Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    nou lekker toch dat t ietssies beterder gaat as gister.
    misschien maakte je je wel onbewust druk en is t nu al de drukte minder.
    mijn vriend zit helemaal onder de stress bultjes omdat ik nu ook zo aant rommelen ben,

silla, ik heb helemaal geen vertsand van kids nog dus ik weet t niet meid.
    misschien moet je t ff een nachtje aankijken en als t morgen niet beterder is dan ff de dokter bellen, maar ze zeggen toch dat de stress en ongerustheid erger wordt zodra je kindje geboren is,

ik ga ff douchen want wordt niet goed van de steken in mijn onderkantje

groetjes susanne

2. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    bij mij is t (sorry dat ik t zo ff verwoord) steken rond mijn plasgat. of hoe je t ook noemt :oops: beetje vaag, vandaag voor t eerst echt last van.
    ik snap er ook geen hol van.

groetjes susanne

3. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Oh ja ik heb net het geboortebord besteld :D . Ietsjes duurder als de bedoeling was, maar nu wilde ik het ook echt goed aanpakken.
    Dus Senninha, nogmaals bedankt voor de tip :thumup: , zonder jou waren we vast nog steeds zoekende geweest en nu is hij met ongeveer 2 weekjes klaar.

4. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ik heb even terug gescrold om te kijken wie er nou al aan 't rommelen waren... dat geheugen van mij.. :oops:

Mrietje: Heeft 2 cm ontsluiting en gaat morgen naar 't ziekenhuis

Bloem: Wacht op de persweeën

Nance: Heeft al 2 cm en is gestript

Duikster: Wordt morgen ingeleid

Zit ik 'n beetje in de buurt of er volledig naast ? :oops:

5. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    Ja hij is in 1 dag 60 gr gegroeid, hij lijkt tevreden en heeft altijd poep en plasluiers. Maar ik weet het niet ik maak me zo zorgen dat hij weer afvalt, het is zo machteloos. Je kunt niks doen.
    Mss komt t wel door t ZH, iedere zuster daar vond weer wat anders en ze waren daar zo afwachtend, weinig tijd om te helpen enzo, dat maakte me zo onzeker!
    Ik hoop dat hij binnekort gewoon sterker is en wat meer drinkt.

6. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja ik denk dat we hetzelfde hebben als ik kijk naar jouw omschrijving en die van mij een paar berichten terug naar boven............................

7. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Sorry kan je helaas niet helpen, ik ben totaal niet bekend met de situatie.
    Ik moet ook zeggen dat dat iets is wat mij het meeste beangstigd: straks een 1ste kindje en dan zo weinig kraamzorg..............maar ja we zullen ons er allemaal doorheen moeten slaan! Jij in elk geval heel veel sterkte!

8. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Miss Sil ik heb er ook nog geen ervaring mee maar ik snap denk ik wel dat je je zorgen maakt hoor..Probeer niet te onzeker te zijn en als morgen de kraamhulp komt kan die je wellicht helpen?

9. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    echt vervelend he. t doet bij mij ook echt pijn. sorry voor mijn gezeur hoor, ik heb t ook niet eerder mee gemaakt deze zwangerschap.
    en ik hou helemaal niet van t onbekende en niet weten wat t is, had mijn ma al gebeld erover maar die kon ook niks nuttigs erover vermelden omdat zij t nooit heeft gehad, en t blijft ook aanhouden. t zakt niet weg ofzo he

groetjes susanne. en nu ga ik echt douchen want mannetje is net terug van t huisvuil weg brengen,

10. mirjam2112

Het is wel erg gesteld nu met de kraamzorg ja.. Maar ik heb er wel vertrouwen in hoor.. Gewoon 't forum weer op :D

Maar daar heb jij nu niks aan Miss Sil, ik heb altijd wel gelezen als hij voldoende luiers heeft en tevreden lijkt dan is 't goed.. maar kan me voorstellen dat je onzeker wordt..

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ga ik even met m'n hond naar cursus en lees bij terugkomst dat Bloem zit te wachten op de pers weeen, succes en hoop dat ze snel komen!

Mrietje gaat zo te lezen morgen ook bevallen, ook succes!

Duikster alvast succes voor morgen, dat het maar voorspoedig mag gaan en je snel je kleine baby in je armen mag houden!

Verder weet ik het even niet meer.

Vera, ik wil ook wel back up zijn voor als jullie allemaal liggen te bevallen, is toch niet zo moeilijk om bij te houden hoop ik?! Ben toch pas eind juli uitgerekend dus dat word wel half augustus voor mij :(

12. kwebbels

Susanna ik vind niet dat je aan het zeuren bent hoor! En anders mag dat best ;) Ga maar lekker douchen ik hoop voor je dat het minder word.

13. mirjam2112

Nou ik ga nog even met m'n mannetje kroelen.. die moet straks de nachtdienst in.. :(
    Eerlijk gezegd slaap ik wel veel lekkerder alleen.. zeker nu ik zwanger ben :D

Iedereen 'n fijne avond en slaap lekker alvast..

Ik kom vanavond laat of morgen vroeg nog even spieken voor babynieuws, dus dames.... zet 'm op ! :D

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Susanne, ik heb het ook hoor, geen prettig gevoel ik weet het. Ik heb het sinds hij helemaal ingedaald is, al een paar weekjes dus :(

15. monkeylove

Duikster, heeeeeeel veel succes morgen... Spannend dus weer :D

Mrietje ook, zet m op :p

Miss Sil, probeer er niet te oncker over te zijn. Hou idd zijn luiertjes in de gaten. Misschien heeft ie een offday. Ain't we all sometime...
    Maar misschien als je er te krampachtig mee omgaat dat ie dat aanvoelt... Het komt echt wel goed hoor ;)

16. monkeylove

Het is ook wat hoor voor zo'n klein, afhankelijk kindje te zorgen...
    We lopen straks allemaal tegen onckerheden aan...

17. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    bij mij was ze vorige week al helemaal ingedaald, en vandaag voelde de VK ook dat ze al helemaal vast lag in mijn bekken. ben er echt ongemakkelijk van. ook last van mijn rug daardoor omdat ik toch een andere houding ervoor zoek. zo vaag. maar ben wel heel erg blij met t feit dat anderen er ook last van hebben. al is t voor jullie ook echt vervelend. maar wat kan t nou zijn he?

groetjes susanne

18. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    Ja dat denk ik ook, ik doe dan idd krampachtig, en laat mijn vriend dan maar drinken geven, die heeft er gelukkig wel vertouwen in, ik ook wel maar op sommige momenten van de dag, volgens mij juist wanneer kraamzorg weg is dan kak ik in, en word ik onzeker. Kheb ws tot vrijdag kraam, hoop dat ie dan ver boven zn geboortegewicht zit en ik wat chiller kan zijn, komt mss ook door weinig slaap.
    He wat een gezeur weer van mij haha, kheb me nog nooit zo onzeker schaap gevoeld!

Ben benieuwd hoe t met de bevallende dames gaat!

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

miss sil
    over het algemeen genomen (uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk) kindjes die voldoende luiers hebben en goed aankomen is niks mis mee.
    de geligheid krijgen ook 9 van de 10 omdat een bepaalde leverfunctie opgang moet komen. als die echt heel geel wordt en te lang aanhoudt dan moet je eens informeren, maar tot die tijd lekker veel in het daglicht (zon) leggen en dan zal het waarschijnlijk zo over zijn.
    en wat betreft al die verschillende mensen met goede adviezen en meningen ;

pik dat gene eruit wat voor jou goed voelt, want jij kent je kindje het beste (ongeacht de leeftijd of hij nou 1 dag is of 40 jaar)

20. kwebbels

Nou dames ik hou het weer voor gezien voor vanavond...Ik ben benieuwd of er vanacht weer baby s geboren worden..Weltrusten allemaal!

Share This Page