nu moet ik 4 pagina's bijlezen zo hard gaan jullie ineens. ik ging alleen even bij de juni-mama's kijken hoeveel er daar nog moeten bevallen. volgens mij moeten er daar nog 7
BUDYYNIEUWS Mrietje is bevallen van een jongen Nièl Om 8 uur zijn de vliezen gebroken en om 10 uur was hij er al. Hij weegt 3750 gram en moeder en kind maken het goed en mogen straks weer naar huis EINDE BUDDYNIEUWS
Patricia wat een schatje! En wat een geklets dames voor de 1900 haha.. Ik dacht er is allemaal buudynieuws.. tijdens het lezen ging ik een blz verder en kwam er ook gelijk weer 1 bij haha..
Ja, typisch mannen! Als ik mijn man op boodschappen stuur en dat is dan meestal als ik één dingetje vergeten ben, dan komt hij altijd met heel veel lekker thuis. Omdat hij niet met maar één ding bij de kassa wil staan!
nou dames, het was weer een happening de opening van een pagina... ga afsluiten. ff boodschappen doen voor dinnetje komt. tot later, Lee
Zow als je die foto op Hyves ziet van Nilo lijkt ie nog veel meer op die echo... Jeeeeh Veraatje... 1900 geopend...
Ach ja ik vind het wel lief..Hij vroeg zich wel af waarom die flessen multivit toch zo lang bleven liggen Heb ze uiteindellijk maar bijna allemaal leeggegooid in de gootsteen
Super, van harte gefeliciteerd Mrietje en mannetje! Heel veel geluk toegewenst en geniet er lekker van!
met dit soort dingen vind ik jouw avatar zo leuk om er naast te zien. die kat met die grote ogen en dan in mijn gedachte er een schreeuw bij van jaaaaaaah ik heb hem gefeliciteerd moest even heel hard lachen
Nou ik ga even wat doen want anders blijf ik hier hangen...Moet zelfs nog douchen Ga straks lekker mijn wenkbrauwen laten epileren en even cadeautjes kopen..Fijne dag allemaal!
Zo, hoorde net dat één van mijn medegymmers vanochtend is bevallen van een zoon! De eerste van de groep! (terwijl ik als eerste was uitgerekend )