Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    :) :) :)

Bluf ;)
    Ik hoop het voor jullie meiden! Dat het maar snel mag komen!

2. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    zo tessa is weer rustig want die was net helemaal verdrietig want papa moest naar boord en dat is normaal al moeilijk maar nu had ze er nog wat meer moeite mee.Misschien door al het gedoe er om heen...want ja het is toch wat onrustig overal he......gek hoor de tijd gaat snel nog even en dan ben ik ook 37 wkn...en je zit zo naar de keizersnede datum te kijken dat je soms bijna vergeet dat je ook voor die tijd kan bevallen...Hopelijk gebeurt dat niet zal morgen eens vragen wat er gebeurd als ik nu met weeen binnenkom wandelen of ze dan nog een keizersnede doen.....

meiden die aan het rommelen zijn veel succes vandaag dames met sollicitatie ook veel succes en verder iedereen ook een fijne dag,,,,ik ga de auto opruimen van binnen en dan de base erin zetten dan is dat klaar....gr heidi

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    hihi lijkt me een goed plan!
    Ik had alleen voor gisteren ook een aanvraag ingediend, maar er is zeker wat misgegaan met de reservering ;) :)

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

balen senninha wie weet krijg je je rust nog vandaag en zet het daarna wel door
    succes ermee

5. Ja, we zitten net middenin onderzoeken. Het lijkt een vorm van reuma.. Binnenkort krijgt hij een darmonderzoek wat heel vervelend moet zijn omdat hij vanaf de geboorte al darmproblemen heeft en daarna gaan ze kijken wat het verder kan zijn...

6. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    FF hoor!

Kep een stronteigenwijs dinnetje! ;) (tis een lieverd hoor maar maak me ff zorgen)
    Ze is vandaag 33 wkn zwanger, zit al sinds gistermiddag harde buiken weg te puffen.
    Toen ze rond de 25 wkn zwanger was is ze met spoed opgenomen in het ZH omdat de bevalling op gang kwam. Met veel rust en weeënremmers is het blijven zitten.
    Nu wil ze niet de VK bellen want "ze kan er toch niets aan doen".
    Ik heb gezegd dat ze gewoon moet bellen en dat harde buiken wegpuffen niet normaal is en dat ze mss ff aan de CTG moet ofzo.
    Hebben jullie nog tips dat ik haar kan overhalen om toch te bellen oid. Want dit kan niet zo....

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

dan is het bij jullie momenteel ik wel bal hoor.
    het verhaal met je moeder en dit met je man.
    gelukkig komt er ook wat moois aan
    hoop dat het allemaal meevalt

8. Bloem, gefeliciteerd met WESSEL !!!

Verder dus veel starters en rommelaars, meiden zet hem op!
    (senninha, ?, errrm er gingen zoveel tegelijk, had toch ff alle namen moeten opschrijven...)

van alle kersverse mammies: FOTO"S!

gisteravond infoavond in ziekenhuis... what a waste of time!
    was echt bijster onboeiend! in plaars van de rondleiding kregen we 2 powerpoints waarz ze letterlijk aan de punjes oplazen. geef me dan gewoon een handout waar het opstaat ofzo...

Beval wel thuis hoor!

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

denk dat er maar 1 optie is en dat is zet haar voor de keus
    of jij belt zelf of ik bel voor je en dan kan de vk beslissen of er voor niks gebeld is

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Pfff dat ze nog overgehaald moet worden :confused:
    Nou misschien is voorkomen beter dan genezen...
    Niet echt slim van je vrienin...

11. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik lees net op mijn hyves dat ze toch "misschien" maar gaat bellen...
    Als ik straks niets meer hoor of lees stuur ik haar wel ff een sms...
    Wat een boefje niet. Ze is ook veel te nuchter voor dit soort dingen hihihi.

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Sen, ik had zo gehoopt op babynieuws van je :(
    En we struggelen maar weer verder he...

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Daar was ik al bang voor en daarom ben ik ook niet geweest. Ik wil toch thuis bevallen en als ik toch nog naar het ziekenhuis moet, dan zie ik het daar wel!

14. zou ook zeggen, als jij het niet doet, doe ik het wel!

15. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kep haar net een SMS gestuurd!
    Ze woont niet echt bij me in de buurt dus kep ook geen idee wie haar VK is hihi.
    Maar goed kep gezegd dat het een "klein eigenwijsje" is en dat ze gewoon moet bellen!

16. SLIM! wou echt tijd terugdraaien en niet gaan, maar ja, dan zit je daar al en is het ook zo lullig om op te staan en weg te lopen...

en denk alijd, het zal zo wel boeiend worden... nou niet dus!

17. trouwens als de 1900 vandaag niet gehaald wordt, ben ik zwaar teleurgesteld! :D

18. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou update van Dinnetje...
    Ze komen niet echt regelmatig meer, maar gaat eerst ff onder de douche. Mocht ze daarna nog last hebben heeft ze me beloofd om te bellen.
    Nou hier kan ik mee leven want mss zakt het wel af na het douchen...

IK GA NU ECHT FF DE BANK OP enne Rensie... die 19000 gaan we wel halen hoor vandaag! hihihihi

19. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Mogge allemaal,

Allereerst alle succes voor de dames die gaan solliciteren!
    En succes voor alle APKers vandaag!

Veel meiden weer slecht geslapen, vanmiddag dan maar even bijtukken, want dat kan natuurlijk niet eindeloos zo doorgaan.

Patries, fijn dat je weer thuis bent en ik ben ERRUG benieuwd naar de foto's!

Wendie, kan me voorstellen dat je je lam schrok! Laat hem maar goed uitkijken want je kunt lelijk vallen zo in de douche!

Senn, wat balen dat het nu weer rustig is in de buik! Het leek zo goed te gaan! Ik duim voor je dat het vandaag weer verder gaat hoor.

Iedereen die aan het rommelen is: Sterkte vandaag!

Hier lekker geslapen. De hele avond na het zwemmen harde buiken en krampen gehad, maar niks concreets volgens mij. Gewoon omdat ik actief geweest was denk ik. Ik stel me eerst maar eens gewoon op de uitgerekende datum in en ga dan pas wachten, want anders duren de dagen zo lang.
    Vanmiddag komt mijn moeder langs, dus das wel gezellig. Verder geen grote plannen.

Liefs,
    Lientje

20. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Dat is misschien wat veel Silla :)

Share This Page