hey meiden jemig t gaat nu wel erg hard hier. waar ik nu weer last van heb, ik heb ongipijn en giga steken in mijn onderkantje. als ik opsta schieten ze er zo in en als ik zit zeurt t echt heel erg bij mijn doos is dit normaal? ik weet t echt niet hoor groetjes susanne
hallo, jeetje wat gaat het hard, een dagje niet langsgeweest en meteen 2 bevallen en 2 bezig! Nou mrietje en bloem SUCCES en patricia en mayo GEFELICITEERD met de kleintjes! hier vandaag weer apk gehad en weer goedgekeurd. ook nog even met echo gekeken, maar het ligt goed en klaar om te bevallen, van mij mag het snel gaan gebeuren! Kan niet lekker meer slapen en ben het zat om niks te kunnen doen! Maar goed, we wachten het rustig af en ik mag eigenlijk niet klagen, want heb niet echt ergens last van, alleen mn bekken als ik te veel doe. Nou ik probeer nog een paar keer langs te komen vanavond om te checken op buddyniews en anders tot morgen!
nog effe snel: Mayo gefeliciteerd met BRITT! bloem en Mrietje: veel succes. Ik ga zo afsluiten voor vanaaf en nog effe met mannetje genieten van ons avondje thuis. Nick is al met opa en oma mee en morgenochtend gaan wij dus ook richting ziekenhuis...
Wow wat 'n babyboom zeg.. als je RTL Boulevard kijkt heb je ook bijna 3 baby's per dag.. de kraamzorg 'voorspelde' 't ook 'n soort van geloof ik deze zomer.. Iedereen bedankt voor de antwoorden over de harde buiken.. denk toch dat dat 't niet is.. En ML: ik hoop inderdaad dat 't zonder gerommel ineens zover is Hoe is 't met jou en je 'gerommel' nu dan? Veraatje: Ik ben vrij laat uitgerekend vergeleken met jullie dus wil best de lijst overnemen maar omdat ik dan nog werk waarschijnlijk lees ik meestal pas 's avonds bij.. dus dan issie niet zo netjes en snel als nu.. Maar anders bied ik me aan als standby-standby zeg maar Kwebbels: Beterschap ! Mrietje & Bloem: Succes ! Wie waren er nog meer al ver aan 't rommelen? Weet 't even niet meer
@Kwebbels: beterschap meid Man belde daarstraks dat ie al ion de auto zit en rond 10 uur lekker weer bij me is. Heerlijk snel al. Zal de komende weken wel een stuk minder hier zijn dus. We gaan nog lekker ff samen genieten. Zal de boel wel geregeld ff in de gaten houden hier natuurlijk. Ben veel te nieuwsgierig, maar zal vast het één en ander missen. Bij deze dus alvast maar iedereen heel veel succes met de komende bevalling. Zal aan jullie denken. Dit forum heeft me supergoed door de afgelopen 2 manloze weken heen gesleept. Bedankt voor alle steun dames! Blijf nu nog wel ff online hoor tot man er is, maar denk zeg het alvast voor ik het weer vergeet.
Sann ga er inderdaad maar lekker van genieten nog even samen met je man! Die van mij zit op het moment in Duitsland en is donderdag alweer in NL dus ze houden hem gelukkig in de buurt
Jeetje ja zeg gaat nu als een trein. En ik zit hier te stressen, khad het niet gehoopt al me 37 weken te bevallen en nu ik weet hoe t is al helemaal niet! Hij drinkt soms gewoon niet, en omdat hij zo klein is stress ik me kapot, ben de hele dag ermee bezig. In het ZH ook hij is een beetje sloom, beetje geel maar allemaal niet genoeg om opgenomen te worden. Er zaten dagen bij dat hij tegen t randje aan zat om opgenomen te worden voor sondevoeding maar net weer niet. Er zat idd een stijgende lijn in maar nu wil hij opeens weer niet drinken en spuugt alles terug en valt in slaap, terwijl hij net de hele tijd geslapen heeft, doet niet andre slapen, eten, slapen (net zoals de meeste baby's maar hij nog meer). Ik maak me echt druk!
harde buiken zijn bij mij ook bikkelhard. maar heb ook weleens dat het er net tussen inzit, dan is het net alsof het al afzakt voordat het op zijn top is zeg maar. begin me nu weer aardig mens te voelen. weet niet wat ik gister gedaan heb dat ik me zo voelde maar leuk was het niet. het enige was dat ik tot half 12 in bed heb gelegen en verder alleen bank hangen met laptop en eten gekookt. toen ik gisteravond mijn foliumzuur en ijzertabletten innam ging het nog verder achteruit. had veel harde buiken (niet pijnlijk) kon niet liggen op de zij want dan kreeg ik last van de banden of kramp en op mijn rug was de buik helemaal van beton. misschien was ik toch wel gestresst van de datum van vandaag ivm mijn tante, want nu is alles eigenlijk over
ik begrijp dus dat hij wel goed groeit. het lijkt met spugen ook altijd meer dan dat het is hoor. hoe is hij verder dan? is het mannetje verder tevreden? en temp is die ook goed? en zijn luiers? als dat allemaal redelijk tot goed is probeer dan om het een beetje te accepteren. het mannetje heeft ook veel meegemaakt natuurlijk. ik neem aan dat je nog een hulp in huis hebt en hoe kijkt die er tegen aan?
Heb je nog kraamhulp of niet? Anders gewoon 't ziekenhuis bellen.. of vk ? Succes meid, laat je niet gek maken..
Ik heb zo'n soort vraag ook zaterdag gesteld: ik zat nl. met hetzelfde, een zeurende pijn in mijn onderkantje. Niet mijn schaambotje, maar echt rond de opening van mijn onderkantje. Vooral als ik 's nachts op moet staan uit bed of als ik heel veel heb gelopen, krijg ik er ook last van. Mijn VK zegt dat dit met de druk op de onderste te maken heeft. Silla heeft er ook last van en die zei hetzelfde.