Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Mrietje gefeliciteerd met je zoon!

3. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Mrietje, van harte gefeliciteerd met de geboortje van jullie zoon!!!!

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

ooooch :(
    maar wie weet ben je de volgende wel
    kijk maar naar onze bevallings verrassingen hier

5. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Hey, ik heb nog maar 2 puzzelstukjes te gaan in mijn banner!

6. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Mrietje van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!

7. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Mrietje: gefeliciteerd met jullie zoon !!

ff een andere vraag; rijden jullie nog auto?
    Ik rij voor m'n werk nog wel eens maar een collega zei dat ik dat beter niet kon doen, bij 'n botsing stuur in je buik enzo..

8. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Ja hoor Mirjam, ik rijd nog heel veel auto. Ik woon in een dorp met alleen maar een school en een voetbalvereniging en geen winkels dus ik zal ook wel moeten, maar dat gaat nog prima. Fietsen doe ik niet meer, dat vind ik nu te gevaarlijk. Ik moet over de dijk waar ontzettend geraced wordt en waar hoog gras staat waardoor je slecht te zien bent.
    Bovendien krijg ik daar last van mijn onderkantje van (ik leen het woord nog even van je Silla).

Ik zie er geen gevaar in hoor. Wel ben ik wat voorzichtiger en rijd ik niet meer zo hard als anders.

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik rij nog wel gewoon auto hoor

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Wow, wat een lijst al met geboren.
    Heerlijk tijd is dit!

Ik belde net mijn moeder om te vertellen dat mijn medegymster was bevallen, en ik zat alweer te janken. Van blijdschap voor haar, hoor!
    Maar jeetje, wat ben ik emo!

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

dat was een maand geleden ook zo hoor.
    maar je concentratie wordt nu steeds minder dus je zult het voor jezelf in moeten schattenof het nog verantwoord is.
    zelf rij ik nog steeds

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ik rij ook nog gewoon auto.
    En net zoals als anders, eerlijk gezegd :oops: (ik ben niet zo'n rustige rijder)

13. mirjam2112

Vond ik zelf ook.. en ik rij heel rustig.. Alleen andere rijden wel eens wild.. maar ja..

En als m'n vliezen breken rij ik gewoon net zo rustig weer naar huis :)

14. mirjam2112

Wel grappig om te zien.. als de pagina opening is geweest is 't tempo van berichtjes altijd veeeeeel lager ;)

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

maar iedereen is ook druk met de taart
    en ik moest de kids even van eten voorzien.
    als hun klaar zijn dan gaan we dutten.

16. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ja, ik ga ook eens eten en toch maar iets doen hier! Geen zin in, maar ach... ik kan moeilijk de hele dag achter de pc zitten!

Ben benieuwd hoe het met Duikster is en met Senn...

17. Zo ben weer bij :) kletskousen.

Patries wat een lekker ding is Nilo :) fijn dat je zo aan het genieten bent en dat je een goede hulp thuis hebt.

Mijn controle zit er ook weer op. We hebben uitgebreid gesproken over de vermoeidheid en de pijn. Ook heeft ze me getoucheerd en de baarmoedermond is helemaal verweekt en ze kon nog net niet met haar vinger het hoofdje van de baby aanraken. Maar al die harde buiken zijn dus niet voor niks geweest en mijn lichaam maakt zich klaar voor de bevalling. volgens haar moet hij morgen maar komen want dan heeft ze zelf dienst op de verloskamers. :)
    Als ik komende week weer slecht slaap moet ik komen, ook bij twijfel bellen, aangezien de vorige keer de weeën ontzettend onregelmatig kwamen.
    Ook heeft ze het met ons gehad over het eventueel laten zetten van een ruggeprik als ik zo vermoeid blijf. Dat leek haar een goede oplossing zodat je tijdens de weeën wat meer rust krijgt. Maar ik moet het zelf aangeven zei ze.

Verlies nu wel wat bloed trouwens, is dat normaal na toucheren? Kan het me niet herinneren van de vorige keer namelijk.

18. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Goedemorgen dames,
    Eerst even op iedereen reageren...

Patricia34, fijn dat alles weer goed was bij de apk..

Senninha, hoe gaat het nu met je? Las net (heel veel pagina's terug) over extra gestript zijn gister... Heeft dat nog geholpen?

Nance, meid, laat ze maar lekker zeuren en proberen je er niks van aan te trekken. Alsof je het zo zelf even kunt plannen wanneer je gaat bevallen...

Ingrid en Susanne, Hoe was jullie sollicitatiegesprek?...

ML en Lee en Senninha, gefeliciteerd met jullie 39 weken...

Patricia, wat fijn dat de kleine Nilo er is en wat een heerlijk mannetje om te zien... Geniet er maar lekker van.. En van je kraamweek...

Knuffelkonijn, gefeliciteerd met je 37 weken...

Voor alle dames die beroerd hebben geslapen (waaronder ikzelf) een dikke knuf...

Voor alle dames die vandaag weer voor de apk moeten, heel veel succes...

Voor alle dames die aan het rommelen zijn, succes vandaag en ik hoop dat het doorzet....

Mrietje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Niél...

Mirjam2112, als het moet rijd ik ook nog gewoon auto hoor... Deze week heb ik ook nog etentje met mijn werk en dan ga ik echt niet op de fiets.. Is me veel te ver, dus dan neem ik gewoon de auto...

Zo zeg, dit was echt typen en lezen tegen de pagina's in.. In het begin als ik er één had gelezen, dan waren er al weer twee bijgetypt.. Niet te geloven zo snel...
    Maar volgens mij ben ik weer helemaal bij.. Ben ik toch nog iemand vergeten, dan sorry daarvoor..
    Nu ben ik eerst weer even weg, want moet even bijkomen van alles wat ik heb gelezen :D

Liefs Misspiggle

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hoe heet Bloem eigenlijk in real life, want weet niet of ze ook op Hyves staat, maar de rest heb ik ook gefeliciteerd met de geboorte dus vind het wel leuk om Bloem ook te feliciteren... anyone?

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Christiea, fijn dat de controle goed was en dat de baarmoedermond al verweekt is. Dus, ik hoop dat het nu snel gaat komen!

Misspiggle, balen dat je zo slecht hebt geslapen!

Share This Page