Mrietje gefeliciteerd met jullie zoon! (vraag me wel stiekem af hoe je Nièl uitspreekt? ) Grappig zo te zien aan de baby lijst staan de jongens te dringen om geboren te worden. Ik vind voor de zwangerschapsduur de laatste drie ook al aardig aan de maat. Bij Damian ben ik bevallen met 40+2 en hij woog toen 3440 gram.
gatverdarre krijg net een sms van die vriendin van mij die 19-5 bevallen is. ze zat al een poos niet lekker in haar vel en loopt sinds 2 wk bij de huisarts. nou had ze medicijnen gekregen afgelopen week om een soort van lichte depressie te onderdrukken en dat heeft alleen maar averechts gewerkt. nu heeft ze waarschijnlijk een postnatale depressie en daarvoor moet z vanmiddag weer op gesprek bij de ha maar nu samen met haar vriend (die gaat nu voor 't eerst mee)
dat viel mij ook al op niesje, dacht als die stijgende lijn maar niet aan blijft houden! dan krijgen de laatsten echt reuzen..
voor hetzelfde geldt heeft ze de boel geactiveerd, maar het kan ook gewoon een adertje zijn ofzo. bij het strippen wordt ook vaak aangeraden om eenverbandje voor te doen omdat je kunt gaan bloeden
Lovelykids thnx voor de info, heb ook maar even een verbandje ingedaan al. Ze heeft me niet gestript trouwens want doen ze bij ons in het ziekenhuis niet. Dat vertelde de zaalarts vorige week omdat ze vinden dat het meestal niet werkt en het alleen maar pijnlijk is.
Vandaar.. ik voelde me al zo alleen :'( Nou ik ga er vandoor, even op pad voor m'n werk dus dan kan ik niet meer stiekem tussendoor hier spieken Fijne dag iedereen, ik hoop op babynieuws als ik terugben vanmiddag !
Mrietje proficiat met je zoon en wat een mooie naam!!!! Nou, voorkamer is bijna klaar nu de achterkamer nog.... Blijf slijmprop met bloed verliezen en verder alleen maar pijnlijke steken in de onderbuik, moet wel steeds plassen en dan steeds kleine beetjes By the way Ik heb geen buddy maar doe mijn best om jullie goed op de hoogte te houden.... Ga weer ffies verder hier en mocht er meer gebeuren dan lezen jullie het vanzelf... xxx Nance
Heb de enveloppen binnen voor de geboortekaartjes, en ga beginnen met de adressen erop printen. Hebben jullie ze geschreven of geprint? Ik hoop dat ik niemand vergeet een kaartje te sturen.. Groetjes
Misschien een domme vraag, maar wat voor aanhef zetten jullie op de enveloppen? Bij een gezin: Fam. Bij een man/vrouw: De heer en mevrouw ...? Bedankt!
Mrietje! Gefeliciteerd! Slapen wil niet lukken, en ja hoor krijg ik telefoon dat die gasten van de motorzaak onderweg zijn... Pfff tis hier maar 5 min. vandaan met de auto, maar mijn vriend heeft zo'n zware racemotor dus ik vraag me af hoelang het duurt voordat ze weer weg zijn. Tevens moeten ze vanaf de schuur een heel speelplein over om bij hun aanhanger te komen hihihi. Have fun guy's. Chris...mijn BM was 8 op 9 juni ook al week maar het rommelt hier verder maar door. Maar geeft wel hoop voor morgen hihihi. Ik rijd overigens ook gewoon nog auto, maar alleen wanneer 't nodig is hoor. Want kom niet goed in en uit de auto hihihi
las toevallig van de week ergens dat jongens sowieso gemiddeld 2 dagen korter als meiden in de bm blijven dus iedereen met een meid (waaronder ik) wij zullen wel afsluiten hier
Gewoon fam, of de voornaam met achternaam bij vrienden.. Heb er niet te moeilijk over gedaan, net als bij kerstkaarten niks bijzonders verder haha.
ach ja of het werkt is een tweede, maar pijn bij het strippen? ik ben ook 1x gestript en heb er niks van vernomen. de kunst is ook om te ontspannen, maar ook dat zal per persoon wel verschillen
je mag mij wel een sms sturen hoor dus als je er belang bij hebt dat ik je nieuws post stuur maar een pb dan pb ik je mijn nr wel
Mrietje, van harte gefeliciteerd met de geboortje van jullie zoon! verder rij ik ook nog gewoon auto ik wou eigenlijk ook nog mee naar boord maar dat mag niet meer....vanaf 36 wkn niet meer om dat wij met gevaarlijke stoffen varen en ype wou het ook niet meer hebben.... snifsnif dus ik ben echt verplicht thuis te blijven.... autorijden mag gewoon hoor want je bent niet ziek....maar hou er wel rekening mee dat als je bij een ongeluk betrokken raakt je vaak zowiezo mee moet voor controle ofdat er naar gekeken wordt.....en zorgen dat je gordelgoed onder je buik doorloopt etc... Maar die kleintjes zitten over het algemeen zo goed beschermt dat er weinig gebeurd.....ik heb bijna nanouk met 37 wkn ook een aanrijding gehad en met het meisje was er niks wel veel harde buiken door de stress en toen hebben ze me ook mee genomen...Ik heb daarom tegenwoordig ook altijd een briefje in portomonee dat er nog twee kids zijn op school en dan gegevens van kids en school erop want als ik alleen ben en buiten bewust zijn weet niemand dat he..... Maar niet te veel over nadenken hoor....al merk ik zelf wel dat ik voorzichtiger ben in het verkeer sinds de zwangere buik normaal ook wel maar nu weer extra...gr heidi
eigenlijk bij iedereen fam en bij de man/vrouw gewoon voorletter met achternaam. eigenlijk gewoon zo simpel mogelijk