Pfff... De volgende nachtbraker meld zich maar even ... Op zich lag ik wel lekker te slapen tot ik naar de wc moest en niet kon opstaan door de pijn in mijn lies. Ik ben den ik een kwartier bezig geweest Damnz wat doet dat een pijn. Denk nog even kijken of er babynieuws is, maar niet dus.... Nou, ik ga maar eens liggen weer en kijken of ik nog even slapen kan .... Groetjes!
Goeiemorgen all... Nou vannacht om 12.15 mijn slijmprop verloren, al hopend hier dat de bevalling nu dan echt zou gaan doorzetten.... Maar nee helaas, de weeén zijn echt nog veels te onregelmatig Voor susanne85 en ingrid130: Veel succes met de sollicitatie, zal duimen voor jullie... ML, gefeliciteerd met de 39 weken, wordt tijd dat het gerommel omzet in harde aktie Verder ga ik nog ff op de bank naar HvN en Shownieuws kijken, misschien val ik nog ff in slaap..... Tot strakkies xxx Nance
Mayo: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van BRITT Bloem: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van WESSEL jeetje wat gaat het hard hier
Goedemorgen, Jammer, nog geen babynieuws! ML, gefeliciteerd met je 39 weken! Susanne, ook jij succes met je solliciatiegesprek! Nance, hopelijk worden de weeën snel regelmatig!
MEIDENNNNN mijn kleine vent is er eindelijk! Hier is de kersverse mama even snel met een berichtje want de kraamzorg staat zo weer voor de deur! Nilo lijk sprekend op de echofoto's en is zon lief, klein volmaakt mannetje...I'm soooo in love! Hoorde van Senn dat er inmiddels nog twee baby's zijn geboren, meiden van harte gefeliciteerd met Britt en Wessel...geniet ervan! Maandagavond om 22.30 zetten mijn weeen door om de 2 a 3 min. Met een krappe 3 cm hebben ze mijn vliezen gebroken, en toen ben ik in een heftige weeenstorm terecht gekomen. Omdat de bevalling in totaal 1:48 uur heeft geduurd moest ik met de laatste perswee alles geven wat ik nog had...en dat heeft mama gedaan, want om 01.28 uur lanceerde ik Nilo op de wereld (letterlijk en figuurlijk ) Ik kom vanmiddag even terug om jullie te spammen met foto's Bedankt voor de felicitaties!
Heerlijk voor je Patricia! Geniet er maar lekker van en ik kan niet wachten tot je terugkomt met foto's!
Goedemorgen Meiden, Helaas nog geen babynieuws. Vannacht redelijk geslapen, maar had wel meer last van buikpijn dan normaal. Vandaag alweer 39 weken! Ingrid en Susanne heel veel succes met jullie sollicitaties! Nance ik hoop voor je dat het snel doorzet. ML jij ook gefeliciteerd met je 39 weken! Patries, wat heerlijk weer van je te horen. Geniet lekker van Nilo en ik ben benieuwd naar de foto's! Lee
Haha ik ook niet... Wat leuk dat die precies op de echofoto's lijkt, dus dan weet ik toch een beetje hoe Mayron eruit komt te zien....
Jeetje wat een eng hoofd keek me net aan in de spiegel Als ik nu beval lijk ik meer op een zwervster die achter een boodschappenkarretje loopt met een drankkop dan de pas bevallen Hollywoodster zeg maar...
Goedemorgen allemaal.. Ook hier een nachtbraker. Sliep pas rond kwart over 2... En werd weer om zes uur wakker van mannetje die last had van zijn been en door de pijn onderuit ging in de douche.. Ik schrok me lam man! Ik hoorde een klap en bleek dus dat hij zo'n hoofdpijn kreeg in een keer dat hij onderuit is gegaan... Maar gaat nu weer redelijk volgens mij... Vannacht veel last gehad van pijnlijke harde buiken en pijn in mn onderste .. Vanmorgen toch maar ff vragen wat het kan zijn. Er staat nu nog steeds zo'n spanning op de buik.. Patricia, wat fijn en heerlijk dat je lekker thuis bent met je mannetje.. ML, hier ook zo'n zombie.. Ik schrok me wild toen ik net in de spiegel keek... Jippie, vanaf vandaag mag ik officieel thuisbevallen. 37 weken alweer! Wat gaat dat hard.. Ik kan me nog herinneren dat ik de eerste 12 weken zo lang vond duren.. Je moest je mond houden, enz. enz. Maar nu gaat het echt hard joh.. Voor je het weet heb je je beebje in handen.. Nou, dat was het wel weer ff. "k Ga de kraamafdeling maar kijken.. Liefs Wendie
Goedemorgen, Jeetje wat gaat het nu ineens snel...hopelijk worden er snel nog meer baby's geboren! Patricia gefeliciteerd met Nilo Bloem gefeliciteerd met Wessel Mayo gefeliciteerd met Britt Deze nacht ook de hele nacht ah spoken geweest. Van harde buiken tot enorme spierpijn...lijkt of heel m'n lichaam straks staat! En net als ML ook steken in m'n liezen Heb m'n slijmprop naar m'n weten nog, maar we zullen zien het alles verder gaat lopen. De hond doet apart (zit konstant in me) en wat ik zelf heeeeeeeel raar vind is dat lijkt dat oa bij mij m'n armen en op m'n buik de aderen blauwe lijken en dikker (zie je normaal bij mij nooit, vlees genoeg.... ) Iedereen Good Luck vandaag en rustig aan dan breekt het lijntje niet! Kom vanmiddag nog ff babyfoto's kijken hoor Liefs Mirre
Bloem gefeliciteerd met jullie zoon WESSEL. Mooie naam! Patricia: een weeenstorm klinkt heftig, maar ik ben benieuwd naar de foto's van Nilo. Meiden succes met alle harde buiken, voorweeen, echte weeen, pijntjes en brak zijn. Ik heb er ook heel vaak last van, maar gelukkig vannacht iets beter geslapen en een rustig dagje voor de boeg. Ik ben benieuwd naar de volgende
Ohhh wat een nachtbrakers hier! Patricia, wat fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat! Ben benieuwd naar de foto's! Ingrid en susanne, succes met de sollicitaties vandaag! Nance, ik duim voor je dat het maar op mag schieten! Alle mijlpalen: gefeliciteerd! Pffff, vannacht weer beroerd geslapen...véél baby-plasjes gedaan en weer veel bandenpijn..... Duik vanmiddag echt mn bedje weer in anders trek ik het niet! Wordt een saaie dag vandaag denk ik, het regent hier nu zelfs!
Bloem gefeliciteerd met je zoontje. geniet er van. Senn hoop dat jij nu puffend in je bed ligt en je kleintje zo mag vasthouden. Succes. Patricia goed te lezen dat alles goed gaat en jij en Nilo lekker thuis zijn. Ben erg benieuwd naar de foto's Ik ga me zo ook klaar maken voor mijn bezoek aan de gyn, ben benieuwd wat ze zegt. Heb wel slecht geslapen trouwens, had net als ML ook steken in mijn lies en kon me niet omdraaien. Er staat zo'n druk op mijn buik, het kan niet nog meer worden anders knapt ie lijkt wel. Meiden die een rot nacht hebben hopelijk kunnen jullie nog wat rusten vandaag. Ik meld me later weer en als ik nieuws heb van Mrietje laat ik het weten. Liefs, Chris