Ik heb een pretecho gepland voor 8w4d en die is gewoon uitwendig. (omdat ik 12 weken ook zo ver vind!) Wel met volle blaas, maar toevallig heb ik vrijdag een mooie echo gezien (uitwendig) van 9 weken, dus uitwendig is rond die tijd duidelijk genoeg hoor !
hij vind dat ik soms belachelijk reageer maar dat heb ik echt niet door dus dan krijg ik de wind van voren... wat ik weer onterecht vind want ik doe het echt niet express dus dan voel ik me weer aangevallen en hij vind nu dat ik eerst maar normaal moet doen maar ik vind dat hij wel wat rekening mag houden met mij.... pffffffffffffffffffft drama zeg
haha jah dat is minder ruzie met je vriend. Ik heb geen vriend meer dus kan me niet druk maken om de ruzies maar wel om andere dingen, zoals hoe ga ik alles bekostigen etc, maar dat komt wel goed. Gister heb ik nog gevraagd of hij mee wilt naar de echo maar hij moet werken.
Als ik onredelijk reageer, dan zegt hij lachend "je kan nou wel zwanger zijn maar........" Daardoor word ik dan nog pissiger
ja het heeft zijn voordelen en zijn nadelen he... we zijn beide gewoon erg koppig... wil niet weten hoe koppig ons kindje word..
Bedankt! Ik ben trouwens (zoals het er nu uitziet) 12 juli 2008 uitgerekend, en 6 dce, mag ik voor het eerst naar de VK
Hoi hoi! Nieuwe mensen welkom! Bahh wat ben ik misselijk, brr.. ga echt van de raarste dingen kokhalsen.. Heeft iemand nog tips? Want het is echt niet leuk! Groetjes!
Ik heb het helaas ook, trek ik de koelkast open: kokhalsen, moet ik naar de wc: kokhalsen van die flessen van moeders voor moeders, eigenlijk van heel veel kokhals ik dus net als jou anno niem. Ik hoor van veel dat fruit helpt maar bij mij helaas niet, soms kokhals ik van het fruit. Ik heb nou wel de hele dag een pakje sultana op zak, dat helpt wel een beetje...
Hmm, ik zou het kunnen proberen! Want het grootste probleem is nog wel, dat ik met pijn en moeite eten naar binnen krijg. (wel goed voor mn lijn natuurlijk ) maar niet echt handig, en opzich kan ik het wel binnen houden dus dat scheeld. maar echt alles staat me tegen. (sorry voor mn geklaag..) maar bij mn eerste ben ik dus de hele zwangerschap kots misselijk geweest inclusief overgeve, tot een week voor de bevalling, en ik ben gewoon bang dat dat nu weer zo is, en dat ik doordat ik er zo bang voor ben, het mezelf "aanpraat" zeg maar.. Bedankt voor je antwoord in elk geval
Nu, ik hoop niet voor je dat je dat weer krijgt, zou echt wel minder zijn. Bij mijn eerste viel ik ook flauw enzow hoor en bij mijn zoon was ik er ook bang voor maar gelukkig viel dat mee, het is toch elke keer weer anders, dus ik hoop voor jou dat dit aanhoudt tot 12 weken en dan basta
Haha, jah dat hoop ik ook! maar jah dat heb je niet zelf voor het zeggen natuurlijk, zou wel vet handig zijn Flauwvallen lijkt me ook niet echt lekker.. Het heeft wel een voordeel. ik hoef wat dat betreft niet echt te twijfelen, of ik nog wel zwanger ben of niet. én er word gezecht dat mensen die misselijk zijn ed, minder vaak een miskraam krijgen. waarom moet je me niet vragen, heb het ergens gelezen.
Alle nieuwe mama's welkom! Sorry dat ik niet veel mee schrijf.. Maar jullie gaan ook zo hard kan het ook allemaal niet bijhouden.. Hier gaat het goed! Alleen ontzettend pijnlijke borsten! Oh verschrikkelijk.. Net of ze helemaal bont en blauw en gekneusd zijn.. Nou ja hoort erbij zeggen ze.. Maar verder prima!
Jah, ik heb een keer gehoord dat als je veel missleijk bent t vruchtje zich goed nesteld, weet natuurlijk niet of het echt zo is
goh wat wordt hier veel geschreven en gekletst zeg... k kan het allemaal niet bijhouden hoor sorry... Hier gaat alles goed stuk geruster dan voor de echo gelukkig! Wat ik wel beetje verontrustend vind is dat de kwaaltjes die ik vorige week nog zo erg had (misselijk vlagen, brandend maagzuur, borsten, rug, 's avonds last van buik) sinds 2 dagen weg zijn... zijn er meer die er soms minder/geen last hebben? Voor alle nieuwe mama's welkom! Liefs Nannie
Dat zijn handige opmerkingen! Nu zullen de vrouwen hier die geen kwaaltjes hebben en daardoor al zo onzeker zijn, nog onzekerder worden. (inclusief ik) Nieuwe mama's, welkom en gefeliciteerd!
Maar je hoeft dus nergens last van te hebben he, niet alle vrouwen zijn misselijk in hun zwangerschap. Ik denk dat het ook meer zoeken naar de oorzaak is van missleijkheid. Don't worry, bedoelde het niet om je ongerust te maken want dat hoeft egt niet want ik ken genoeg vrouwen die nergens last van hebben gehad. @anno niem jah ben onwijs zenuwachtig voor de echo... brrr...
Nou hoop dat mijn weinig klachten gewoon ook positief is!. Kan nog komen natuurlijk! Enige is pijn (drukkend gevoel) in onderbuik in het midden en af en teo aan rechterkant wat steekjes. Zusje was er net. Hartstikke dikke buik, en ik mijn mond maar houden ppfff moeilijk! Maar ach hopelijk loop ik over paar maandjes ook zo rond