hey dames, nu word ik al voor de 2e dag op rij 's nachts en 's morgens wakker met een ongi-gevoel in mijn onderbuik.... hoort dit bij het rommelen?
maar jij bent er toch ook vanaf gekomen? of zou het pas overgaan na de bevalling? word best een beetje malloot vanmezelf. haha ach het scheeld alles is nu wel keurig en netjes, of nou jah, ik weet zo nog wel 10 dingen die ik nog "even" wil doen..
Knuffelkonijn en ik hebben er ook last van. Knuffelkonijn gaat straks naar de VK en gooit het daar ff in de groep hihihi. Dus ff afwachten....
haha ja gewoon de sfeer denk ik, al die zwangere vrouwen..vind het nooit zo erg als er uitloop is hoor
Ik ben niet meer door gegaan. Ik kreeg zo'n last van mijn lijf dat ik er dus mee gestopt ben, maar wat ik zittend kan doen, probeer ik wel te doen. Al is dat bar weinig
Nou Dames, Ik ga effies een beetje in huis aan de gang, heb het gevoel dat ik toch niet beval vandaag... Maar we merken het wel... Meld me strakkies wel weer en wie weet met meer nieuws.... Voor iedereen die vandaag naar de VK moeten Succes... xxx Nance
heel herkenbaar! ik blijf lopen.. en dat zweten is echt vreselijk! zo erg dat ik gister bij iemand op de koffie was, (gelukkig een vertrouwd iemand) en ze dacht dat mn water gebroken was.. t was net of ik in mn broek had geplast echt vreselijk vervelend.
jaa, dat heb ik inderdaad ook allemaal! Vooral dat 'zweten' is erg irritant! Goedemorgen trouwens allemaal! Nog geen nieuwe baby;s zag ik! Hier echt een kut nacht gehad en ik kan nu amper lopen van de pijn in mn schaambot! Maar goed we gaan gewoon door, manntje zegt dat de beeb dit weekeind komt! dus ik hoop het! Oh ja SUCCES voor de sollicitanten!
oke, dus stiekem is het er nog, maar geef je dr minder aan toe heel verstandig als je ook last van je lichaam krijgt.
oh ja nog ff een vraagje, waarom mag je ook al weer niet te veel kaneel als je zwanger bent, of is dat alleen in de begin maanden? ik zat gisteren namelijk een kaneel zuurstok te eten en toen bedacht ik het me ineens, dus ben maar gestopt met eten.
Memo... Hihihi laten we hopen dat het dit weekend komt Ik hoop ook op a.s. weekend maar da's puur omdat mijn schoonmoeder er niet is hihhi maar da's gewoon een gemene gedachte van mij
pff.. zat daar niet een of andere stof in? maar volgens mij geld dat alleen bij een half potje perdag ofzo.. teminste zoiets heb ik het begrepen, denk niet dat een kaneel stok kwaad kan hoor!
Memo alles met mate kan geen kwaad. Tis toch niet dat je elke dag kaneel eet? Waarom het is weet ik niet. Update van vriendinnetje...naar het ziekenhuis dus! Alleen voor de zekerheid maar toch...
Kaneel Kaneel bevat de smaakstof coumarine. Coumarine en andere stoffen die daarop lijken, worden in de geneeskunde gebruikt als antistollingsmiddelen voor het bloed. Het effect van het gebruik van kaneel op ongeboren kinderen is nog niet onderzocht, maar op grond van enkele aanwijzingen met vergelijkbare stoffen kan de kans op nadelige effecten niet worden uitgesloten. Coumarine heeft dezelfde molecuulstructuur als vitamine K, en zou daarom de werking daarvan kunnen beïnvloeden. De kans bestaat dat er skeletafwijkingen ontstaan, lichte neurologische afwijkingen of een laag IQ. Het is belangrijk dat onderzoek naar dit effect gedaan wordt, omdat ook nog niet is gekeken of coumarine in de vorm van kaneel hetzelfde effect heeft als zuivere coumarine. Daarom wordt nu voorzichtigheidshalve het advies gegeven matig te zijn met kaneelhoudende producten tijdens met name de eerste drie maanden van de zwangerschap. In verschillende dierproeven is gebleken dat coumarine als zuivere stof kankerverwekkend is. In het menselijk lichaam wordt coumarine op een andere manier afgebroken, en het is daarom hoogstwaarschijnlijk niet kankerverwekkend bij de mens. En als je al veel kaneel hebt gebruikt tijdens je zwangerschap? Er is zeker geen reden om in paniek te raken. De effecten zijn gebaseerd op indirecte aanwijzingen, en in de praktijk is het effect nog nooit aangetoond. Het is veiligheidshalve wel aan te raden om gedurende de rest van de zwangerschap matig te zijn met kaneelbevattende producten.