Oh kreeg nog post van mijn ziektekostenverzekering Zilveren Kruis... Over de uren van de kraamzorg. Ze hebben nu iets geregeld dat er de kraamcentra die niet aan hun uren kunnen voldoen iemand mogen inhuren voor de huishoudelijke taken... Nou ja ik wacht het wel af...
Zow heb echt een drukgevoel op mijn oog. Heb er behoorlijk last van... Kan dat met de zwangerschap te maken hebben?
Senn...Harde buik zakt wel weer af maar mijn hele lijft doet verder wel pijn. Kep net 2 waterijsjes op en ik lust er eigenlijk wel nog 1 maar durf niet op te staan v/d pijn in mijn lijf...
klopt maar ze weet ook nog niet dat ze dat geld in zijn geheel van ons terug krijgt als ze op de helft zit....
Silla ik hoop echt dat je snel bevalt! Ik hoop echt dat we morgen met babynieuws kunnen komen hoor, ook Sen uiteraard... En iedereen die erdoorheen zit, pijn heeft, al dagen rommelt en blaballabalba... BABY'S KOM NOU!!!!
zo loop je minder risiko dat ze na 2 dgn al wegkan...of een spelletje met je speelt. verder krijgt ze ook een bonus, dat weet ze dan wel. Maar de hoogte van die bonus hangt af van haar inzet de aankomende weken.........
Hmmm muursticker is kleiner uitgevallen dan dat ik dacht... Wel leuk hoor daar niet van maar ik had hem wat in de breedte wat groter verwacht. Er zitten wel extra sterren bij hihihi
Nou meiden, net nog ff geboortepostzegels besteld en een leuk setje kleren voor ons adoptienichtje Isis (leuk van Esprit en lekker afgeprijsd). Ook nog even gekeken naar een nieuwe auto en nu ga ik ff boodschappen halen. Tot later.
Da;s idd zo. Enne dat ze zich moet bewijzen voor een bonus lijkt me idd logisch. Ik hoop zo voor jullie dat het een pitte meid is die van aanpoten weet! En niet zo'n afwachtende houding heeft zeg maar, die ZIET wat er moet gebeuren zeg maar...
Foto lukt niet.. De letters zijn wit kan pas wanneer het op de muur zit... Maar dit is een voorbeeld Uiteraard is de naam ook anders
Jes wat zal jij idd geschrokken zijn?! Maar ze konden dus geen oorzaak vinden? Essie tot later meis! Ohhh weer een harde buik?! Ik word er echt krankzinnig van hoor!
hmm, ze is 18 en is half bengaals dus vuur zit er zeker in...ze woont op zichzelf dus heeft geen ma die achter haar kont alles opruimt! Dat scheelt al. Verder was ze bijdehand genoeg om de reis aanwijzingen verder uit te werken die ik haar gegeven had. Maar ja we wachten rustig af, wat de initiatieven zijn...puinhoop genoeg hier.....mijn vaste werster, die ik dus moet betalen is weer voor een poosje vertrokken naar engeland en die andere die de staat gaat betalen voor me heb ik nog niks van gehoord..... Mannetje heeft echt een dubbele taak momenteel