Tjonge, jonge wat gaat het hier ineens rap! Bloem, nog heel eventjes meid! Mrietje, veel succes morgen!
Zeg wat heeft iedereen hier een haast zeg: nu Mrietje weer. Willen we als juli mama's voor half juli klaar zijn ofzo .
Ja nog niemand van half juli/eind juli gevonden die je back up wil zijn? Of liggen die allemaal al te bevallen
Nog niemand heeft zich aangemeld! We moeten maar even kijken hoe het gaat... ik denk als het echt zover is er vast wel iemand is die spontaan even de lijst overneemt!
meiden wat een spanning! Krijg er zelf harde buiken van haha.. Mrietje en bloem zet m op he! En natuurlijk ook de andere rommelende meiden!
Ik bied me bij deze aan hoor! Jij hebt het toentertijd ook van mij overgenomen. Mss moet je dat dan ff onderaan de lijst zetten ofzo hihihi. Enne nou moeten we alleen niet tegelijker tijd bevallen hihihi
Deal dus?! Mooi...mss voor de zekerheid nog een 2e persoon erbij? To be sure zeg maar. Want jou VK zegt wel dat je nog wel ff door zal lopen maarre de wonderen zijn de wereld nog niet uit dat zien we vandaag wel Dus wie bied zich aan!
Zo! Al die baby's willen er uit. Niet normaal zeg! Zal je zien dat die van mij 2 weken overtijd komt en misschien dus net een augustis kindje wordt. Hoop dat dus echt niet he! Mag van mij volgende week wel komen, maar ja we hebben het helaas niet voor het zeggen. Vera: jou kunnen we niet missen. Lijst is zo makkelijk!
Morgen weer een aantal dames op controle waaronder ik. 25 jun Heidi77 om 09.15 uur gyn 25 jun Bd81 om 10.30 uur vlos 25 jun Christiea om 10.30 uur gyn 25 jun Knuffelkonijn om 11.20 uur vlos 25 jun Ingrid130 om 14.50 uur gyn