Rensie: Nooit van gehoord eerlijk gezegd.. alleen gehoord om 'voor de nacht' te nemen maar geen merken ofzo.. Eerlijk gezegd vind ik maandverband altijd wat broeierig.. heb er 'n hekel aan maar zit er straks toch 'n week of 6 aan dan..
bij mij zit er inderdaad een pak in mijn kraampakket. maak dat wel eerst op en zie dan wel weer verder
Nou op dit tempo ga ik het nog redden... Ben telkens de meldingen uit mijn hotmail aan het verwijderen of er komt er weer 1
ga weer ff verder werken... wel een vrije dag, maar moet deze week alles afhebben! nadeel van het programma waar ik moee moet werken is dat als dat aanstaat je niet ondertussen even je internet kan bekijken of andere programma's mmm misschien werk ik dan juist wel sneller door
Maandverband vind ik echt verschrikkelijk. Gewoon vies,onhygienisch en irritant! Dat kraamverband word ook echt een hel volgens mij..
Hey was ik! Niet aan het bevallen helaas Patricia, wat een skatje is Nilo, je zal wel apetrots zijn... En idd hij lijkt echt op de echo, leuk want we hebben die echo allebei met 31 weken gedaan dus dan weet ik een beetje hoe Mayron eruit ziet
ja inderdaad, haha. heb hier van de week ook alle keukenkastjes opnieuw ingeruimd en veel weggegooid voor ruimte voor de babyspullen..
Pff kunnen jullie niet wat van je nesteldrang aan mij geven Mijn kasten in de keuken kunnen ook goed uigezocht worden. Manlief neemt elke week iets mee uit andere landen maar het is bijna altijd chocola, koek en snoep Dus mijn kasten puilen echt uit...