Haha bitterlemonse Veraatje... Nou, ik had net een heeeele harde buik die ik echt weg moest puffen, mjah...... Hij duurde wel lang.... Maar ik ben al zolang aan het modderen dat ik nergens op reken
meiden ik laat even max uit voor zijn plasje.. En dan kom ik nog even snel weer spieken voor nieuws over Senn.. Tot zo
Zo de vk is weer weg. Het kan twee kanten uit. Heb 1 a 2 cm ontsluiting maar er staat nog wel een tuutje. Ben wel weer gelijk gestript dus misschien het laatste zetje. Ik moet nu lekker gaan slapen en als het echt doorzet vannacht dan word ik er vanzelf wel wakker van zegt ze. Blijven de weeën regelmatig komen en is er morgen nog niets verandert is dan moeten we weer even overleggen. Lieverds bedankt voor alle steun en voor jullie ook weltrusten! Knuf van mij.
Voor zover ik het heb gehoord, van mijn verloskundige, is een 7 ponder gewoon een gemiddeld gewicht voor kindje van een Nederlandse vrouw die in verwachting is, dus niet extreem zwaar. En dat geldt als je in verwachting bent van een meisje. Een jongentje hoort bij de geboorte rond week 40 nog zwaarder te zijn. Ons meissie zal naar verwachting ongeveer 7,5 pond zijn bij geboorte met 40 weken.
Ik had gehoopt voor je dat je al lekker veel ontsluiting had! Maar ik hoop voor je dat het nog lekker door gaat zetten zodat je toch nog (al wordt het krappies) op 2468 mag bevallen Trusten meis!
Laten we er dan maar van uit gaan dat het de goede kant opgaat! Heel veel succes, meid en ik hoop dat je nog een beetje kun slapen voordat het echte werk begint!
Nou toch nog ff het nieuws van Senninha meegepikt! Heel veel sterkte meid. Nu ga ik echt naar bedje toe. Trusten allemaal en tot morgen.
Patries fijn dat de APK weer goed was. Ik heb werkelijk geen idee hoe zwaar 't gaat worden bij mij. Zelf denk ik wel dat het een zware wordt een pond of 8 ofzo
Nou Senn wie weet zet het vanacht door. Ik duik ook mijn bedje in, nou ja duiken...... we hebben bed net op klossen gezet dus word nog wat hahaha.
Kijk s aan.. Ben er ook net weer van Max zijn laatste rondje voor het slapen gaan! Senn, ik duim voor je dat het nu flink gaat doorzetten! Heel veel succes morgen! Meiden, Ik sluit ook af voor vandaag! Slaap lekker allemaal lieve lieverds!
Sen, ik duim voor je dat het doorzet vannacht! God ja...deze week al bevallen....neeeeee ik heb zondag nog een heel leuk feestje waar ik echt bij wil zijn! Bovendien krijg ik "coldfeet" als ik eraan denk......