Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    Veraatje, het klopt wel, maar gelukkig heeft 20 - 25 % van de vrouwen nergens last van en hebben ook een goede zwangerschap.
    Dus niet onzeker worden, jij hoort gewoon bij die groep ;)

2. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Hopen dat dat bij mij dan ook het geval is!
    Vrij weinig last, behalve steekjes, drukkend gevoel in buik

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Volgens mij zijn het gewoon broodje aap verhalen hoor.
    Iedereen ervaart de klachten ook anders.
    Bij mijn eerste had ik niet veel last van misselijkheid alleen vlagen net als nu en ik had een gezond kindje en heb geen bloedverlies gehad.
    Ik heb gelukkig geen last van kokhalzen of iets dergelijks, wel moet ik zeer geregeld wat eten dat helpt goed.
    Ook geen last van mijn borsten.
    Alleen ben ik vermoeider.

Dus veraatje laat je maar niet gek maken door alle verhalen die je hoort hoor, die zijn gewoon bedacht door erg misselijke vrouwen die er het positieve van hun kotsen willen inzien ;)

4. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    ik denk niet dat mijn gyn zijn studie heeft gehaald met broodje aap verhaaltjes ;)

Maar ieder mag zelf weten wat ie gelooft.

het betekent dus ook absoluut niet dat zwangerschappen waar geen of weinig klachten zijn zullen eindigen in een miskraam.
    Ik heb het hier ook over extreem misselijk.

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Brrrrrrr.....grom, grom...... :rolleyes:
    Zullen het de hormonen zijn of....
    Oke, ik leg me er wel bij neer 8) dat welles /niettes kwaaltjes gebeuren zal wel bij iedere, prille zwangerschaps-topic zijn.
    Ik blijf erbij dat iedereen alles op z'n eigen manier ervaart. Ik kan wel zeggen : Oef ik ben zo misselijk, maar een ander ervaart dit zelfde gevoel misschien als een beetje honger gevoel.
    En wat het zegt..!? Waarsch niets het enige waar we allemaal voor gaan is om over 7,5 maand een mooi, gezond kindje in onze armen te mogen hebben.
    Ik hoop echt dat deze onzekere weken voor ieder hier snel voorbij zijn gaan en we lekker kunnen gaan genieten met z'n allen.

Knuffel Mirre

p.s. Ik bedoel het zeker niet bot, want iedereen mag haar ding schrijven en of vragen hoor hier ;)
    Dit is alleen mijn gedachten-gang ..at the moment.

6. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hallo,
    ik kom hier ook gezellig meekletsen :)

Jootjuh

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Hallo gezellig!
    Welkom!

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Gatsie net mijn eerste huilbui gehad geloof ik. Vriendje was mega lief en lekker even geknuffeld. Hoop niet dat dit 9 maanden zo blijft hahaha.
    Was gewoon ff onzeker of het allemaal nog wel goed zat omdat ik zo weinig voelde. Hij zegt: gefeliciteerd met je eerste huilbui, je bent echt zwanger hoor hahaha.....

9. enomis

enomis Bekend lid

Jul 19, 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden ik mag me hier ook aansluiten bij de Juli mama's ik ben uitgerekend 27 Juli 2008.
    Maar kan dus ook nog Augustus worden want zal de 1e worden en ja dan weet je het nooit he.

Ik heb gister voor het eerst positief getest en vanmorgen voor alle zekerheid nog maar een keertje en kan het nog steeds niet geloven.

Ik heb verder ook nog helemaal nergens last van maar dat zal wel gaan komen denk.

xx simone

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

gefeliciteerd Jootje en Enomis...

Hier net 10 boterhammen gegeten :oops: niet normaal hoor, maar komt egt door dat rottige holle gevoel haha

11. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    jeetje 10 boterhammen?
    waar laat je het :p
    Ik ben juist heel snel vol, en heb dan het gevoel dat het me op komt...(zure oprispingen)

Jootjuh

12. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Wow 10 boterhammen! :confused:
    Nou ja, als het maar gesmaakt heeft he. :D

Alle nieuwe mensjes: Welkom en gefeliciteerd!

Vandaag heb ik alweer 1 buikpijnaanval gehad, ik word het nu wel beu eigenlijk...

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah, ik weet het het is vreselijk maarik heb gewoon zo'n hol gevoel in mijn maag en tegelijkertijd ben ik misselijk. Het is allemaal zo tegenstrijdig... maar jah, heb mijn avondeten maar gelaten want dat werd me teveel ahahahah

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Goede avond.

Nieuwe mensen gefeliciteerd!

Sorry voor mn "opmerking" over het misselijk zijn, het is helemaal niet de bedoeling om mensen ongerust te maken oid, ik heb het alleen een keer ergens gelezen.

Ik zou er om denken in het vervolg!

en 10 boterhammen is wel erg veel :p Vind je het raar dat je al zon mega buik hebt haha (grapje hoor, zet het er maar even bij ;) )

15. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    10 boterhammen, monkeylove? ;)
    Welkom en gefeliciteerd, Jootje en Enomis!
    Hier alles okee, boobs worden pijnlijker, vooral daarnet toen ze uit de bh kwamen. Voelden bont en blauw aan.

16. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ben ik weer ff, man wat voel ik me beroerd, tis echt verkoudheid. En ik heb krampjes maar ik durf bijna met 95% zekerheid te zeggen dat het komt omdat ik mijn darmen niet geheel "leeg krijg". Ik ga wel maar er komt heel weinig uit.

Welkom nieuwe Juli mama's!

Ik wil als kinderwagen de "Stokke Xplory". Je moet ervan houden maar ik vind het "the bom" hihi.

Wat de kwaaltjes betreft, ik heb bij de Verloskunde forum een vraag gesteld en antwoord gekregen mss hebben jullie er ook wat aan http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=70079

Ondanks dat ik me vorige week donderdag alweer beter gemeld had voor het werk, heb ik toch besloten om me morgen toch weer ziek te melden. Hoe irri ook, maar ik moet nu niet alleen rekening houden met mezelf maar ook met de zwangerschap. Ik ga het goed uitzieken.

Groetjes

17. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Silla, fijn juist dat je kwaaltjes afnemen toch?
    Een vraag aan de verloskundige stellen, das ook wel een goed idee. Had daar nog niet aan gedacht, bedankt voor de tip. :)

18. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Hoi hoi,

Welkom alle nieuwe meiden en gefeliciteerd!

Kwaaltjes zijn hier ook wisselend hoor. En ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ze veel meer merk als ik een dag thuis ben zoals vandaag, dan dat ik druk op de zaak bezig ben. Waarschijnlijk speelt dat bij meer mensen wel mee.
    Ik eet redelijk normaal, eerder minder dan meer. Geen gekke uitspattingen zoals een halfje brood (hahaha monkeylove) of frikandellen, pizzabroodjes, enz. Wel meer soep dan normaal. Allerlei soorten, allemaal lekker!

Voor de mama's die morgen naar VK gaan en/of Echo hebben: Heel veel succes!
    Don't worry, be happy. (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het)
    Ik nog 5 nachtjes slapen...

Liefs,
    Lientje[/i]

19. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Welkom aan de nieuwe zwangeren :D gefeliciteerd :D

Over het niet misselijk zijn: in het negen maandenboek staat dat de helft van de vrouwen niet misselijk zijn, ik zou zeggen geniet ervan als je hier geen last van hebt. Ik ben alleen in de middag een beetje misselijk en hoop dat dat zo blijft en niet erger wordt.

En nog wat: Ik heb sinds 2 dagen geen bloedverlies meer :D ik durf het hier bijna niet neer te zetten, bang dat het er straks weer is, ik hoop het niet ;) Jullie raken in paniek als jullie bruinverlies hebben, ik was gisteren dolblij ermee, hihihi. En vandaag niks meer, geen eens bruinverlies :D

Ow ja, kleding wordt een probleem bij mij, door de darmen passen mijn broeken niet meer lekker :(

20. Sonja82

Sonja82 Actief lid

Nov 18, 2007
    182
    0
    0
    verkoopster in een babyspeciaalzaak
    Heerhugowaard
    Wat fijn bloem! Hopenlijk blijft het zo!
    Ik ben ook niet misselijk, gelukkig!
    Was bij mij zoon zo ziek dat ik in de eerste 3 maanden 5 kilo was afgevallen!

Ook fijn dat je geen bloedverlies meer hebt, hoop dat dat ook wegblijft.

En oh ja, die broek... zit bij mij ook al strak, vooral als ik zit :S

Share This Page