De naam wordt....Tygo! Jah je arme manneke zal het wel fijn vinden als hij straks ff een stappie terug kan doen. Heeft ie nog wel iemand geregeld die ook 't buitenwerk zeg maar een beetje uithanden neemt de eerste weken na de bevalling?
ja, hij was alleen zo slim (maar niet heus)om die dagen vast te leggen. hij heeft dus vrij en vervanging van 2 juli t/m 12 juli dus als er nu wat gebeurt moet ie het oplossen met ons eigezn knechtje......
Hmmm beetje jammer! Uhhh harde buik houd nog steeds aan en ik moet ook nog naar de WC nou ga maar ff (als het maar geen pijn doet t loopje naar de plee)
Zo, een goedemiddag allemaal.. Sorry dat ik niks heb laten horen, maar we zijn redelijk druk geweest vandaag... Over dat ongi-gevoel: dat kunnen voorweeën zijn zei ze.. Maar als het echt erger werd, moest ik erover bellen... Mijn APK was gelukkig SUPER! Bloeddruk 120/80 en ze zei gelijk dat ik eigenlijk nu al wel mocht bevallen omdat de baarmoederrand op het hoogst zit. Kan niet meer hoger, dus beebje was helemaal klaar voor.. Ze heeft echt een paar keer gezegd dat ik echt MOET bellen zodra er verandering komt, dus ik neem aan dat zij verwacht dat het niet zo lang meer duurt.. Hoeft ook niet van mij eigenlijk Heb de hele middag al last van veel harde buiken en een iets erger wordend ongi-gevoel.. Dus ff afwachten maar... Mrietje: Van harte gefeliciteerd met Nièl! Verder weet ik het niet zo goed meer... Moest meer dan 20 pagina's bijlezen Wat een scheetje Patries, dat kan ik me nog wel herinneren... Mooi ventje hoor... Ik hoop dat het bij ons ook niet zolang meer duurt.. Nou, dat was het wel weer ff.. Liefs Wendie
Oke sorry hoor ladies moet ff in detail treden... Mijn harde buik duurt nu nog voort al vanaf 17:11 uur, net naar de wc...voor de "grote boodschap" durfde bijna niet maar toch...buik houdt nog steeds aan?! Vreemd hoor. Zou ik weer moeten gaan klokken?
Heee KK! Wat fijn dat je APK weer goed is. Enne bedankt voor het doorgeven van 't ongigevoel mystery hihihi. Spannend voor jou dus! Ben benieuwd!
Mijn vriendinnetje (die nu in het ZH ligt) had dit met 23 wkn ofzo. Tegen haar werd gezegd dat haar BM zooo doorbloed was dat ze snel kans had op bloedingen.' Als zwangere vrouw is je BM natuurlijk al goed doorbloed maar bij haar nog ff xtra zeg maar. Mss is dat bij jou ook wel en helemaal omdat je toch tegen het eind loopt?!
Wat kletsen jullie veel zeg, is niet bij te houden Weet iemand toevallig als je 'n geboortekaartje naar duitsland stuurt is dan een geboortezegel genoeg of moet er dan extra op ? Het lijkt me zo lullig als hij niet aankomt, of met zo'n kaartje dat ze bij moeten betalen
Ik heb er gewoon 1 geboortezegel opgeplakt naar een vriendin in Duitsland. Toen ze bevallen was heb ik ook een kaartje gestuurd met 1 postzegel en die kwam gewoon aan...
Bedankt Kan bij TNT niks vinden, dan doe ik er maar 1 op.. Op hoop van zegen.. Ze komen op de uitgerekende datum hier op bezoek voor 5 dagen.. Dus misschien is 't niet eens nodig om 'n kaartje te sturen Knuffelkonijn: Ga je ook voor juni ?
Veiligheid, veiligheid.....zonder prio kan ie er tot 10 dgn over doen en met prio moet het er binnen 3 dgn zijn! Dus aan jou de keuze?
zo... hubbie weer thuis en straks met vriendin naar zwangerschapszwemmen... ik lig iedere keer weer in een deuk daar! word er zo opstandig en melig van!