Patricia: Wat 'n plaatje ! Gefeliciteerd nogmaals, geniet lekker van elkaar.. Had wel meer babynieuws verwacht vandaag / vannacht .... We wachten weer rustig af
Ja wel een leuke dame hoor Ze werkt op oproepbasis en is van gemiddelde leeftijd, ze heeft al aardig door hoe ik ben en laat mij lekker vrij zolang ik mijn rust maar pakt. Heb natuurlijk niets overgehouden qua inknippen of scheuren, alleen een klein schaafwondje op mijn schaamlip..en dan wil je jezelf al snel voorbij rennen he hihihi maar ik geniet vanuit bed lekker van alles om mij heen
Patries, wat een prachtig mannetje! Wat zul je trots zijn. Geniet lekker van je kraamtijd meis, het vliegt voorbij. Liefs, lientje
Ik heb het ook ja...Maar heb ook vaak het gevoel dat ik moet maar dan moet ik eigenlijk helemaal niet
fijn dat je zo'n makkelijke hulp hebt en dat je je zo goed voelt. en laat je inderdaad maar lekker verwennen hoor.
misschien nog een domme vraag, maar hoe spreek je Nilo uit? als Najloo? of als Nielo? of misschien nog anders?
Nu moeten we blz 1893 onthouden! Kwebbels, ik heb geen idee. Weet ook niet waar je mannetje van houdt! Ik vind het sowieso altijd een crime om een kado voor een man uit te zoeken.
Domme vragen bestaan niet! Nu we er toch over hebben. Hoe spreek je Genaro uit? Precies zoals het staat geschreven?
Je spreekt het uit als Nielo De Spaanse kant van de familie spreek het uit als Nilo (zonder de e uit te spreken, en met een korte o)
kwebbels, iets met de allerliefste papa erop ofzo? wel afgezaagd, maar ook wel weer toepasselijk! ik had voor mijn mannetje uit naam van de baby een shirtje voor de baby gekocht met i love dad erop. werd ie helemaal emotioneel van...
Ja ik vind het ook moeilijk...Ik heb hem al een digitale camera gegeven en daar wil die graag nog een extra accu bij. Ook nog een cd van metallica. Verder ben ik ook nog niet. Ja hij wil een vouwfiets maar ik heb zo n vermoeden dat hij die weinig zal gebruiken onderweg dus die ga ik niet kopen. Ow ja hij wou wel een luchtje, hoe orgineel
pff.. ik vind het voor mannen ook altijd moeilijk... en heb eigenlijk zo ook geen idee. misschien een foto lijstje oid? zodat ie daar OF een leuke foto in kan doen als ie al geboren is? en anders als ie er is? voor op zn bureau ofzo?
als ik het me goed herrinner (van de paar honderd blz terug ) was het toch nielo (maar dan dus met korte o en niet ooooo) mooi ventje trouwens patries, geniet ervan
Ohhh Patricia, wat een scheetje, ik krijg er spontaan ontsluiting van hihi Kwebbels, ik heb mijn mannetje dolgelukkig gemaakt met de Wii. Voor de rest kom ik ook niet veel verder dan de standaard cadeau's zoals een lekker luchtje of een horloge.
Dat is ook een leuk idee..OF zo een digitale sleutelhanger met fotos van de baby...Hmmmhet blijft moeilijk