ja gaat hard he! Het gaat heel goed hij moest vandaag voor het eerst naar het consultatiebureau en hij was goed gegroeid. Vorige week was hij 2700 gram en nu al 3120 gram! Ik beloof jullie steeds foto's maar het ritme wil er nog niet zo in. Zodra hij weer in bedje ligt is er in huis wel wat te doen... maar ik beloof het zsm te doen hoor... Het is iig een heerlijk mannetje en huilt weinig!
Europa Priority Standard 0 - 20 g. 0,75 0,70 20 - 50 g. 1,50 1,40 Als je er slechts 0,44 op doet, moet de ontvanger het tekort bijbetalen. En als ze dat niet doen, krijgen ze zelfs een aanmaning met aanmaningskosten. Lullig dus als de ontvanger bij moet betalen om te horen dat jij bent bevallen, maar da's mijn mening.
lucky bird! ik mag niet meer vanwege de ontsluiting en in het zwembad bevallen? helaas daar doen ze hier niet aan
Ik heb toch daarstraks de site van het UWV redelijk goed door lopen spitten, maar dit kan ik niet vinden. Alleen dat stukje wat ik daarstraks al op het forum plaatste. Sowieso als je kindje niet in de eigen gemeente wordt geboren, gaan er lijkt mij extra dagen overheen voordat de gemeente waar het wel geboren is, dit weer heeft doorgegeven aan je eigen gemeente. En het lijkt mij niet dat het UWV blijft bellen wanneer het kindje geboren is. Het blijft een instantie en die zullen zo weinig mogelijk moeite doen om je te helpen. Jij hebt immers iets van hun nodig (geld) en niet andersom, maar ik kan het altijd verkeerd inschatten.
Naar Engeland toe moest ik twee postzegels plakken en de priority sticker. Maar ja.. das Engeland! Ik heb een vraagje: Waar bijft het babynieuws? Nog steeds niets van Duikster gehoord!
Ik zit hier ook al in spanning te wachten op babynieuws... Er waren er toch al een aantal vandaag druk aan het rommelen...
hey patries wat eenmooi mannetje heb je zeg! Mooi dat alles zo goed gaat en ook met jou! Geniet ervan maar dat hoef ik niet te zeggen denk ik Hoe zwaar ws hij eigenlijk? Liefs Nannie
Geldt dat wereldwijd? Wij hebben namelijk vrienden in de fillepijnen wonen die we een kaartje gaan sturen. Ik weet dat er in ieder geval 2,20 op moet. Moet je voor zo'n priority ding ook betalen?
Die brief kreeg ik ook binnen, maar heb dan en een goeie vriendin, mijn mams en mijn vent in huis, geloof niet dat ik dan ook nog is op een huishoudster zit te wachten Dus bel morgen wel ff met de kraamzorg omdat kort te sluiten
hey meiden ik kom net mijn bedje uitgerold, was er om 17.15 in gedoken. toch nog wat slaap ingehaald van vannacht maar ik ben nog steeds een beetje down en moe. kon ook niet echt lekker in bed liggen met die zere rug en buikkrampjes en vage harde buiken, ze vonden vandaag vooral hoog in mijn buik plaats. raar toch. en ook heb ik t idee dat mijn onderkantje tintelt? net alsof ik opgewonden ben zonder opgewonden te zijn want sex daar he b ik nu ook echt helemaal geen behoefte aan. jeroen moet maar wachten haha nou ik ga ff kadetjes halen met knakworstjes en dan gaan we lekker hotdogs eten jummie. tot later meiden ik kom vanavond nog wel ff checken of er al beebs bij zijn gekomen, groetjes susanne
Dat vond ik ook, maar omdat de tarieven binnen Nederland ook minder zijn bij geboortepost dacht ik dat 't misschien 'n uitzondering was.. Maar ik doe er wel genoeg op