Je zou het nog doen ook Nou mooi niet, dan ga je genieten. Er is er vast wel een die eind juli bevalt die het ff overneemt van je.
Jeetje wat een babyboom zeg Haha en de rommelaars blijven maar wachten... Mijn wens is dat ik ook in ene 10 cm ontsluiting heb zonder dat ik het doorhad En een pallet met pakjes Wicky Nee liever meer pallets
Be carefull what u wish for Straks ben je zo in trans van je kleine wurm dat je niet eens meer aan ons denkt hihihi
Vera: daar hou ik je aan ML: heb je ook wat pakjes in je vluchtkoffer zitten? Misschien wel lekker! Ik heb ook 4 pakjes multivitamine er in zitten (ook voor mijn vriend hoor) maar is net ff wat anders dan water. Je weet immers nooit hoe lang zon bevalling gaat duren.....
Nee me keel blijft maar droog en kan er zowat niet door ademen Pff moeilijk ook om in slaap te komen. Ik hoest nu ook slijm op dus ik denk dat het een bronchitus aan het worden is Maar goed morgen bel ik de dokter want ik heb geen zin om straks te bevallen als ik vette keelpijn heb Lief dat je het vraagt!
Zou het wel ff melden bij je VK of Gyn morgen... Dinnetje van mij was ook behoorlijk verkouden voor haar bevalling en moest zelfs opgenomen worden (wil je niet bang maken hoor), en er stond in mijn Boek "Zwanger" dat je griep e.d. moet zien te voorkomen.
Ja van die lekkere perenijsjes van festini Hmmmm die zijn echt heeel erg lekker..Jammer genoeg zijn die nu op dus ga maar over op de goedkopere waterijsjes, van die zakjes. Die zijn ook lekker!
Nou kwebbels, beterschap dan maar! Ik sluit af voor vandaag, even gezellig zijn voor mijn mannetje, misschien kan ik hem nog zover krijgen tot een stoeipartijtje hihi Nou dames die (nog) gaan bevallen vanavond en vannacht, zet m op!
Heel verstandig, misschien heb je wel een infectie en kan je een kuurtje krijgen. Doe maar rustig aan en probeer anders even te stomen met kamille en kamille thee met honing drinke werkt bij mij ook altijd goed.
Bd81 en niesje fijne avond! silla; ja ik moet donderdag bij de verloskundige zijn dus dan ga ik het wel ff melden..Dadelijk kan ik neit eens gillen als ik lig te bevallen
BD en Niesje, fijne avond. Ook al hoop ik dat je gauw terug bent, BD... ik zit te wachten op nieuws! Ik ga eerst ook even thee drinken met mijn mannetje. Hij heeft taart meegenomen van het werk, dus
Wow, ben je ff een happie eten is er gelijk meer 'bijna babynieuws'! inderdaad een ware babyboom Mrietje en Bloem zet 'm op! kwebbels balen van de keelpijn! veel drinken en ijsjes eten helpt meestal wel iets. sterkte!