Iemand al iets van Duikster gehoord, ze zou toch ingeleid worden vandaag? Of hal ik nu dingen door elkaar?
scheelt inderdaad weer veel teruglezen! lief he dat ze zoveel rekening houden! schoonouders gewoon op visite? mijne komen vrijdagavond, willen me nog even zien voor ze op vakantie gaan
Mrietje van harte met de geboorte van jullie zoon Nièl! Bloem, fijn dat je zo'n superbevalling het gehad. Kan me voorstelling dat het een beetje onverwachts was maar nu lekker gaan genieten. Wij brengen de hh wel een geboortekaartje en zelf beschuit met muizen. Ook voor de assistenten. Zij wisten zelfs eerder dat ik zwanger was dan Niels door omstandigheden. We kennen ze goed doordat we helaas vaak wat met de kinderen hebben. Bij Maarit is ze zelfs op kraambezoek geweest wat ze normaal ook nooit doet bij patiënten, dus dat zeg t al een hoop.
Nee kids waren logeren, en dan doen we het zo dat de een haalt en de ander brengt. Wij hebben ze gisteravond gebracht (en ze hadden niet eens door wat er speelde met de weeën ), en zij brengen ze nu thuis en dan eten ze gelijk mij omdat ze anders dik in de file staan.
Bloem, die mij ook zo'n bevalling zeg! Heb bij mezelf in ieder geval al het horrorverhaal een beetje voorbereid, kan het alleen maar meevallen.. Ik ga er namelijk vanuit dat ik en meer dan 2 weken overtijd ga lopen en dat het toch wel meer dan 24 uur gaat duren.. Lekker positief hé! : ) Kan het uiteindelijk alleen maar meevallen toch Essie, ik zie ook niet zo het nut om UWV een kaartje te sturen... Kan de kaartjes wel voor belangrijke mensen gebruiken... Maar goed dat je het aangeeft dat we wel wat moeten laten horen, want anders zou ik dat geheid vergeten.. Ik doe gewoon een belletje... Duikster is ook nog mijn buddy, maar heb nog niks gehoord, dus heb geen idee hoe het nu gaat.... We wachten het af....
Hallo dames! heb nog niet alles doorgelezen maar vooral gescrolld opzoek naar babynieuws en dat was er! Mrietje gefeliciteerd met jullie zoontje Niel!!! Hier vanochtend de sollicitatie gehad, was best vaag. Denk niet dat het wat word. Ze vonden mijn cv super en dat was precies wat ze zochten maar nu wilden ze zo snel mogelijk iemand hebben het liefst in augustus al, nou ook al was ik niet zwanger zou me dat nog niet lukken en heb ook aangegeven dat ik 2 maanden opzegtermijn heb. Ze willen ook ineens dat de functie fulltime word ingevuld ipv parttime maar weten nog niet hoe ze dat gaan opvullen door 2 parttimers of door 1 fulltimer, iedereen die op gesprek komt heeft natuurlijk gesolliciteerd op een parttime functie dus we wachten af. Maandag krijg ik te horen of ik nog mag terug komen voor een tweede gesprek maar verwacht er dus niet al te veel van. Verder moest ik vanmiddag weer naar de gyn, daar was alles goed. Heb het hartje weer gehoord en dat klonk allemaal goed. Ook meteen gevraagd hoe groot het nu eigenlijk was omdat ze het over een groot kindje hadden. Nou volgens mij valt het nog wel mee het zou nu 5 pond zijn, dus met zeg maar 35 weken en dus nog maar 5 weken te gaan leek mij dit best wel netjes maar heb er verder geen verstand van dus misschien dat iemand hier weet hoeveel een kindje nog groeit in de laatse 5 weken? Ga nu mijn vriend ophalen van het werk en dan lekker koken en daarna alles bijlezen!
Nou hier hadden ze ook regen voorspelt maar nog geen drup. Vanavond maar even gaan sproeien in de tuin.
ML: Ik hoop dat mijn dochter ook zo lief wordt, heeft 't gesmaakt? ML80: Ik schrijf de geboortekaartjes met de hand, vind 'n stickertje wat onpersoonlijk. Bloem: Klinkt als 'n mooie bevalling, een verrassing ! Geniet lekker van je mannetje en zeker 'n mooie naam ! Niesje: Wat 'n lieverd, een aardbeienshake.. Heb net 'n ijsje op bij zo'n echte Italiaanse winkel vandaan.. hmmmmm Senninha: Sterkte, ik hoop voor je dat 't doorzet..
Ik ga daarvoor manlief heeeeeeeel lief aankijken denke ik heb geen puf om een stap te verzetten kom momenteel niet verder als ons bed, de eettafel en de pc
Fijn dat alles goed was bij de gyn. Kindjes in de laatste weken groeien gemiddeld 2 ons per week. Leuk dat ze je cv zo super vonden maar raar dat ze de functie nu in ene gaan aanpassen. Nou even afwachten dus of je op een tweede gesprek mag komen.
Heel herkenbaar! En denk ik niets om voor te schamen. Hier regelt manlief ook de besproeiing van de tuin.
ola Bloem wat een verhaal, ik teken ervoor hihihi. Moet eerlijk zeggen dat ik t verder niet meer weet. Oh over kaartje UWV, mijn "uitkering" loopt gewoon via mijn werkgever (zij declareren dat weer bij UWV). Dus ik stuur mijn werk een kaartje en zij regelen het zelf verder. Senn, ohh je bent er nog helaas nee hoor grapje. Wel balen hoor dat het gewoon maar niet door wil zetten. Update van mijn vriendin...om de 5 min. weeën maar heeft geen ontsluiting. Ze moet dus wel blijven! Kep net toch nog ff een klein uurtje kunnen tukken, al ben ik nog steeds moe eerlijk gezegd. Stond wel op met mega harde buik! Deze is overigens nog steeds niet over... Jah hoest met Duikster? Enne waar is Knuffelkonijn? Mijn muursticker is binnen! Maarre moet nod ff in de verpakking blijven hihi
Ja ik ben er nog! Goed dat je zo hebt aangedrongen bij je vriendin. Nu kunnen ze haar lekker in de gaten houden. Is je harde buik al over?
Wat is m'n au-pair toch een schatje, belt ze me net op. Heb een probleem...de reis van 100 euro zit al volgeboekt voor vrijdag enkel die van 180 euro is nog vrij. Wat moet ik doen? kan later komen voor die 100 euro! Heb maar gezegd: niet drukmaken en die van 180 euro boeken! alsof ik me druk maak om 80 euries.....heb liever dat ze er gewoon is!