haha, dat klinkt bekent in de oren... kast staat hier ook vol met tassen..... maar goed, ga nu echt! Doei!
Als je het over de duvel hebt EN mannenlogica... Belt Hugh... Hoi...weet jij of je moeder kruipolie heeft? Nahhh hoe moet ik dat in godsnaam weten hihihi. Dus kep hem maar geadviseerd om zelf ff mijn moeder te bellen. En ik weet dat hij daar geen zin an heeft omdat mijn moeder nogal lang van stof is...die kan niet gewoon zeggen...Nee kep geen Kruipolie Hihihi gemeen he van me!
Veraatje..ik doe ook helemaal NIETS nada NOPPES! hihihhi vandaag is het weer voor het eerst dat ik (naast een bezoek aan de gyn) dat ik weer es de deur uit ben geweest hihihi enne tja vorige week vrijdag heb ik nog een bezem door 't huis gehaald hihihhi. Maar kep net zwaar zitten knoeien met kruimels v/d bolletjes maar kep geen zin om de bezem te pakken
Duikster, aan deze kant geheel standby... Dus wat mij betreft zou ik zeggen: "inleiden en kom maar op met die kleine"
Yahooo deze week wordt onze muursticker met de naam van de baby geleverd hihhi Tis deze ... (maar dan in het wit want hij komt op de zilverkleurige muur en een andere naam natuurlijk ) [/img]
Nou das ook supertoevallig. Mijn man heeft voor vaderdag de Philips lamp gekozen. De witte dan. En wat denk je hij wordt net (10 minuten geleden) bezorgd. Samen met de babyfoon, die we bij dezelfde besteld hebben (digitalstreet.nl) zondagavond. Die van Philips Avent SCD 530. Ik hoorde daar zoveel goede verhalen over.
Ben nog aan het bijlezen Lee dus misschien is er al op gereageerd, maar jij hebt hetzelfde als ik. Of je banner loopt een dag voor of je datum klopt niet.
ja en ik ben 1 van de laatsten dus hoop niet dat het een trend is, maar krijg wel een groot kindje dus waarschijnlijk ook zwaar dus zou me niks verbazen als het uiteindelijk de zwaarste is
By the way... over de sterren op de muursticker... Als jullie in mijn album kijken (pag 2) dan heb ik op mijn voet ook 4 sterren... deze symboliseren mijn MK's en dierbaren (opa en oma, waren net mijn 2e ouders) die zijn overleden... Dus deze sticker bevat ook deze symboliek en daarom heb ik voor deze gekozen...
Mooie symbolische gedachte idd Silla... Whaah kon net zo Mayron zijn voetje beetpakken heb er ff zachtjes in geknepen hahaha... Hij stak m egt zo ver uit mijn buik dat het een hele hobbel was
Ladies ga ff liggen. Begin het beeldscherm een beetje wazig te zien ? Ayway...ML...ik sta stand-by ga niet eens meer poepen zonder mobiels mee te nemen Dikke knuf!
Nog steeds last ook vooral met lopen... Mjah... Afwachten maar haha mee kan ik niet doen... Moet wel zeggen dat, nu ik me zo voel, Yaron wis en waarachtig mis. Niet als persoon, maar als vader van mijn kind die bijna komt en die er hoort te zijn... Whahah emo-buitje he
Duikster, jeetje wat spannend! Heel veel succes morgen! Silla, dus ik moet nog ff langs het kruitvat begrijp ik Vera, lekker gesopt? Niet te veel doen hoor. Ik heb nog helemaal NIKS nuttigs gedaan vandaag! Zit er gewoon niet in. Ik ben wel van plan te gaan zwemmen vanavond en ik moet vanmiddag nog naar de vlos. Dat lijkt me even activiteit genoeg. Ik heb overigens nog heeeel veel dingen op mijn lijstje staan (ja ja ik ben zo'n lijstjes maker) die ik moet doen. Hebben jullie trouwens de beschuit en muisjes al gekocht? Ik ga op het moment alleen maar boodschappen doen in de dorpswinkel hier. En als ik daar roze muisjes ga kopen weet natuurlijk iedereen hoe het zit. Dus ik denk dat Roger het maar bij een supermarkt bij zijn werk moet gaan halen, dan kan ik weer wat van mijn lijstje strepen Hmmm. Misschien zijn er nog wel meer dingen die ik kan overdagen.... Liefs, Lientje
Lieffie toch ik snap wel wat je bedoelt hoor. Heb je dat ook wel eens tegen hem gezegd? Laat de evt. traantjes maar lekker gaan, neem er ook een grote bak ijs bij "Comfortfood" doet het bij mij altijd goed hihihi
thx... Ik heb 2 pakken muisjes en 6 pakken beschuit... Mocht ik tekort komen kan ik altijd bijhalen... Maar vind het voorlopig wel ff goed zo...
Zo ben weer bij. Bloem, wat naar dat je lieve poezebeest er niet meer is. Heel veel sterkte en huil maar lekker hoor. Lee, hoe bevalt de tas? Minka, gefeliciteerd met je 37 weken! ML, is wel lekker hè dat als je net nog in juni bevalt je begin oktober al kinderbijslag krijgt. Lovelykids, ja mijn achter buurjongentje heet Kiet. Heb het ook niet bedacht. Veraatje, ook een dikke knuf voor jou. Die hormonen toch ook. En zo te horen heb je al veel gedaan vandaag dus lekker in je mooie tuin gaan zitten, boek erbij........ Tuttifrutti, aandoenlijk hè hoe de mannen er af en toe mee bezig zijn. Wen, wat fijn voor je moeder dat ze nu zo snel geholpen kan worden. Duikster, jij morgen aan de beurt oooeeeee spannend hoor. Silla, een mooie symbolische gedachte die sterren zo.