Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik twijfel tussen een aantal hele uiteenlopende dingen.
    Weet dat ie heel graag een nieuw fototoestel wil. Dat zou dan meer een bijdrage worden, want dat kan ik niet zo ff neertellen.
    Die philips living colors lamp (de zwarte) vind ie erg mooi. Ik heb een slipcursus gezien, ook leuk. En nog ergens op een site een soort combi van slipcursus en een ritje met een quad of iets dergelijks. Weet alleen weer niet of ie het leuk vind om zoeits in zn uppie te gaan doen.
    Het zijn allemaal best kostbare dingen en zou het zonde vinden als ik dan iets gaf wat ie achteraf wat minder vindt.

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ola ben er weer!

Pfffffffffff wat een onderneming!
    FF naar 't kruidvat, Hans Textiel en Dekamarkt....ik heb het gevoel alsof ik UREN weg ben geweest en KILOMETERS heb gelopen! Maar ik ben al met al nog geen uur de deur uit geweest!

Bloem, gecondoleerd met je Poezel :(

Hier geen BL gehaald bij de supermarkt. Werk toch niet dus kap ermee.

Oh moeder komt weer on aangekondigd langs grrrrrrrrrrrrr

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    fijn om te horen wendie, wat een opluchting!

4. Ja, echt wel :)

5. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Wendy, wat fijn dat het ingekapseld is bij je moeder! Verstandig denk ik dat ze haar hele baarmoeder laat verwijderen. Kan het ook niet meer terugkomen. Wel moeilijk lijkt mij hoor.

Silla, was het wat bij het kruidvat? Ik ga zo nml ook ff kijken.

Sann zo'n philips living colors lamp is wel blijvend. Vind het zelf ook best leuk. Een slipcursus lijkt me inderdaad leuker om met iemand samen te doen. Misschien kan je het met een vriend van hem regelen ofzo?

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Knuffelkonijn: Wat fijn om te horen zeg :D

Hier wordt de pijn steeds erger :(

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Patricia Manuel en Bjorn van harte gefeliciteerd met jullie zoon/broer Nilo!

Jendo en Mayo: good luck today!

Annoniem: wat heerlijk zo'n lekkere nacht!

Sen/ML: wie weet komt jullie wens nog uit! ik hoop het voor je.

Lientje: Nick was tijdens de bevalling nog aan het draaikonten dus ook druk gedrag geeft geen garantie dat er niets gebeurd..

Knuffelkonijn: houdt je maar aan de raad van je mannetje. als je last houdt van hoofdpijn en sterretjes zou ik niet tot morgen wachten met de vlos bellen.
    je moeder staat dus ook een fikse operatie te wachten. gelukkig is het in elk geval zo goed mogelijk op deze manier.

Veraatje: hormonen die er voor de bevalling nog even uitmoeten?

Tutti frutti je vriend is zich in elk geval aan het voorbereiden op het vaderschap. Lief hoor! Als hij straks ook niet meer weet dat hij er snachts voor de kleine uit is geweest kun je daar nog eens gebruik van maken :)

ik kan nog maar 1 zw.broek aan. Maar ja heb de afgelopen weken toch niet veel kleding aangehad behalve bigshirts...

Veraatje/Mispiggle: zijn jullie vanaf morgen standby?
    heb vandaag nl. te horen gekregen dat ze morgen toch gaan proberen in te leiden....Dus ja...ook ik ga voor het einde van de week zeer waarschijnlijk weer mama worden! en Lovelykids: hier zit de kans er dus wel in dat uk zich gaat laten aandienen op de verjaardag van mijn vader, want die is donderdag jarig. Maar goed, dat zij dan zo.
    Toen de gyn vanmorgen aangaf dat hij wel voor inleiden wilde gaan ondanks de KS zei ik geen nee. Ben de slaapkamer inmiddels wel een beetje veel beu namelijk....en hij gaf aan dat de omstandigheden nu nog ideaal zijn voor ukkie, ook gezien de hoeveelheid vruchtwater en hoe langer het blijft duren daar ook weer risico's aan komen als de placentawerking zou verminderen en dan de kans op een natuurlijke bevalling ook weer minder groot wordt. Dus....ik wist niet hoe snel ik ja moest zeggen. Morgen vanaf 8.00 uur lig ik op de verloskamers.... Ik moet in elk geval na de bevalling nog minimaal 2 dagen blijven ivm bloeddruk dus ik ben wel een tijdje afwezig. Misschien kom ik vandaag nog effe langs maar moet ook nog even nodig rusten en wat voorbereidingen doen om ons manneke te logeren te krijgen.... (in elk geval in mijn hoofd, de praktische uitvoering moeten anderen doen...)

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Knuffelkonijn: wat fijn dat het goed ingekapseld is bij je moeder. Wat een opluchting
    @Duikster: hoeraaaaa, morgen gaat het dus beginnen voor jou. spannend meid. Veel succes!
    @Silla: ik ben ook al bij de kruidvat geweest. Heb een tutlapje (had ik er al tijg van maar hij was zo leuk) en sokjes gescoord.
    @Bloem: spannend meid!
    @Lee: idd is zo'n lamp blijvend. Man belde net en ik zei dat ik meerdere ideeen had maar er niet uitkwam. Vond ie helemaal niet erg. Hij zei was bij njouw verjaardag dit jaar ook en toen is er na ff brainstormen een mooie fiets uitgekomen dus dan gaat het nu ook wel goedkomen.

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Zo stom. Het is net of ik telkens wat voel lopen en als ik dan kijk op de wc is er niks te zien :( Vaag weer.

10. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Manuel patricia en Björn van harte gefeliciteerd met NILO!!!Het genieten kan nu eindelijk ook voor jullie beginnen!!!

Liefs Nannie

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Veraatje...laat de tranen maar lekker gaan hoor, kep er ook last van.

Niesje...is het echt waar...dat als je mega emo bent dat 't een teken is dat het niet lang meer duurt? Bizar hihihi

KnuffelK...goed nieuws voor je moeder. Tis natuurlijk nog steeds niet niks maar toch minder ernstig dan verwacht.

BD, nee kep eigenlijk helemaal (nog) geen slaapzak.

Nou kep de luiertas gekocht hoor! Ik vind hem helemaal de BOM hihihi. Oke die andere die ik heb heeft voor 2 extra opbergvakken maar goed van binnen is ie bijna exact hetzelfde.

Mijn moeder is eindelijk weg...pffff. Ze is een schat hoor maar k had er gewoon ff geen zin an.
    Maar mijn fam. belt haar om te vragen of ik al begonnen ben met bevallen...da's prima. Mijn moeder vind dat prachtig ook al moet ze 30x nee zeggen hihihi.

Verder wil ze a.s. donderdag mee naar de Gyn...nou daar heb ik dus echt de kracht niet voor hoe lief ze het ook bedoelt, maar ik doe 't liever zelf.

Ga zo maar weer es liggen, al ziet mijn woonkamer/keuken er niet uit...ik kan niet meer!

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goed nieuws van je moeder knuffelkonijn, al zal die operatie niet niks zijn...

Whaaah Duikster! Spannend! :p

Ik kom amper de trap meer op hier. Mijn rug begint nou ook te krampen. Heb net even gelegen op mijn bed maar vind de rust niet.
    Mijn buik krampt vreselijk het doet echt pijn. Ook voel ik me gewoon een beetje eeeh... rillerig.. Weet niet precies hoe ik het moet omschrijven... BAH!

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    ML...GSM is opgeladen! hihihihi u are next! IK VOEL HET!

Duikster...WAUW ladies wat gaat het inene hard! Spannend meis!

Knuf.Kon...balen overigens (was het ff vergeten te melden) dat je je nog steeds niet lekker voelt door die stomme bloeddruk. Doe lekker rustig aan!

Sann, ze hadden bij het Kruidvat idd nog vele leuke dingen maar kep me ingehouden, 't meeste heb ik al in OVERVLOED maar vond de tas voor 13 euro wel nog de moeite waard hihihi.

14. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi,

Knuffelkonijn wat een super fijn geruststellend nieuws!Ik kan me voorstellen dat het eeen hele opluchting is.

Patricia joehoeeeeee daar is de kleine Nilo dan eindelijk! Supers 2 uur bevalling geen hechtingen...misschien toch nog ergens goed voor geweest al die ellende van de afgelopen weken!

Jendo en Mayo you're next...spannend!

Bloem dikke knuffel voor jou! Is altijd erg naar je houdt nu eenmaal van die beestjes!

Vera hier gisteren ook behoorlijke huilbui....die aankomende bevalling die in de lucht hangt, de onzekerheidjes enz hadden me even helemaal te pakken!

Duikster whaaaa jij ook al naar de verloskamers morgen...ik ga voor je duimen! Was je eerste nu ook met KS? En waarom zou je nu eventueel voor KS moeten gaan? Ze gaan nu toch eerst natuurlijk proberen?

Silla o jee onverwacht bezoek...was het nog gezellig? EN hoe is het nu met jou en mannetje is de lucht weer geklaard!

ML je houdt het spannend...heeft de douche geholpen?

Miss sill hoe ervaar je de gebroken nachten kun je na voeding wel snel weer de slaap vatten?

kussies voor iedereen!

Nina

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Tas heb ik al, die hebben we bij de kinderwagen gekocht. Tutlapjes had ik ook wel zat, maar hij was zo leuk en dacht ach tis maar 4 euro. Man moest wel vreselijk lachen dat ik nou toch weer wat had gekocht.
    Hij is misschien al rond 10 uur vanavond thuis :D

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nina...
    Tja tussen mij en mijn mannetje...
    Ik heb de indruk dat ie 't wel snapt enzo, maar hij is wat dat aangaat moeilijk te pijlen. Ook kan hij zooo weer dingen naast zich neerleggen. Terwijl ik alles met argusogen in de gate houd.
    Wat wel irri is, is dat als ik tegen hem zeg...
    "Ik wil dat je me de aankomende weken niet alleen laat in het weekend of gaat drinken" . Dan zegt hij "Oh dus ik mag NOOIT meer weg of NOOIT meer drinken?"

Dus op een 1 of andere manier slaat ie het ff anders op, terwijl ik de woordjes NOOIT MEER never gebruikt heb maar goed.

Anyway we sukkelen maar door mss moet je het me aankomend weekend maar wer vragen hihihi.

17. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Duikster, dat is nog eens goed nieuws voor je! Heel veel succes morgen!

Die luiertas is dus wel de moeite waard? Ga ik nu dus echt ff naar het kruidvat!

ML, ik duim voor je dat het dan nu eindelijk bij je gaat doorzetten!

Sann heerlijk voor je dat je mannetje vanavond al rond 10 uur thuis komt!

Nou ben echt ff weg, naar het kruidvat :D

Lee

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Sann...fijn dat je mannetje weer lekker thuis komt!
    Blijft ie dan ook voorlopig thuis of in de buurt?

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lee...ik vind van wel, maar goed smaken verschillen hihihi.
    Maar ik moet er wel bij zeggen...ik heb een tassenfetisch dusss ben snel over te halen om een tas te kopen ;)

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Heb net maar even flink de douche lopen te boenen. Ben nu minder emo, maar heb nu last van de rug :( Vandaag dus even verder niets meer doen, lijkt mij!

TuttiFrutti, wat schattig van je mannetje. Ik merk ook dat mijn man er meer en meer mee bezig is. Op de gekste momenten komt hij met vragen over de bevalling!

Misspiggle, het is wat met die tranen he?
    Ik herken jouw broekenprobleem, ik kan al wekenlang maar twee broeken aan en dat zijn ook nog eens 3/4 broeken. Gelukkig is het goed weer steeds!

Athina, begrijp precies wat je bedoelt. Nog heel even hopelijk en dan mogen wij onze kleine ook vasthouden. Doe je voorzichtig met autorijden?

Niesje, ik hoef ook maar iets te doen en dan ben ik al bekaf.
    Dus doe maar rustig de rest van de dag!

ML, het begint weer spannend bij jou te worden. Zal het dan toch vandaag zijn?
    Ik heb mijn naam ook even opgezocht: sterk of dapper met de speer.
    Dus pas maar op :p

Sann, morgen komt je mannetje toch thuis voor een lange tijd. Heerlijk lijkt mij dat voor jou! Ik kan je niet helpen met een kadoo voor je man. Mijn man heeft afgelopen verjaardag een Wii gekregen van mij.

BD, ik heb dat ook gehad... moeite met het loslaten van je werk. Toch moet je dat doen hoor!

Knuffelkonijn, wat ontzettend goed nieuws voor je moeder!
    Sterkte met je hoofdpijn en sterretjes! Doe je rustig aan?

Duikster, meid wat spannend.... jij ook al heel snel moeder! Heerlijk! Kan mij voorstellen dat je zat van je bed bent! Dus nu kun je aftellen.
    Ik ben standby hoor! Zal mijn mobiel nu niet meer uitdoen en steeds bij mij dragen!

Silla, doe maar even lekker rustig aan. Je weet wat je laatst tegen mij zei, toch? :D Als het vandaag niet lukt, dan is er morgen weer een dag!

Nina, jij rommelde toch ook? Heeft het niet doorgezet?

Deel Deze Pagina