwam dus ruim 2 weken te vroeg. Mijn moeder zegt altijd dat ik dus gewoon een leeuwtje wilde zijn met die naam
Patricia01 gefeliciteerd met Nilo. Dames jullie schrijven zoveel pagina's dat ik niet meer kan bijlezen.
Dames, bedankt voor jullie medeleven Het is zo raar, aan de ene kant ben ik helemaal met mijn zwangerschap bezig, het rommelt nu ook weer. en aan de andere kant ben ik verdrietig om mijn kat... Hoe dubbel kan iets zijn zeg Ook lukt bij mij het meelezen niet zo vandaag hoor! Sorry alvast.
Hey Buddy; sterkte meid. Kan me voorstellen dat je even van de kaart bent. Bij ons kan je alles kwijt hoor. Verdriet moet ook een plaatsje krijgen en dat kost tijd. Sterkte! Net even met visite in de tuin gezeten. Mega verbrand Zit nu dus in mijn bh met de bandjes naar beneden after sun in te laten trekken. Is maar goed dat ik boven zit want ziet er echt niet uit hihi. Ik heb vorige week wat stofjes op de makrt gekocht voor wat rokjes en die heeft mijn oma nu gemaakt. 4 rokjes voor 12 euro Makkelijk zo'n oma die alles kan maken. Ga zo even naar mijn werk. Aan ene kant heb ik er geen zin in maar ja had het beloofd. Is een vergadering waar ik wel bij wil zijn. Ze hebben ook een nieuw persoon aangenomen op "mijn" afdeling. Tegen de baas gezegd dat rooster tot eind augustus al is gemaakt dus dat de nieuwe maar gewoon overlap uren moet draaien. Zegt hij "ja maar ze moet wel goed ingewerkt worden". Nu gaat iemand haar dus inwerken die nooit op "mijn" afdeling werkt. Vorige die ze had ngewerkt doet ook alles fout, dus dat wordt nog wat. Ik heb maar besloten dat ik het allemaal z'n gangetje laat gaan en we zien wel. Ik wil me nu focussen op wat anders (al is dat soms best lastig, ben nog al pietje precies namelijk en in werk dus ook. Wil gewoon dat alles goed loopt op mijn afdeling en kan er niet tegen als er fouten gemaakt worden omdat ze verkeerd zijn ingewerkt). Ben benieuwd of ze er zo dus over gaan beginnen, dan zeg ik gewoon wat ik er van denk. Zie jullie straks weer.
Bah, kom er maar niet uit wat ik mijn man ditr jaar voor zn verjaardag moet geven. Heb wel een aantal ideeen, maar ben van geen enkele zeker. Misschien moet ik m zelf anders maar laten kiezen gewoon. heeft ie bij mij dit jaar ook gedaan. Minder leuk als het verrassingseffect wel, maar goed. Lastig hoor.
Sann: aan wat voor iets moeten we denken? (avontuurlijk? rustig? ondernemend? iets waar hij wat aan heeft of een ervaring?)
Ladies: heeft een van jullie deze??? http://www.nu.nl/news/1625492/37/IKEA_haalt_babyslaapzak_terug.html
Hey allemaal.. Hier nog steeds helaas hoofdpijn en sterretjes, maar morgen moet ik weer naar Vlos, dus ff kijken hoe het met de bloeddruk is... Bloem, laat je tranen gewoon de vrije loop, als je zo gek bent met een dier, is het logisch dat je verdriet hebt. Ik zal ook gek worden als 1 van onze 2 konijntjes dood zou gaan.. Veraatje.. Dikke knuffel voor jou meid! Laat je emoties maar ff gaan joh.. Is goed voor je... Vanavond verjaardag van mn neefje.. We gaan maar niet de hele avond denk ik.. Gister heeft mn moeder trouwens de uitslag gehad van het stukje weefsel. Het is dus ingekapseld (gelukkig) en zat onderaan de baarmoeder. Nou heeft ze ervoor gekozen de hele baarmoeder te laten verwijderen, omdat ze anders heel vaak op controle moet komen en nu kan ze er in 1 keer vanaf zijn. Binnen nu en 6 weken wordt ze geholpen... (Voor hetzelfde geld liggen we bij elkaar in het zkh, haha) Liefs Wendie